Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji i ogrodzenia zabytkowego kościoła, Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji i ogrodzenia zabytkowego kościoła, Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Św. Jerzego w Janowie
ul. Kościelna 3
16-130 Janów
powiat: sokólski
tel. 85 721 60 15
janow@archibial.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Janów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85 721 60 15
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na remont elewacji i ogrodzenia zabytkowego kościoła parafialnego pw.
Św. Jerzego w Janowie
Rozdział III
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i ogrodzenia kościoła w Janowie. Zespół Kościoła Parafialnego pw. św. Jerzego w Janowie w skład którego wchodzi m.in.: - kościół parafialny pw. św. Jerzego, z lat 1899 -1904; - ogrodzenie z bramą główną wraz ze schodami i bramkami bocznymi, 2.ćw. XIX w., pocz. XX w. wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa podlaskiego pod numerem A - 355, decyzją nr RN.5140.1.4.2011 .KM z dnia 02.06.2011 r.
Przewidywany zakres prac obejmuje:
1. Remont elewacji i remont ogrodzenia kościoła:
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, przy czym: Część I - Remont elewacji oraz ogrodzenia zabytkowego kościoła. Zakres prac obejmuje:
1) renowację elewacji ceglanej budynku kościoła pw. św. Jerzego w Janowie zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zatwierdzonym pozwoleniem na budowę Starosty Sokólskiego -elewacja północna i wschodnia
2) przegląd i wymiana uszkodzonych lub renowacja istniejących obróbek blacharskich - elewacja północna i wschodnia
3) renowację okien kościoła w elewacji północnej i wschodniej
4) remont ogrodzenia otaczającego kościół (słupy ceglane, metalowe przęsła, furty i bramy, ogrodzenie z kamienia polnego z betonową czapą)
Prace należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, przekazaną w Załączniku nr 7.
Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem. Zakres prac remontowych objętych nadzorem określono w opisie I części zamówienia.
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wykorzystywanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
2) sprawdzanie i odbiór robót w tym także udział w czynnościach Zamawiającego związanych z odbiorem końcowym,
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
4) kontrolowanie rozliczeń robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót,
5) realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
6) wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych odpowiednim wpisem dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia
robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
7) upoważnienie do żądania w imieniu Zamawiającego od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót niezgodnie z projektem,
8) kontrolę standardów i jakości robót realizowanych w oparciu o projekt,
9) kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego,
10) kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą robót objętych nadzorem,
11) koordynację wszystkich robót przewidywanych do realizacji w ramach realizowanego zadania,
12) udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcą robót i Zamawiającym,
13) przybycie na teren robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie,
14) zobowiązanie wykonawcy robót do udzjelenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
15) odbiory częściowe (jeżeli będą przewidziane) i końcowe robót,
16) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych (jeżeli zaistnieje potrzeba ich wykonania),
17) sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych robót zgodnie ze stanem faktycznym (jeżeli będą przewidziane), a także wypłat końcowych zgodnie ze stanem faktycznym i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót,
18) opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego wszelkich zmian w realizacji robót, w szczególności dotyczących:
a) pominięcia danej roboty,
b) wykonania robót dodatkowych,
c) wykonania robót zamiennych,
d) wykonania robót uzupełniających,
e) konieczności zmiany kolejności robót,
f) konieczności zmiany terminu wykonania robót,
g) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,
h) konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla zgodnej z umową realizacji robót,
19) przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych,
Od Inspektora wymaga się wykonywania powierzonych mu czynności z najwyższą starannością wymaganą dla tego rodzaju działalności. Inspektor zobowiązany jest opiniować zasadność dokonywania prac zamiennych i robót dodatkowych pod kątem dokonywania wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad:
a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów
Inspektor jest zobowiązany do udzjelenia na żądanie Zamawiającego informacji, w tym pisemnych, o stanie realizacji robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Inspektor swoje obowiązki zobowiązany jest wykonywać w terminach pozwalających na niezakłócone prowadzenie robót budowlanych objętych nadzorem.

Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 23.04.2024 r. o godz. 11:00

Składanie ofert:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać drogą pocztową, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub doręczyć osobiście na adres:
Parafia Św. Jerzego w Janowie Ul. Kościelna 3 16-130 Janów
do dnia 23.04.2024 r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją następującej treści:
,,Oferta na remont elewacji wschodniej i północnej oraz ogrodzenia i bram zabytkowego kościoła w Janowie".

