Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa krzeseł biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa krzeseł biurowych

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
ul. Rynek II 6
21-100 Lubartów
powiat: lubartowski
tel. 81 854 36 15
jemielniak@zwiazekgmin.lubartow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lubartów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 854 36 15
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zakup i dostawę 10 sztuk krzeseł biurowych dla
Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfikacja głównych wymagań:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 sztuk krzeseł biurowych spełniających wymagania
Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach
wyposażonych w monitory ekranowe.
2. Opis przedmiotu zamówienia- minimalne parametry:
a) wyposażenie w co najmniej pięciopodporowe kółka jezdne,
b) _regulacja wysokości siedziska,
c) _regulacja wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa,
d) _regulację kąta pochylenia oparcia oraz odpowiednie wymiary oparcia i siedziska,
zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów,
e) _wyprofilowanie siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud,
f) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°,
g) regulowane podłokietniki,
h) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo
dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać
w pozycji siedzącej,
i) siedzisko miękkie, tapicerowane, rodzaj tapicerki- tkanina,
j) stonowana kolorystyka (szare, czarne),
k) dostarczone krzesła muszą być fabrycznie nowe.
Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami
technicznymi i/lub użytkowymi.

Dokument nr: NR.271/ZO/5.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail jemielniak@zwiazekgmin.lubartow.pl
w terminie do dnia 29 maca 2024 r., godz. 11.00

Miejsce i termin realizacji:
4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonamy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. Przedmiot zamówienia zostanie objęty 2 letnią gwarancją świadczoną w systemie door to
door.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg.
załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) specyfikację techniczną oferowanego produktu wraz ze zdjęciem/wizualizacją krzesła.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
5. Kryterium oceny oferty
Najniższa cena - 100%.
Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najtańsza spośród ofert branych pod uwagę.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznychuregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku
zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym
etapie postępowania bez podania przyczyny.
7. Zamawiający unieważnieni postępowanie, jeżeli w toku postępowania ujawniono
niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej
z Projektem umowy.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej
przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, ul. Rynek
II 6, 21-100 Lubartów.
2) Inspektorem Ochrony Danych w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej jest Pani Magdalena Lenart,
kontakt: inspektor@cbi24.pl, telefon: 690 971 100
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji
ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę 10 sztuk krzeseł biurowych dla Związku
Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej nr postępowania NR.271/ZO/5.2024;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres co
najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania w jest Pani Małgorzata Jemielniak.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7.30- 15.30

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.