kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie pomieszczeń oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia powiat: Gdynia tel. 058-73-56-232 zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 058-73-56-232 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzątanie pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy kieruje zapytanie ofertowe na usługę sprzątania pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy. IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 o łącznej powierzchni 607,10 m? oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 3 Wzór umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia. CPV: 90910000-9, 90919200-4 Dokument nr: 15/FZP/SW/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert tj. 28.03.2024r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514. Składanie ofert: Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 15/FZP/SW/2024 - oferta sprzątanie. Zamawiający zaleca aby oferta była zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca prześle Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie otwarcia ofert tj. w dniu 28.03.2024 r., w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 28.03.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.05.2024r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaproszenie zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.mir.gdynia.pl. III. PODSTAWA PRAWNA REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający prowadzi postępowanie o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, tym samym nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. OBOWIĄZKOWA WIZJA LOKALNA 1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia. 2. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty. 3. Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej należy przesłać na adres mailowy: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania tj.: 1) Brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą, a Zamawiającym, wykluczeniu z postępowania w szczególności będą podlegać osoby, które: a) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego; b) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym, otrzymywały od Zamawiającego wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego; c) pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania. 2) Nie pozostają w stanie likwidacji, ani upadłości - warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia - Formularz oferty. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1 2. Spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.: 1) Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji usług jak w przedmiocie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują 3 usługi objęte przedmiotem zamówienia trwające nieprzerwanie nie krócej niż 12-miesięcy każda, polegające na usłudze sprzątania pomieszczeń biurowych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych netto każda. Pod pojęciem usługi wykonywanej ciągle należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną), której wykonana część trwała nie krócej niż 12-miesięcy. 3. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży oświadczenie na druku formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia wraz z wykazem usług oraz załączy do oferty referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających wykonanie usługi może złożyć oświadczenie (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej tj. drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 1. 2. 3. 1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. X. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed terminem składania ofert. 2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3. Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert. 4. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert. 5. W przypadku przedłużenia terminu składania ofert zmiana ta nie wpływa na bieg terminu, o którym mowa w ust. 1. XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1.Cenę oferty należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. 4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Cenę oferty należy określić w wartości netto i brutto (z podaniem VAT) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. XII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 3. Na ofertę składają się: a) Załącznik nr 1 - Formularz oferty; b) Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w Załączniku nr 1; c) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany jest czytelny podpis. 5. Ofertę można złożyć w postaci skanu prawidłowo podpisanego dokumentu lub podpisać podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści dokumentów rejestrowych. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 7. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert. Zamawiający prześle informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek wykonawcy. XIV. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY 1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium: Cena brutto oferty (C) - 100 pkt. Kryterium cena będzie obliczane na podstawie następującego wzoru: Cn C =----------------- x 100 Cb C - otrzymane punkty Cn - cena najniższa spośród złożonych ofert Cb - cena badanej oferty 100 - waga kryterium 2. Ceny będą porównywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym rażąco niskiej ceny, wyjaśnień treści dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw bądź uzupełnienia dokumentów. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli została złożona po terminie, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera nisko rażącą cenę, Wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia udzielenia zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wykonawcami. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim - Państwowym Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 10) będzie przysługiwało Pani/Panu: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; 11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena Tebecio. Wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024