Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku produkcyjno-magazynowego z zapleczem socjalnym i biurowym, wraz z instalacją...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku produkcyjno-magazynowego z zapleczem socjalnym i biurowym, wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: DIMARK MANUFACTURE SPÓŁKA AKCYJNA
Zachodnia 3
62-002 Złotkowo
powiat: poznański
789868326
radoslaw.sagula@dimark.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186920
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Złotkowo
Wadium: ---
Nr telefonu: 789868326
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące prac budowlanych mających na celu budowę budynku produkcyjno-magazynowego z zapleczem socjalnym i biurowym, wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-0060/23 - Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji systemów sortujących

Część 1
Prace budowalne

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ,,pod klucz" w systemie Generalnego Wykonawstwa zadań inwestycyjnych polegających na:
1.1.1. Zadanie 1 - Prace budowlane, budowa budynku produkcyjno-magazynowego z zapleczem socjalnym i biurowym i niezbędną infrastrukturą, w tym:
a) Hala produkcyjno-magazynowa z częścią socjalną;
b) Budynek biurowy;
c) Części wspólne dla budowy hali produkcyjno-magazynowej z częścią socjalną oraz budynku biurowego.
1.1.2. Zadanie 2 - Instalacja paneli fotowoltaicznych o mocy 248,6 kWp na dachu hali produkcyjno-magazynowej złożona z 5 falowników i jednocześnie 5 niezależnych instalacji, konstrukcji wsporczych, instalacji elektrycznych zgodnie z projektem budowlanym, wraz z montażem i przyłączeniem do sieci;
1.2. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na:
1.2.1. realizacji wszystkich robót budowlanych w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji Przedmiotu zamówienia, które określa Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ), a w szczególności następująca dokumentacja techniczna:
Projekt Techniczny
https://www.dropbox.com/scl/fo/graxsx985mpqmzj6zliu8/h?rlkey=n24r680mhr42hj81ilx4tg4f6&dl=0
Projekt Budowlany Zamienny
https://www.dropbox.com/scl/fo/q3lv82g2ll6tqhbdj9rmy/h?rlkey=dvq03i80x5ocgscd91anoabha&dl=0
1.2.2. wykonywaniu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Projektów Wykonawczych, i o ile okaże się to konieczne dla realizacji Zamówienia Zamiennych Projektów Budowlanych, na bazie dokumentacji projektowej, opisanej w punkcie 2.2.1.;
1.2.3. uzyskanie prawomocnych pozwoleń na użytkowanie w imieniu Zamawiającego i terminowe przekazanie obiektów Zamawiającego do użytkowania;
2.3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na nieruchomości Zamawiającego, położonej na działce o nr ewidencyjnym gruntów: 425/49, obręb Golęczewo, gmina Suchy Las, w powiecie poznańskim.
1.4. Ilekroć OPZ i Standard wykończenia Dimark (Załącznik nr 1) wskazuje znak towarowy, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w OPZ. Ilekroć OPZ i Standard wykończenia Dimark (Załącznik nr 1) opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, udowodni na etapie realizacji, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie ze Standardami Dimark, określonymi w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego.
1.6. Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać również następujące koszty:
1.6.1. koszty mediów tymczasowych (w tym tymczasowe przyłącze energetyczne lub agregat prądotwórczy) na czas realizacji inwestycji
1.6.2. instalacji stojaków rowerowych stalowych ocynkowanych na 10 szt. rowerów
1.6.3. montażu logo firmy na hali - litery świecące, wielkość liter zgodna z widokiem na elewacji, znak - kolor pomarańczowy, litery czarne - wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym na etapie realizacji
1.7. Oferta nie powinna uwzględniać wykonania przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną -- pomiarową, gdyż będzie ona po stronie Zamawiającego.
1.8. Dopuszczalne są optymalizacje rozumiane jako niewielkie zmiany wykonawcze w stosunku do dokumentacji technicznej, pod warunkiem zachowania wymaganych parametrów technicznych i wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego.
1.9. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
1.10. Dodatkowe informacje dotyczące Przedmiotu zamówienia:
- oferent musi dostarczyć pełną dokumentację w zakresie instalowanych akcesoriów, sprzętu, maszyn/urządzeń wraz z ich świadectwami jakości, jak i kartami gwarancyjnymi,
- materiały i instalacje budowlane muszą spełniać wszelkie wymogi prawne, wymogi bezpieczeństwa i posiadać odpowiednie certyfikaty (jeśli dotyczy),
- Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia winien udzielić Zamawiającemu:
a) co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe;
b) na zamontowane panele fotowoltaiczne co najmniej 15 letni okres gwarancji pracy bez utraty ich wydajności poniżej 80%;
c) na zamontowany falownik (konwerter) co najmniej 10 letni okres gwarancji pracy,
