Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CIASNA
ul. Nowa 1a
42-793 Ciasna
powiat: lubliniecki
tel. (34) 35 35 100 , (34) 35 35 101
gmina@ciasna.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ciasna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (34) 35 35 100
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności sanitarnej dla zadania
pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna, Gmina Ciasna". Postępowanie
prowadzone jest w trybie konkurencyjnego wyboru Wykonawców. Do niniejszego zamówienia nie
stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130 000,00 zł (zgodnie z art. 2 pkt 1 ust. 1 w/w ustawy).

str. 1I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ,,Rozbudowa sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna, Gmina Ciasna".
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad zadaniem szczegółowo opisanego w
dokumentacji projektowej, SWZ, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych, które udostępnione zostały na stronie internetowej Zamawiającego pod
zakładką przetargi dla nazwy zadania jw. (dotyczy przetargu o roboty budowlane).
Cały zakres realizowanego zadnia podlegał będzie nadzorowi inspektora nadzoru
inwestorskiego specjalności sanitarnej. Zamawiający nie przewiduje powoływania inspektorów
innych specjalności.
3. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należą obowiązki wynikające z
Prawa budowlanego oraz przepisów z niego wynikających, a w szczególności:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu
tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego;
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i
przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych
obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
4. Ponadto do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należą:
a) przekazanie inwestycji, terenu budowy,
b) w trakcie trwania robót budowlanych codzienna obecność na miejscu inwestycji;
c) zapoznania się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia przedmiotowego zadania oraz
Umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i
nadzorowania wypełniania ich warunków na każdym etapie inwestycji,
d) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
e) monitorowanie realizacji budowy, na bieżąco wizytowanie i sprawdzanie jakości
wykonywanych robót oraz wbudowanych wyrobów budowlanych zgodnie z wymaganiami
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, technologią poszczególnych
zakresów prac, zasadami wiedzy budowlanej
f) sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót ze szczególnym uwzględnieniem
poprawnego ich wykonywania, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót
budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz
doprowadzania terenów do stanu pierwotnego, prowadzenie wszelkich innych czynności
faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji,
g) kontrola prawidłowości realizacji zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo -
finansowym,
h) przybycia na teren budowy w jak najszybszym czasie, od powiadomienia przez
Zamawiającego telefonicznie wraz z potwierdzeniem pocztą elektroniczną w nagłych,
str. 2nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach niecierpiących zwłoki) i podjęcia czynności
objętych umową,
i) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji pisemnej o stanie realizacji robót - oraz
w razie konieczności, do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w
bieżących sprawach dotyczących wykonywania zadania inwestycyjnego,
j) w razie potrzeby sporządzania, na życzenie Zamawiającego, kosztorysów różnicowych,
protokołów konieczności i innych dokumentów których sporządzenie może okazać się
pomocne lub niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
k) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, tj. atestów,
aprobat technicznych, deklaracji zgodności, itp.,
l) sprawdzanie faktur oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót,
m) udział we wszelkich rozliczeniach związanych z zadaniem (w tym merytorycznych i
finansowych), uczestniczenia w sporządzeniu pełnego rozliczenia finansowego
realizowanego zadania,
n) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej,
stwierdzenie gotowości do odbioru, dokonywanie czynności odbioru końcowego
inwestycji lub jej odpowiedniej części, zorganizowanie odbioru i przekazanie zadania,
przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
o) udział w wyliczeniach należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub
nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych,
p) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie końcowego protokołu odbioru robót
budowlanych,
q) udział w wyliczeniach należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub
nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych,
r) sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania
umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron,
s) dokonanie ostatecznego odbioru przed upływem terminu gwarancji ustalonego w
umowach z realizatorami (dostawcami) do dnia zakończenia gwarancji na realizację,
t) egzekwowanie uprawnień na rzecz Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi
udzielonych przez realizatorów (dostawców) robót do dnia zakończenia gwarancji na
realizację,
u) realizacja całokształtu czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu
gwarancji i rękojmi.

