łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MOSKORZEW Moskorzew 42 29-130 Moskorzew powiat: włoszczowski (34) 3542 003 sekretariat@moskorzew.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/905886 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Moskorzew |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | (34) 3542 003 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie" 1. Obiekt usytuowany na działce 323/1 oraz 324/2 w sąsiedztwie z budynkami Szkoły Podstawowej, oraz Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany, parterowy, podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Stropy żelbetowe prefabrykowane. Dach o konstrukcji drewnianej wielospadowy, pokryty blachą powlekaną. Wysokość w kalenicy +7,90 m, poziom posadzki w piwnicy -2,57 m. Dostęp do budynku poprzez schody zewnętrzne , oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac do wykonania - odnowienie elewacji wraz z dodatkowym dociepleniem styropianem 10 cm na istniejące ocieplenie o grubości 8 cm, ponieważ obecny współczynnik U wynosi 0,31W/m2k - wymiana skorodowanych obróbek blacharskich okapu, rynien i rur spustowych, oraz odnowienie podbić okapowych, - ocieplenie części piwnicznej budynku styrodurem 10 cm nadziemnej i podziemnej do poziomu ław fundamentowych, - przebudowa i wyprofilowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą skorodowanych balustrad oraz odnowienie ścian podjazdu i okładziny murków - dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego, wymiana posadzki na bezpieczną wraz z odnowieniem pomieszczenia - przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji sali muzycznej - wyciszenie ścian i sufitu - wymiana balustrad schodowych wewnętrznych oraz krat zabezpieczających poprzez zamontowanie rolet Opis robót do wykonania: 1. Elewacja oraz wymiana obróbek blacharskich: - ustawienie rusztowań wraz z osłonami i daszkami zabezpieczającymi - zabezpieczenie okien folią - rozbiórka rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - oczyszczenie i zmycie istniejącej elewacji - zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej elewacji zaprawą wyrównującą lub klejem - wymiana deski okapowej - ocyklinowanie boazerii podbicia okapu - impregnacja elementów drewnianych - ocieplenie ścian styropianem na kleju gr 10 cm - zamocowanie styropianu kołkami do muru poprzez warstwę istniejącą docieplenia kołkami o długości min 22 cm - ocieplenie ościeży - przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach - przyklejenie narożników - pomalowanie podbicia okapu lakierem - montaż obróbek blacharskich okapu - montaż rynien - nałożenie powłoki gruntującej Atlas Cerplast - wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym lub silikonowym ścian i ościeży - montaż rur spustowych - montaż parapetów zewnętrznych - montaż czyszczaków przy rurach spustowych oraz kształtek przyłączanych do instalacji odprowadzającej deszczowej. 2. Ocieplenie piwnic i części podziemnej: - rozebranie opaski w części południowej i pasa o szerokości 1 m w pozostałej części z kostki betonowej - wykopy ręczne do głębokości posadowienia ław fundamentowych - oczyszczenie i zmycie ścian części nadziemnej i podziemnej - zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej powierzchni zaprawą wyrównującą lub klejową - hydroizolacja pionowa ścian bitumiczna - podsypka z ubiciem z kruszywa lub pospółki do wysokości ławy - ocieplenie ścian styrodurem gr 10 cm z zamocowaniem kołkami do ściany - ocieplenie ościeży - przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach - przyklejenie narożników ochronnych - zagruntowanie powierzchni podkładem - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego części nadziemnej - izolacja z folii kubełkowej części podziemnej - obsypka izolacji z folii piaskiem oraz zasypanie pozostałej części - wykonanie warstw podbudowy dolnej i górnej pod kostkę - ułożenie opaski z kostki wraz z obrzeżami od strony południowej - ułożenie ponowne rozebranej kostki w pozostałej części - wywiezienie samochodami ziemi gruzu elementów z rozbiórki 3. Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych: - demontaż balustrad i pochwytów pochylni - rozbiórka nawierzchni z kostki (pochylnie spoczniki podjazd) - rozebranie okładziny murków z płytek - rozebranie okładziny tynku na siatce murków podjazdu - rozebranie okładziny tynku schodów od spodu i słupów - rozebranie podbudowy pod kostkę z kruszywa i gruntu około 35cm - profilowanie z zagęszczeniem podjazdów pochylni spoczników - podbudowy warstwa dolna i górna - podkład na ścianach z zapraw wyrównujących - zagruntowanie powierzchni - hydroizolacja pionowa bitumiczna ścian - przyklejenie styroduru 2 cm na ścianach podjazdu oraz słupach i od dołu schodów - przyklejenie warstwy siatki - nałożenie podkładu Atlas Cerplast - wyprawa elewacyjna z tynku mozaikowego ścian podjazdu słupów oraz schodów od spodu - wyprofilowanie murków pod balustrady zaprawą wyrównującą - obłożenie murków konglomeratami kamiennymi polerowanymi - montaż balustrad i pochwytów na podjeździe ze stali nierdzewnej - oczyszczanie i pomalowanie słupów stalowych na podeście wejściowym - ułożenie kostki polbruk na podjeździe dla niepełnosprawnych - wywóz samochodami ziemi i gruzu elementów z rozbiórki 4. Dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego: - rozebranie posadzki z paneli - wyrównanie podłoża przez szlifowanie - zagruntowanie dwukrotne podłoża - hydroizolacja pozioma posadzki - wykonanie wylewki samopoziomującej pod wykładzinę - zagruntowanie wylewki - ułożenie wykładziny podłogowej CERFLOR - zgrzewanie pasów wykładziny - montaż listew przyściennych zgrzewanych -odnowienie pomieszczenia poprzez zeskrobanie farby poszpachlowanie i pomalowanie farbami akrylowymi - zmycie i uporządkowanie pomieszczenia 5. Przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji pokoju muzycznego: - zabezpieczenie podłogi - zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - poszpachlowanie i zagruntowanie powierzchni - przyklejenie płyt akustycznych 50x50x5cm samoprzylepnych na ścianach i sufitach 6. Schody wewnętrzne: - rozebranie krat stalowych zabezpieczających - demontaż balustrad schodowych -montaż balustrad nierdzewnych na schodach do piwnicy i na poddasze - montaż rolet na zejściu do piwnicy oraz wejściu na poddasze automatycznych na pilota. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: -przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - wzorze umowy CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45443000-4, 45111300-1, 45262000-1, 45261100-5, 45450000-6, 45421100-5, 45442200-9, 45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00256752, GKZ.271.1.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.moskorzew.finn.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której będą udostępniane zmiany, wyjaśnienie treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający komunikował się będzie z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej http://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew znajdują się w rozdziale IX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Moskorzew, Moskorzew 42, 29-130 Moskorzew, sekretariat@moskorzew.pl 2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Moskorzew oraz spółka Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000335959, NIP: 7792363577, REGON: 301196705 jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Moskorzew prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew 3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, pod adresem e-mail biuro@opentech.com.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 665 586 173; 4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym nr postępowania GKZ.271.1.2.2024 na ,,Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie" 5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych; 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 7. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 8. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 9. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XXV SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/905886 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 50 8525 0002 0020 0200 0013 0285 z dopiskiem ,,Wadium" i numer referencyjny: GKZ.271.1.2.2024 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie" 1. Obiekt usytuowany na działce 323/1 oraz 324/2 w sąsiedztwie z budynkami Szkoły Podstawowej, oraz Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany, parterowy, podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Stropy żelbetowe prefabrykowane. Dach o konstrukcji drewnianej wielospadowy, pokryty blachą powlekaną. Wysokość w kalenicy +7,90 m, poziom posadzki w piwnicy -2,57 m. Dostęp do budynku poprzez schody zewnętrzne , oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac do wykonania - odnowienie elewacji wraz z dodatkowym dociepleniem styropianem 10 cm na istniejące ocieplenie o grubości 8 cm, ponieważ obecny współczynnik U wynosi 0,31W/m2k - wymiana skorodowanych obróbek blacharskich okapu, rynien i rur spustowych, oraz odnowienie podbić okapowych, - ocieplenie części piwnicznej budynku styrodurem 10 cm nadziemnej i podziemnej do poziomu ław fundamentowych, - przebudowa i wyprofilowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą skorodowanych balustrad oraz odnowienie ścian podjazdu i okładziny murków - dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego, wymiana posadzki na bezpieczną wraz z odnowieniem pomieszczenia - przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji sali muzycznej - wyciszenie ścian i sufitu - wymiana balustrad schodowych wewnętrznych oraz krat zabezpieczających poprzez zamontowanie rolet Opis robót do wykonania: 1. Elewacja oraz wymiana obróbek blacharskich: - ustawienie rusztowań wraz z osłonami i daszkami zabezpieczającymi - zabezpieczenie okien folią - rozbiórka rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - oczyszczenie i zmycie istniejącej elewacji - zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej elewacji zaprawą wyrównującą lub klejem - wymiana deski okapowej - ocyklinowanie boazerii podbicia okapu - impregnacja elementów drewnianych - ocieplenie ścian styropianem na kleju gr 10 cm - zamocowanie styropianu kołkami do muru poprzez warstwę istniejącą docieplenia kołkami o długości min 22 cm - ocieplenie ościeży - przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach - przyklejenie narożników - pomalowanie podbicia okapu lakierem - montaż obróbek blacharskich okapu - montaż rynien - nałożenie powłoki gruntującej Atlas Cerplast - wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym lub silikonowym ścian i ościeży - montaż rur spustowych - montaż parapetów zewnętrznych - montaż czyszczaków przy rurach spustowych oraz kształtek przyłączanych do instalacji odprowadzającej deszczowej. 