d) na pozostałe zamontowane urządzenia na okres gwarancji udzielanej przez ich producenta z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
1.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż niniejsze zamówienie jest jednym zamierzeniem inwestycyjnym, określonym w jednej dokumentacji technicznej i realizowanym na podstawie jednego pozwolenia na budowę. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, organizacyjnymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących mogłoby zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia np. mogłyby się pojawić problemy na tzw. punkcie styku i określeniu właściwego podziału prac i odpowiedzialności dla poszczególnych wykonawców. Podział zamówienia na części skutkowałoby nadmiernym rozdrobnieniem odpowiedzialności wśród różnych wykonawców. Oba zadania są ściśle ze sobą powiązane, a ich rozdzielenie mogłoby skutkować problemami w egzekwowaniu warunków gwarancji za wykonanie robót przez poszczególnych wykonawców (np. możliwość utraty gwarancji na szczelność dachu). Wybór jednego wykonawcy ma na celu sprawną i terminową realizację zamówienia, ustalenie bezdyskusyjnej odpowiedzialności za każdy element zamówienia, zapewnienie sprawnej obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej. Warunki udziału w postępowaniu nie powodują ograniczenia konkurencji oraz zapewniają równy dostęp podmiotów.
1.12. Zamówienie uwzględnia następujące aspekty społeczne:
1) Dostawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów dotyczących warunków pracy, takich jak czas pracy, płace, bezpieczeństwo i higiena pracy. Dostawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów i standardów.
2) Dostawca musi przestrzegać etycznych standardów biznesowych i nie stosować nieuczciwych praktyk, takich jak korupcja czy wyzysk pracowników.
3) Przedmiot zamówienia powinien być dostępny dla osób z niepełnosprawnością.
4) Dostawca jest zobowiązany do zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2023.1465). Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z realizacją zamówienia tj.: roboty ziemne, betoniarsko-murarskie, montażowe, dekarskie oraz wykończeniowe i instalacyjne, instalacyjne i montażowe instalacji fotowoltaicznej.
Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.199 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
1.13. Przedmiot zamówienia musi uwzględniać następujące aspekty środowiskowe:
1.13.1. Przy realizacji robót Wykonawca będzie posługiwać się sprzętem, urządzeniami i materiałami, które będą sprawne technicznie i które będą najwyższej jakości oraz będą posiadały wymagane prawem atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności albo deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, dopuszczające je do obrotu na rynku krajowym oraz do stosowania w budownictwie;
1.13.2. Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki w celu:
a. Zabezpieczenia środowiska na terenie budowy i poza terenem budowy w celu uniknięcia szkód i uciążliwości dla osób i dóbr publicznych oraz innych szkód, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu, a także innych skutków powstałych z jego działania;
b. Zapewnienia, by oddziaływania na środowisko, powstałe wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę i używania przez niego terenu budowy, nie przekroczyły dopuszczalnych norm przewidzianych przepisami prawa.
1.13.3. Budynek musi spełniać wymogi związane z oszczędnością energii i izolacyjnością cieplną zawarte w przepisach technicznobudowlanych, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, tj. w szczególności dział X oraz załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wymagania zawarte w przepisach są wartościami minimalnymi, Wykonawca może ustanowić jeszcze lepsze parametry, bardziej korzystne pod względem efektywności energetycznej.
1.14. Wszelkie odpady powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia pozostają do dyspozycji Wykonawcy i powinny zostać usunięte i wywiezione staraniem i na koszt Wykonawcy przed odbiorem końcowym przedmiotu umowy. Wytwórcą odpadów związanych z wykonaniem zamówienia jest Wykonawca.
1.15. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do postępowania z odpadami zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, ze szczególnym uwzględnieniem zapobiegania powstawaniu odpadów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
1.16. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania substancji/odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i z zastrzeżeniem ust. 139.
Z uwagi na ograniczenie znaków ciąg dalszy Opisu przedmiotu zamówienia poniżej.
Warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełniać Oferent opisano tylko raz - przy kontynuacji opisu przedmiotu zamówienia i dotyczą one całości przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji
Zgodnie z opisem w pkt. 2.10 Zapytania ofertowego

Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia.
1.17. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi dyrektywą w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko, dyrektywą w sprawie ochrony dzikiego ptactwa, dyrektywą w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory i dyrektywą ustanawiającą ramy wspólnotowego działania w dziedzinie polityki wodnej (o ile dotyczy).
2. Informacje dodatkowe
2.1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2.2. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
2.3. W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy, imię i nazwisko albo nazwa Wykonawcy, siedziba firmy (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku, numer lokalu (mieszkania), kod pocztowy); wynik oceny złożonych ofert wyliczony przez zamawiającego zgodnie z kryteriami oceny ofert; cena oferty (honorarium) Wykonawcy zostaną opublikowane w Bazie Konkurencyjności, w celu niezbędnym do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, którego zapytanie dotyczy.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/anulowania postępowania w trakcie jego trwania bez podania przyczyny, do zakończenia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny lub do unieważnienia postępowania po wyborze Oferenta, ale przed podpisaniem umowy z Oferentem, bez podania przyczyny.
2.5. Na etapie weryfikacji ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących składanych ofert, ale Zamawiający ma również prawo rozpatrzyć oferty bez wzywania Oferentów do składania uzupełnień lub wyjaśnień. Uzupełnienie lub doprecyzowanie przesłanej oferty nie może prowadzić do zmiany merytorycznej treści oferty, w tym do zmiany ceny.
2.6. Wszelka komunikacja między Zamawiającym a Oferentem (pytania/odpowiedzi) w okresie od publikacji ogłoszenia do upływu terminu składania ofert odbywa się za pośrednictwem Bazy konkurencyjności. Po upływie terminu składania ofert kontakt z Wykonawcami będzie odbywał się za pomocą danych kontaktowych wskazanych na Formularzu oferty bądź dostępnych w Bazie w sekcji ,,Osoby do kontaktu". Kontaktując się z Wykonawcami, Zamawiający będzie kierował się poszanowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-62744-186920

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-22
Oferty należy składać w formie pisemnej poprzez Bazę Konkurencyjności (BK2021): https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
Gmina
Suchy Las
Miejscowość
Golęczewo

3. Termin realizacji umowy: do 10 miesięcy od podpisania Umowy.
Szczegółowy harmonogram finansowo-rzeczowy realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia Umowy.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Informacje dotyczące Umowy zakupu
1.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy zakupu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie i pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu.
1.2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje zmiany, które są zgodne z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 wydanymi przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
1.3. Wprowadzenie zmian będzie wyłącznie za porozumieniem obu stron Umowy.
1.4. W przypadku zwłoki Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu Umowy, Zamawiający może wyznaczyć jej odpowiedni dodatkowy termin do wykonania z zagrożeniem, iż w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu będzie uprawniona do odstąpienia od umowy.
1.5. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w rozpoczęciu realizacji przedmiotu zamówienia, tak dalece, że nie jest prawdopodobne, iż zdoła on ukończyć prace w uzgodnionym terminie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy bez wcześniejszego wyznaczania dodatkowego terminu, jeżeli opóźnienie jest istotne i wpływa na osiągnięcie celu umowy.
1.6. W przypadku odstąpienia od umowy opisanego powyżej w pkt. 1.4. oraz 1.5., Zamawiający powiadamia wykonawcę o swojej decyzji na piśmie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Posiadają odpowiedni potencjał techniczny - dysponują odpowiednim zapleczem technicznym niezbędnym do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000 000 zł, słownie: dwadzieścia milionów złotych, na jedno i wszystkie zdarzenia - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz na podstawie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- znajduje się w dobrej sytuacji finansowej i w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, nie zanotował straty finansowej tj. zysk brutto z prowadzonej działalności lub dochód brutto nie był mniejszy niż 0 zł - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
b) Nie znajdują się w stanie likwidacji, upadłości - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) dysponuje do realizacji zamówienia osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), w tym co najmniej:
- Kierownikiem Budowy, posiadającym wykształcenie wyższe techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, posiadającym co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych;
- Kierownikiem Robót Sanitarnych, posiadającym wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, posiadającym co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych;
- Kierownikiem Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych posiadającym wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, posiadającym co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.
UWAGA:
- za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).
- dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
b) dysponuje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych (PV), potwierdzone certyfikatem UDT lub dokumentem równoważnym oraz posiadającą uprawnienia do montażu i przeglądów produktów fotowoltaiki na dachach z pokryciem membranowym, potwierdzone licencją lub innym równoważnym dokumentem producenta oferowanych urządzeń.
- ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz na podstawie wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5);
UWAGA:
W odniesieniu do warunku, o którym mowa w punkcie 1., Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy/usługi/roboty, będące przedmiotem zamówienia.
Wykonawca może polegać na ww. zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie/lub jego części, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają odpowiednie doświadczenie do realizacji Przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o charakterze przemysłowym o wartości co najmniej 20.000.000 zł netto (lub max. 3 ww. roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 20.000.000 zł netto) - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego), Wykazu zrealizowanych robót budowlanych (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) oraz na podstawie przedłożonych potwierdzeń należytego wykonania robót wskazanych w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego (np. referencji);
UWAGA:
W odniesieniu do warunku, o którym mowa w punkcie 1., Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy/usługi/roboty, będące przedmiotem zamówienia.
Wykonawca może polegać na ww. zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie/lub jego części, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania;
b) Złożą w terminie kompletną ofertę, odpowiednio podpisaną, wraz z wymaganymi załącznikami, przygotowaną zgodnie z opisem w punkcie 8 Zapytania ofertowego.
c) Oferta musi posiadać okres ważności minimum 30 dni liczonych od upływu terminu składania ofert - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
Termin i miejsce składania ofert