Dokument nr: RGK.ID.271.1.2.2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Ciasna, 42-793 Ciasna ul Nowa 1a,
Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro) lub w wersji elektronicznej (tylko podpisaną elektronicznie) na
adres e-mail: gmina@ciasna.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 kwietnia 2024 r. włącznie.
UWAGA! Dla ofert składanych w wersji papierowej należy uwzględnić godz. pracy Urzędu Gminy
Ciasna tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.30-15.30.
Oferty w wersji papierowej należy złożyć w nieprzezroczystej kopercie, koperta winna być
zaadresowana na Zamawiającego, zabezpieczona przed otwarciem i zawierać oznaczenie:
Oferta
Nadzór inwestorski dla zadania pn.:
,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna, Gmina Ciasna"
Numer postępowania: RGK.ID.271.1.2.2024
Oferty w wersji elektronicznej należy przesłać na wskazany wyżej adres mailowy tytułując:
Oferta do postępowania nr: RGK.ID.271.1.2.2024; nie otwierać do upływu 03 kwietnia 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia zawarcia Umowy.
Zakończenie: do dnia podpisania odbioru końcowego Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
Planowany termin zakończenia inwestycji - 180 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót
budowlanych (wrzesień 2024 r.) z zastrzeżeniem, że gdy z jakichkolwiek przyczyn wykonanie umowy z
wykonawcą robót budowlanych zostanie przedłużone, wszelkie obowiązki Inspektora Nadzoru
wynikające z podpisanej Umowy zostają automatycznie wydłużone do czasu zakończenia
przedmiotowego zadania i spisania protokołu odbioru końcowego.

Wymagania:
str. 3III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu:
1) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
to wynika z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: minimum 1 osoba, posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą,
której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (,,świadczenie usług
transgranicznych").
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu,
wymaganym przez Zamawiającego jest, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie w treści formularza ofertowego stanowiącego
załącznik do zapytania) wraz z odpisem posiadanych uprawnień.
IV. Warunki wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605
z późn. zm.). Dokumentem potwierdzającym niepodleganie wykluczeniu jest oświadczenie (załącznik
do zapytania). Przesłanki wykluczenia Wykonawcy zawarte są w pkt. XII niniejszego zapytania.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
1. Formularz ofertowy - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1a
2. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1b) oraz
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zał. nr 1c wraz z dokumentami potwierdzającymi
posiadanie przez Wykonawcę stosownych uprawnień budowlanych.
3. Załącznik nr 1d - oświadczenie o nie przynależności do grupy kapitałowej składane w terminie do 3
dni od zamieszczenia informacji o otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
str. 4VI. Opis sposobu przygotowania ofert
Wymagania podstawowe.
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę.
2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców
albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika.
3. Oświadczenia składa się w formie oryginałów, inne dokumenty dołączone do oferty składa się w
formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub
Pełnomocnika.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie
(kartki oferty powinny być zszyte, zbindowane lub w inny sposób trwale połączone w jedną całość).
7. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te powinny być
parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub
więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status
prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
8. Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny
sposób, parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Podana przez Wykonawcę w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania
niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
str. 5zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zamówienia, jakie poniesie
Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu
zamówienia.
2. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena ryczałtowa (w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego)
obejmuje wszystkie czynności oraz zakres podany w zaproszeniu do składania ofert, jest ceną
kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę w oparciu o
niniejsze zaproszenie do składania ofert.
3. Cenę - należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
4. W przypadku rozbieżności w podaniu ceny Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie w
ofercie cenę brutto.
X. Istotne dla stron postanowienia umowy.
Istotne dla stron postanowienia umowy oraz klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy
zawarte są w załączniku nr 1e - projekt umowy, który jest integralną częścią zaproszenia do składania
ofert.
XI. Przesłanki odrzucenia oferty
1. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku, gdy:
a) treść oferty nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez podmiot:
o niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
o powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
o została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
str. 6XII. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy:
1) Nie wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
2) Osobowe lub kapitałowe powiązania z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe
rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ubiegającym się o przyznanie pomocy lub
pomocy technicznej lub beneficjentem, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich
imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
XIII. Postanowienia końcowe:
1. O wyborze, terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana,
jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od
zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ponownej oceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdyby jego
realizacja nie leżała w interesie publicznym lub nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu
lub cena najkorzystniejszej ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania oraz niepodpisania umowy z
oferentem, w przypadku niepodpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych na prace dla
których przedmiotem jest nadzór inwestorski.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny.

Uwagi:
IX. Kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą według kryteriów i ich wag (znaczenia):
Cena oferty ,,C" - waga 100%
Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca
najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają
odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) po
przeliczeniu według wzoru:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt
C bad
Gdzie: Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł);
C bad - cena badanej oferty (zł);
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100 pkt.
Za najkorzystniejsza ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów ,,C".

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.