2. Ocieplenie piwnic i części podziemnej: - rozebranie opaski w części południowej i pasa o szerokości 1 m w pozostałej części z kostki betonowej - wykopy ręczne do głębokości posadowienia ław fundamentowych - oczyszczenie i zmycie ścian części nadziemnej i podziemnej - zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej powierzchni zaprawą wyrównującą lub klejową - hydroizolacja pionowa ścian bitumiczna - podsypka z ubiciem z kruszywa lub pospółki do wysokości ławy - ocieplenie ścian styrodurem gr 10 cm z zamocowaniem kołkami do ściany - ocieplenie ościeży - przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach - przyklejenie narożników ochronnych - zagruntowanie powierzchni podkładem - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego części nadziemnej - izolacja z folii kubełkowej części podziemnej - obsypka izolacji z folii piaskiem oraz zasypanie pozostałej części - wykonanie warstw podbudowy dolnej i górnej pod kostkę - ułożenie opaski z kostki wraz z obrzeżami od strony południowej - ułożenie ponowne rozebranej kostki w pozostałej części - wywiezienie samochodami ziemi gruzu elementów z rozbiórki 3. Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych: - demontaż balustrad i pochwytów pochylni - rozbiórka nawierzchni z kostki (pochylnie spoczniki podjazd) - rozebranie okładziny murków z płytek - rozebranie okładziny tynku na siatce murków podjazdu - rozebranie okładziny tynku schodów od spodu i słupów - rozebranie podbudowy pod kostkę z kruszywa i gruntu około 35cm - profilowanie z zagęszczeniem podjazdów pochylni spoczników - podbudowy warstwa dolna i górna - podkład na ścianach z zapraw wyrównujących - zagruntowanie powierzchni - hydroizolacja pionowa bitumiczna ścian - przyklejenie styroduru 2 cm na ścianach podjazdu oraz słupach i od dołu schodów - przyklejenie warstwy siatki - nałożenie podkładu Atlas Cerplast - wyprawa elewacyjna z tynku mozaikowego ścian podjazdu słupów oraz schodów od spodu - wyprofilowanie murków pod balustrady zaprawą wyrównującą - obłożenie murków konglomeratami kamiennymi polerowanymi - montaż balustrad i pochwytów na podjeździe ze stali nierdzewnej - oczyszczanie i pomalowanie słupów stalowych na podeście wejściowym - ułożenie kostki polbruk na podjeździe dla niepełnosprawnych - wywóz samochodami ziemi i gruzu elementów z rozbiórki 4. Dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego: - rozebranie posadzki z paneli - wyrównanie podłoża przez szlifowanie - zagruntowanie dwukrotne podłoża - hydroizolacja pozioma posadzki - wykonanie wylewki samopoziomującej pod wykładzinę - zagruntowanie wylewki - ułożenie wykładziny podłogowej CERFLOR - zgrzewanie pasów wykładziny - montaż listew przyściennych zgrzewanych -odnowienie pomieszczenia poprzez zeskrobanie farby poszpachlowanie i pomalowanie farbami akrylowymi - zmycie i uporządkowanie pomieszczenia 5. Przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji pokoju muzycznego: - zabezpieczenie podłogi - zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - poszpachlowanie i zagruntowanie powierzchni - przyklejenie płyt akustycznych 50x50x5cm samoprzylepnych na ścianach i sufitach 6. Schody wewnętrzne: - rozebranie krat stalowych zabezpieczających - demontaż balustrad schodowych -montaż balustrad nierdzewnych na schodach do piwnicy i na poddasze - montaż rolet na zejściu do piwnicy oraz wejściu na poddasze automatycznych na pilota. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: -przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - wzorze umowy 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45442100-8 - Roboty malarskie 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłuzony okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie: 1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2) niepodlegania wykluczeniu 2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. . Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Zdolność techniczna lub zawodowa: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie: 1) wykonanych robót. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: -minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z budową lub/i rozbudową lub/i przebudową lub/i modernizacją lub/i remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. UWAGA! Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 50 8525 0002 0020 0200 0013 0285 z dopiskiem ,,Wadium" i numer referencyjny: GKZ.271.1.2.2024 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy. 3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w rozdziale VI SWZ wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. 2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby: 1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1, SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres zamówienia. 2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłuzony okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024