Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego dróg wojewódzkich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego dróg wojewódzkich

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
ul. Pstrowskiego 28 b
10-602 Olsztyn
powiat: Olsztyn
55/230 69 70(71), fax. 55/233 54 94
rdw.elblag@zdw.olsztyn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: 55/230 69 70(71), fa
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Elblągu
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie i udokumentowanie okresowej kontroli rocznej stanu technicznego dróg na terenie administrowanym przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu, w oparciu o art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. la w powiązaniu z art. 62a Ustawy z dnia 7 lipca 19994 r. Prawo budowlane i art. 20 pkt 10 Ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r.
Długość dróg administrowanych przez rejon dróg - 606,007 km

CPV: 71.63.14.80-8

Dokument nr: RDW.E/3221/DM/56/2024

Składanie ofert:
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę wykonawca może złożyć drogą elektroniczną, pod adresem: e-mail: rdw.elblag@zdw.olsztyn.pl
2) Zamawiający wyznacza termin składania ofert do dnia 10.04.2024 r., do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA
Zamówienie należy zrealizować w ciągu 8 tygodni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego,
godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.olsztyn.pl
3) Rodzaj zamówienia: usługa
4) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą jednocześnie do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Odmowa wyrażenia zgody na wniosek Zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą, powoduje wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. NEGOCJACJE
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji dotyczących ceny i/lub innych warunków umowy z wykonawcami, którzy złożą oferty w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich niepodlegających wykluczeniu z postępowania wykonawców, którzy złożą niepodlegające odrzuceniu oferty w zapytaniu ofertowym, przekazując im
zaproszenie do negocjacji, w którym określi co będzie przedmiotem negocjacji. Prowadzone negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami.
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW *
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) Warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
b) Warunek udziału w postępowaniu, dotyczący do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
c) Warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
d) Warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na przeglądzie stanu technicznego dróg krajowych i/lub wojewódzkich i/lub powiatowych.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie pełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego
2) Pozostałe dokumenty jakie ma dostarczyć Wykonawca:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza,
b) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ~ w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
8. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.
1) Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia oraz informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców będą przekazywane drogą elektroniczną.
- e - mail: rdw.elblag@zdw.olsztyn.pl
2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, zamawiający przyjmuję domniemanie, że dokumenty wysłane na e-mail podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę w języku obcym winne być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
2) Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę/y uprawnioną/e), a w przypadku składnia oferty wspólnej - przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
4) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tylko jedną ofertę.
5) Koszt sporządzenia oferty ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony zgodnie z treścią zapytania ofertowego i podpisany formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1.
b) Dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. 7.
8) Zaleca się aby oferta zawierała dane Wykonawcy, dotyczące numeru REGON, NIP, adresu poczty elektronicznej, nr telefonu i faksu.
3) Zamawiający nie będzie brał pod uwagę przy ocenie ofert, oferty złożonej przez Wykonawcę po terminie składania ofert, za wyjątkiem przypadku, gdy w terminie składania ofert nie zostanie złożona żadna oferta.
11. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować następujące kryteria oceny ofert:
kryterium cena (C) - waga 100% (max. liczba punktów -10)
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmm: Co x 10,00 pkt
gdzie: Cmin - cena oferty najtańszej
Co - cena oferty badanej
2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną.
3) Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
12. RAŻĄCO NISKA CENA
Jeżeli cena oferty będzie się wydawać rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł zwrócić się do wykonawców o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
13. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) w terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń, dokumentów, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym,
3) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
2. Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawców, którzy nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie.
3. Oferta wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, podlega odrzuceniu.
14. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli:
1) jest sprzeczna z prawem lub wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) wykonawca nie złożył wyjaśnień, o których mowa pkt. 12 lub jeżeli oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.
15. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia w szczególności w przypadku, gdy:
1) nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub zaproponowanych warunków umowy przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy
5) Zamawiający zrezygnował z udzjelenia zamówienia.
16. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do:
a) podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,
b) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty podmiotów występujących wspólnie - Wykonawca powinien dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów w przedmiocie wykonania zamówienia przed zawarciem umowy.
2) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (a w przypadku dokumentu pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie), potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, pełnomocnictwo).
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie miał prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
17. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4.

Kontakt:
4) Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Jolanta Michalec - nr tel.: 55/230 69 70 (71)
e-mail: jolanta.michalec@zdw.olsztyn.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.