Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski wewnątrz kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski wewnątrz kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka Narodzenia NMP we Włodarach
ul. Szkolna 2
48-317 Korfantów
powiat: nyski
wlodary.polskilad@gmail.com
Województwo: opolskie
Miasto: Korfantów
Wadium: 6 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH w ramach zadania: ,,Remont konserwatorski wewnątrz kościoła - posadzki etap I" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/10549/PolskiLad
IV. CEL ZAMÓWIENIA
Celem zadania jest kontynuowanie zachowania materialnego dziedzictwa kulturowego jakim jest zabytkowy kościół pw. Narodzenia NMP we Włodarach, którego realizacja nastąpi poprzez wykonanie robót budowlanych zabytkowej posadzki kościoła.
VII. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn. ,,Remont konserwatorski wewnątrz kościoła - posadzki etap I" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Usunięcie nalotów, rys oraz niewłaściwych uzupełnień kamieni i zapraw spoinujących;
2) Usunięcie wtórnych posadzek pod chórem;
3) Zastąpienie zdegradowanych płyt nowymi marmurowymi;
4) Uzupełnienie ubytków zaprawą wapienno-trasową;
5) Impregnacja posadzek;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
2) przedmiar robót budowlanych stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) pozwoleniem nr 1102/N/2019 z dnia 25.11.2019 r., prolongatą nr 1142/N/2019 z dnia 04.12.2019 r. oraz prolongatą nr 273/N/2023 z dnia 30.03.2023 r. wydane przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
2) decyzją nr 1191/19 z dnia 25.11.2019 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
3) uzgodnieniami z Zamawiającym;
4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego,
5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych,
6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
5. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie Oferenta.
6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów oraz przy użyciu urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy materiały oraz urządzenia, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
7. Materiały dostarczone przez Wykonawcę, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowo - budowlanej.
8. Wykonawca w momencie rozpoczęcia prac budowlanych winien wykonać i umieścić w miejscu realizacji zadania tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia 5 letniej gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.
10. Zamawiający wymaga dokonania przez Oferenta WIZJI LOKALNEJ. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. Wizję lokalną można przeprowadzić w godz.ch pracy kancelarii, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu jej terminu z ks. Tadeusz Młot nr tel. +48 77 434 38 05 Wizję można dokonać maksymalnie do dwóch dni przed upływem terminu złożenia oferty. W przypadku niestawienia
się przedstawiciela Oferenta we wskazanym terminie na wizji lokalnej, złożona oferta, bez odbycia takiej wizji, podlega odrzuceniu.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 22.04.2024 r. do godz. 18:00.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie zamawiającego w m. Wlodarach, 48-317 Korfantów, Ul. Szkolna 2.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r.
2) Umowa dot. realizacji niniejszego zmówienia może zostać zawarta nie wcześniej niż po wystawieniu
przez BGK promesy docelowej oraz zawarcia umowy dotacji między Zamawiającym a Gmina
Korfantów.

Wymagania:
V. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA (strona internetowa prowadzonego postępowania)
Upublicznienie Zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Gminy Korfantów: https://bip.korfantow.pl/
VI. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego postępowania w trybie Zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. póz. 1610 z późn. zm.).
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia:
a) Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 1 (jedną) robotę budowlaną przy obiekcie sakralnym polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej, obejmujące swym zakresem wnętrze obiektu sakralnego, o wartości każdej roboty co najmniej 100 000,00 zł brutto każde wykonane zadanie.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
o Kierownik Budowy - wymagana liczba osób: 1:
- Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 18 miesięcy doświadczenia na stanowisku Kierownik Budowy, pełniący funkcję przy obiektach zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie:
Wykonawca wykaże że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę min. 200 000,00 zł
5) zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
6) dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji inwestycji
X. OFERTĘ STANOWIĄ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY warunek obligatoryjny)
1) Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie w zakresie spełniania warunków określonych w dziale IX pkt. 1 - 6 - stanowiące załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.
3) Wykaz robót budowlanych na potwierdzenie spełniania warunku określonego w dziale IX pkt. 2 - stanowiący załącznik nr 9 do Zapytania ofertowego.
4) Wykaz osób - stanowiący załącznik nr 10 do Zapytania ofertowego.
5) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wydaną w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6) Aktualnym dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy Zamawiający tj. KRS czy CEIDG, dokument wydany w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
7) kosztorys wykonawcy sporządzony w wersji szczegółowej z elementami cenotwórczymi: cenami materiałów, sprzętu, robocizny i narzutów.
XI. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) zostały sporządzone zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena - 100%, zgodnie z poniższym wyjaśnieniem.
Punktacja oraz waga procentowa kryteriów oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób przyznawania punktacji:
1 - cena: 100%
Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto oferty badanej) * 100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z przedstawionymi kryteriami wg wzoru:
W = C (cena) gdzie:
W - Wybrana oferta C - najkorzystniejsza cena
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy Oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację roboty budowlanej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania objętego niniejszym Zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do podjęcia negocjacji z kolejnym Wykonawcom znajdującym się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
2. Kancelaria parafialna czynna jest: PN, WR i CZW 17:30 - 18:00 i ŚR 8:30-9:00
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty złożone bez przeprowadzonej wizji lokalnej nie będą rozpatrywane.
XIII. ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
XIV. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Postanowienia w zakresie dopuszczalnych zmian umowy i warunków na jakich zmiany te mogą być dokonane zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
XV. DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 60 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób
je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach Zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze Wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
10. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
11. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał min. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
12. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
15. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Zapytaniu ofertowym, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opisu przedmiotu zamówienia, jego zakres, wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wymagane przeglądy gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
16. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
17. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
18. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
19. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
20. Zaplata wynagrodzenia: zostanie wypłacona zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w projekcie umowy - stanowiącym zał. nr 5 do Zapytania ofertowego.
21. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie sześć tysięcy złotych 00/100) w formie:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. póz. 1804 oraz 2015 r. póz. 978 i 1240).
W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w banku Zamawiającego: 46 8872 1026 0031 5081 2000 0010. Wadium powinno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
22. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ujętej w umowie wartości brutto w formie:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. póz. 1804 oraz 2015 r. póz. 978 i 1240).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto banku Zamawiającego: 46 8872 1026 0031 5081 2000 0010. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w projekcie umowy.

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Tadeusz Młot - Proboszcz Parafii email: wlodary.polskilad@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.