Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa uszkodzonej elewacji budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa uszkodzonej elewacji budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI w KOSZALINIE
ul. Ruszczyca 16
75-654 Koszalin
powiat: Koszalin
tel. 94 3476710 fax 94 3476715, , tel. 94 3476737
piotrlandowski@cen.edu.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 94 3476710 fax
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na naprawie uszkodzonej elewacji budynku Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie położonego w Koszalinie przy Ul. Ruszczyca 16. Elewacja została częściowo uszkodzona przez silny wiatr. Zakres robót określa załączony przedmiar robót.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024r. o godz. 12.15 w sali nr 108, w siedzibie CEN w Koszalinie przy Ul. Ruszczyca 16.

Składanie ofert:
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do godz. 12.00 dnia 02.04.2024r. Dopuszcza się złożenie oferty: - w formie pisemnej na adres 75-654 Koszalin, Ul. Ruszczyca 16, (sekretariat) - za pośrednictwem poczty elektronicznej : piotrlandowski@cen.edu.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji robót - 30.04.2024r.

Wymagania:
III. Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny i termin składania ofert.
Oferta powinna zawierać:
1. Pełną nazwę oferenta z adresem i numerem telefonu.
2. Cena netto i brutto za całość robót.
3. Akceptacja warunków zawartych w załączonym wzorze umowy.
4. Czytelny podpis oferenta.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny, przy jednoczesnym zastosowaniu wysokiej jakości materiałów.
Opis sposobu oceny kryteriów wg wzoru:
1. Cena brutto oferty max 100%
cena oferty najniższej
--------------------------- x 100 % = ilość uzyskanych punktów
cena oferty badanej
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie podpisania stosownej umowy.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert i przeprowadzi ewentualne negocjacje z oferentami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podawania przyczyn lub odstąpienia od wyboru oferenta.
IV. Projekt umowy
U M O W A (wzór)
na wykonanie prac remontowych w Centrum Edukacji Nauczyciel w Koszalinie
Zawarta w Koszalinie dnia ..................... 2024 roku pomiędzy:
Województwem Zachodniopomorskim - Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
z siedzibą w Koszalinie, ul. Ruszczyca 16,
reprezentowanym przez Dyrektora Zenona Decyka
zwanym w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym
zwanym w dalszej części niniejszej umowy Wykonawcą.
§ 1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na naprawie uszkodzonej elewacji budynku Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie położonego w Koszalinie przy ul. Ruszczyca 16.
2. Zamawiający zamawia zrealizowanie, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy bez zbędnej zwłoki, w terminie określonym w § 3 niniejszej umowy, przy zachowaniu należytej staranności.
3. Oferta wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
§ 2
1. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w związku z prowadzona działalnością.
. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonywania ze złożoną ofertą, zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo budowlane.
2. Realizacja robót będzie wykonywana w obiektach czynnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w ich obrębie.
W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne, które należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z wicedyrektorem Piotrem Landowskim, a dotyczące:
a) zabezpieczenia (izolowania) miejsc, w których prowadzone będą prace;
b) systematycznego porządkowania miejsca wykonywania robót;
c) prowadzenia robót w sposób nieuciążliwy, nie kolidujący z pracą CEN.
3. Powstałe w mieniu Zamawiającego szkody, spowodowane przez Wykonawcę lub osoby którymi się posługuje, wynikłe w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia na własny koszt i ryzyko.
4. Prace remontowe wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi, bhp i ppoż.
5. Dla użytych w trakcie remontu materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Co do jakości materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 Prawa budowlanego).
6. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje koszty wywozu, składowania i utylizacji odpadów.
§ 5
1. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona została na podstawie oferty Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot umowy ustala się na kwotę brutto ................... zł (słownie: ............................ złotych).
§ 6
1. Wykonawca, określone w § 5 wynagrodzenie, otrzyma na podstawie wystawionej faktury VAT, po wykonaniu przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem odbioru, podpisanego przez obie strony.
2. Termin zapłaty faktury ustala się do 7 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT wraz z odpowiednim protokołem.
3. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy jest płatne przelewem z rachunku Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
4. Wykonawca zobowiązuje się umieścić na fakturze VAT numer rachunku bankowego, który został zgłoszony w organie podatkowym i umieszczony w rejestrze podatników VAT.
5. Wykonawca wystawi fakturę VAT na nabywcę: Województwo Zachodniopomorskie,
70-421 Szczecin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40, NIP 851-28-71-498.
Miejsce dostarczania faktur (odbiorca): Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie, 75-654 Koszalin, ul. Ruszczyca 16.
§ 7
1. Strony ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane materiały wynosi 60 miesięcy.
2. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
§ 8
Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia kar umownych określonych w niniejszej umowie za niezgodne z niniejszą umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających, z umowy, przy czym Zamawiający ma prawo potrącenia kar umownych z należnej faktury.
§ 9
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w następujących przypadkach:
a) za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki;
b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad; w razie zwłoki w usunięciu wad w terminie dodatkowym kara ulega podwyższeniu o 50% licząc od dnia upływu terminu dodatkowego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za nieuzasadnioną odmowę podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto
za każdy dzień zwłoki, liczony od dnia gotowości przekazania przedmiotu umowy do odbioru.
3. Strony zastrzegają możliwość sądowego dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych, do pełnej wysokości poniesionej szkody.
§ 10
1. Strony mają prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w razie rażącego nie wywiązywania się z obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, przez drugą stronę. Prawo do odstąpienia od umowy zawarte w zdaniu poprzedzającym wykonuje się poprzez pisemne oświadczenie złożone drugiej stronie w terminie trzech dni od dnia, w którym strona odstępująca od umowy dowiedziała się o przyczynach będących podstawą tego odstąpienia.
2. W razie odstąpienia od umowy z przyczyn zawinionych przez jedną ze stron, strona z której winy odstąpiono od umowy, zobowiązana jest zapłacić drugiej stronie karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
3 Jeżeli kara nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
§ 11
1. Żadna ze Stron nie jest uprawniona do przeniesienia swoich praw i zobowiązań z tytułu niniejszej umowy bez uzyskania pisemnej zgody drugiej Strony.
2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków z niniejszej umowy także w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy.
§ 12
1. Zmiany i uzupełnienia postanowień Niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
§ 13
Sądem właściwym dla wszystkich spraw, które wynikną z realizacji tej umowy będzie sąd właściwy dla Zamawiającego.
§ 14
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemlarzu dla każdej ze Stron.

Kontakt:
Szczegółowych informacji udziela wicedyrektor ds. ekonom.-adm. Piotr Landowski, tel. 94 3476737

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.