Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzątanie pomieszczeń oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie pomieszczeń oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia
powiat: Gdynia
tel. 058-73-56-232
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 058-73-56-232
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzątanie pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy.
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy kieruje zapytanie ofertowe na usługę sprzątania
pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 oraz sprzątanie
i odśnieżanie chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w
Świnoujściu, Ul. Plac Słowiański 11 o łącznej powierzchni 607,10 m? oraz sprzątanie i odśnieżanie
chodnika przylegającego do posesji, przez okres 12 miesięcy.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia oraz
Załączniku nr 3 Wzór umowy.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia.

CPV: 90910000-9, 90919200-4

Dokument nr: 15/FZP/SW/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert tj. 28.03.2024r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego
tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514.

Składanie ofert:
Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 15/FZP/SW/2024 - oferta
sprzątanie. Zamawiający zaleca aby oferta była zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca prześle
Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie otwarcia
ofert tj. w dniu 28.03.2024 r., w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie
oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane.
TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 28.03.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie
wcześniej niż od 01.05.2024r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo
zamówień publicznych. Zaproszenie zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego:
www.mir.gdynia.pl.
III. PODSTAWA PRAWNA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający prowadzi postępowanie o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, tym samym nie stosuje
się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
OBOWIĄZKOWA WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił
potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Wzór protokołu stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
2. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej
należy
przesłać
na adres mailowy: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania tj.:
1) Brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą, a Zamawiającym, wykluczeniu
z postępowania w szczególności będą podlegać osoby, które:
a) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są związane z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego
zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
Zamawiającego;
b) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w
stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym, otrzymywały od Zamawiającego wynagrodzenie z
innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
Zamawiającego;
c) pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona
wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego,
ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania.
2) Nie pozostają w stanie likwidacji, ani upadłości - warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku,
gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia -
Formularz oferty.
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1
2. Spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.:
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji usług jak w przedmiocie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują
3 usługi objęte przedmiotem zamówienia trwające nieprzerwanie nie krócej niż 12-miesięcy
każda, polegające na usłudze sprzątania pomieszczeń biurowych, o wartości nie mniejszej niż
50 000,00 złotych netto każda. Pod pojęciem usługi wykonywanej ciągle należy rozumieć usługę
będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną), której wykonana część trwała nie krócej niż
12-miesięcy.
3. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży oświadczenie na druku formularza oferty stanowiącego
załącznik nr 1 do zaproszenia wraz z wykazem usług oraz załączy do oferty referencje potwierdzające
ich należyte wykonanie.
4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
dokumentów potwierdzających wykonanie usługi może złożyć oświadczenie (jeżeli Wykonawca składa
oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia); w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca
przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej tj. drogą elektroniczną, każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
1.
2.
3.
1
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
X. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem o
wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod
warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie później niż na
4 dni przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań lub
dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
3. Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze
zaproszenie do składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść
dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert.
5. W przypadku przedłużenia terminu składania ofert zmiana ta nie wpływa na bieg terminu, o którym
mowa w ust. 1.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1.Cenę oferty należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
2.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego,
pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
4.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.
Cenę oferty należy określić w wartości netto i brutto (z podaniem VAT) z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
XII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
3. Na ofertę składają się:
a) Załącznik nr 1 - Formularz oferty;
b) Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w Załączniku nr 1;
c) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany jest czytelny podpis.
5. Ofertę można złożyć w postaci skanu prawidłowo podpisanego dokumentu lub podpisać podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych
do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym
właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści
dokumentów rejestrowych. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru
lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy dołączyć oryginał lub
kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego
upoważnione.
7. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert. Zamawiający prześle
informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek wykonawcy.
XIV. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium:
Cena brutto oferty (C) - 100 pkt.
Kryterium cena będzie obliczane na podstawie następującego wzoru:
Cn
C =----------------- x 100
Cb
C - otrzymane punkty
Cn - cena najniższa spośród złożonych ofert
Cb - cena badanej oferty
100 - waga kryterium
2. Ceny będą porównywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w
tym rażąco niskiej ceny, wyjaśnień treści dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw bądź uzupełnienia
dokumentów.
5. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli została złożona po terminie, jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera nisko rażącą cenę, Wykonawca
podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
6. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu
ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia udzielenia
zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyn.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wykonawcami.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ SWOBODNEGO
PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut
Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia,
z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim - Państwowym Instytucie
Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub rodo@mir.gdynia.pl oraz
telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub
umowy powierzenia przetwarzania danych.
Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Administratora.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy, a po
tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp,
9)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
10) będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje
obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena Tebecio.
Wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail:
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.