2. Uwaga: do oferty składanej poprzez BK należy dołączyć wymagane załączniki (zgodnie z opisem w punkcie 8 Zapytania ofertowego) w postaci skanów podpisanych odręcznie dokumentów lub dokumentów w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Termin złożenia oferty: do 22.04.2024r. (liczy się data wpływu oferty do Bazy konkurencyjności).
Sposób przygotowania oferty
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
b) wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w treści formularza ofertowego (np. poprzez usunięcie bądź dodanie w nim treści) skutkować będzie odrzuceniem oferty;
c) do formularza ofertowego należy załączyć podpisany wykaz zrealizowanych robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego wraz z referencjami;
d) do formularza ofertowego należy załączyć podpisane oświadczenie o braku powiązań, stanowiące Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
e) do formularza ofertowego należy załączyć podpisany wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego;
f) do formularza ofertowego należy wypełnić i załączyć podpisany Szczegółowy kosztorys robót budowlanych, stanowiący Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego;
g) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy, zgodnie z dokumentem rejestrowym;
h) oferta powinna zostać złożona w postaci skanów podpisanych odręcznie dokumentów lub dokumentów w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
i) do oferty należy dołączyć upoważnienie do reprezentowania firmy dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli osoba podpisująca dokumenty nie jest upoważniona do reprezentowania, zgodnie z dokumentem rejestrowym).
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Nie posiadają żadnych powiązań kapitałowych ani osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o braku powiązań stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
2. Nie są podmiotami wskazanymi w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022. poz. 835) - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
3. Jeżeli znajdują się w katalogu wskazanym w art. 58 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655 oraz 835), tj. działają jako:
- spółki jawne;
- spółki komandytowe;
- spółki komandytowo-akcyjne;
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością;
- proste spółki akcyjne;
- spółki akcyjne, z wyjątkiem spółek publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2554);
- trusty;
- spółki partnerskie;
- europejskie zgrupowania interesów gospodarczych;
- spółki europejskie;
- spółdzielnie;
- stowarzyszenia podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego
- fundacje
muszą być zarejestrowani w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
4. Warunki wykluczenia z postępowania
4.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3. niniejszego Zapytania Ofertowego.
4.2 Wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia oznacza odrzucenie jego oferty.
Wykonawca niespełniający nawet jednego z określonych powyżej warunków udziału w postępowaniu jest wykluczony z udziału w procedurze, a jego oferta podlega odrzuceniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-22
Data ostatniej zmiany
2024-03-22 15:25:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - Max 100pkt
C=(C_min/C_ofer )*100pkt
C_min-najniższa zaof. cena netto za całość zamów. wśród ocenianych ofert
C_ofer-cena netto oferowana w rozpatrywanej ofercie
Oferta o najniższej cenie netto otrzymuje maks. ilość pkt (100 pkt), każda kolejna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniej pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Radosław Saguła
tel.: 789868326
e-mail: radoslaw.sagula@dimark.eu

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.