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV
Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 15 listopada 2024

Wymagania:
Rozdział II
Tryb udzjelenia zamówienia
Zamówienia udziela się w procedurze zapytania ofertowego z pominięciem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. póz. 1605 z późn. zm.) ze względu na fakt, iż Zamawiający nie jest wymieniony wśród podmiotów zobowiązanych na mocy art. 4 i 5 ustawy pzp do stosowania ustawy przy udzielaniu zamówienia i nie mają wobec Zamawiającego zastosowania przepisy o zamawiających subsydiowanych, o których mowa w art. 6 ustawy pzp.
Postępowanie prowadzi się z zachowaniem zasady konkurencyjności i transparentności.
Rozdział V
Warunki udziału w postępowaniu
Dotyczy części I - Remont elewacji oraz ogrodzenia zabytkowego kościoła:
1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
o W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (lub jeżeli
okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy) wykonali
należycie co najmniej trzy inwestycje polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w których ściany posiadały widoczny (odkryty) wątek ceglany.
o W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (lub jeżeli
okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy) wykonali
należycie co najmniej trzy inwestycje polegające na robotach budowlanych ogrodzeń wpisanych do rejestru zabytków.
o Posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 0/100).
o Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion 0/100).
o Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającym odpowiednie uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, niezbędne do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz spełnia wymagania art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. póz. 840 ze zm.), tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucja kultury.
Dotyczy części II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem. Zakres prac remontowych objętych nadzorem określono w opisie I części zamówienia:
1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
o W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (lub jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy) wykonali należycie co najmniej trzy inwestycje polegające na wykonaniu usługi polegającej na wykonaniu usługi nadzoru inwestorskiego w budynkach wpisanych do rejestru zabytków.
o Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedna sobą z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem pełniąca funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy, posiadająca odpowiednie uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej niezbędne do kierowania i nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz spełniająca wymagania art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. póz. 840 ze zm.), tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury ora posiadającą ważna polisę OC w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na kwotę 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy 0/100).
Rozdział VI
Warunki wykluczenia Wykonawców z postępowania
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:
o Naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w szczególności Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzje administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należytych podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
o W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacje jego majątku lub sąd zarządził likwidacje jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. póz. 2309 ze zm)lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przezs likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidacje jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. póz. 1520 ze zm).
Rozdział VIII Okres związania ofertą
Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu przestaje wiązać przed upływem 30-dniowego terminu z chwilą zawarcia umowy.
Rozdział IX
Opis sposobu przygotowania oferty i obliczania ceny
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę w zakresie każdej z części zamówienia.
5. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Podana cena jest ceną ryczałtową.
7. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, formularz ofertowy musi być podpisany przez te osoby.
8. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeśli upoważnienie takie nie wynika wprost z dołączonych dokumentów, to do oferty należy dołączyć kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię poświadczoną przez notariusza.
9. We wszystkich przypadkach, gdzie mowa jest o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie firmy i siedziby.
10. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie, a następnie parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę.
11. Oferty, które wpłynęły po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
12. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do Zapytania ofertowego, z których musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunki, a w przypadku niespełnienia choćby jednego z nich, ofertę wykonawcy uzna się za odrzuconą.
Rozdział X Zawartość oferty
Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 i 1.2 odpowiednio do każdej części.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
Dotyczy część I:
o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 2.1.
o Wykaz robót budowlanych potwierdzający należyte wykonanie wskazanych w tym oświadczeniu robót, przez dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, należy rozumieć w szczególności referencje lub inne dokumenty wystawione prze podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - Załącznik nr 3.
o Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
o Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion 0/100), np. kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłaty składki.
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i konserwatorskimi wraz z dowodami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 5.
Dotyczy część II:
o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 2.2.
o Wykaz usług potwierdzający należyte wykonanie wskazanych w tym oświadczeniu usług, przez dowody potwierdzające należyte wykonanie usług należy rozumieć w szczególności referencje - Załącznik nr 4.
o Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Inspektora Nadzoru ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na sumę gwarancyjną nie niższa niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy 0/100), np. kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłaty składki.
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie robotami budowlanymi wraz z dowodami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 5.
4. W celu braku podstaw wykluczenia z postępowania należy złożyć:
Dotyczy część I i II:
o Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
o Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Rozdział XII
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty
1. Kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
1) cena - 100%,
2. Sposób oceny ofert:
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. 100 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według formuły:
C = (Cn/Co) x 100pkt
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium ,,Cena";
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert; Co - cena oferty ocenianej (brutto),
Rozdział XIII
Odwołanie lub zamknięcie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
Rozdział XIV
Istotne postanowienia umowy
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6.1 i 6.2 do zapytania ofertowego, odpowiednio dla każdej części.
Rozdział XV
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający, w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.

Kontakt:
Rozdział VII
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Zamawiający wyznacza osobę do komunikowania się z Wykonawcami - ks. Proboszcz Stanisław Chim, tel. 85 721 60 15.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.