Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utwardzenie terenu na nieruchomościach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utwardzenie terenu na nieruchomościach

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Suszyckich 9
36-040 Boguchwała
powiat: rzeszowski
boguchwala@podrb.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Boguchwała
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utwardzenie terenu na nieruchomościach Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale" w ramach inwestycji ,,Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" - Pole Doświadczalne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenów na nieruchomości Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale - Pole Doświadczalne - działka nr 531/521, Boguchwała, Ul. Techniczna 4, nr obrębu geodezyjnego 001 Boguchwała, pow. rzeszowski, woj. podkarpackie, w oparciu o dokumentację projektową oraz na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
Zakres robót obejmuje między innymi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, utwardzenie terenu, wykonanie obrzeży .
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia na wykonanie robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
b) przedmiar robót,
c) rysunki techniczne.

CPV: 45230000-8, 45233253-7,45233251-3,45233260-9,45233250-6, 45112710-5,45113000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00257282, ZG.261.04.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85bc6d2b-e850-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: boguchwala@podrb.pl (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"), z wyłączeniem składania ofert - sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w rozdz. VIII SWZ.
Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się przekazywanie
w szczególności:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych);
4) wyjaśnień składanych na wezwanie Zamawiającego.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 11:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto na stronie: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Rzeszów 30 1130 1105 0005 2025 0020 0006, z adnotacją: ,,Wadium: ,,Utwardzenie terenu na nieruchomościach Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale" w ramach inwestycji głównej pn. ,,Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" - Pole Doświadczalne, znak sprawy: ZG.261.04.2024".
4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, który wyznaczony jest na dzień 09.04.2024 r. , godz. 11:00.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, należy złożyć oryginał, w postaci elektronicznej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew na konto) należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto zamawiającego potwierdzone przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.261.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenów na nieruchomości Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale - Pole Doświadczalne - działka nr 531/521, Boguchwała, ul. Techniczna 4, nr obrębu geodezyjnego 001 Boguchwała, pow. rzeszowski, woj. podkarpackie, w oparciu o dokumentację projektową oraz na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
Zakres robót obejmuje między innymi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, utwardzenie terenu, wykonanie obrzeży .
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia na wykonanie robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
b) przedmiar robót,
c) rysunki techniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej.
Zamawiający wymaga spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 70 000,00 zł. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej.
2. Zamawiający wymaga od wykonawców spełnienia warunku:
1) dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże: należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót, polegających na wykonaniu zamówień tożsamych lub podobnych do przedmiotu niniejszego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była lub jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, warunek określony powyżej musi spełnić samodzielnie przynajmniej 1 wykonawca bądź 1 podmiot udostępniający zasoby.
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą następujące wymagania:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił min. 1 raz funkcję kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu budowy, przebudowy, remontu budowli;
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., - Prawo budowlane (tj. Dz. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz.U. z 2019. 831).
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi:
- w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika robót,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy:
a) Oświadczenie z art. 125 ustawy;
b) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe winny zostać przedstawione przez ten podmiot w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia
1.1. wykaz robót wraz z dowodami potwierdzającymi że były wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
1.2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ;
1.3. uwierzytelniona kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 70 000,00 zł;
1.4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Rzeszów 30 1130 1105 0005 2025 0020 0006, z adnotacją: ,,Wadium: ,,Utwardzenie terenu na nieruchomościach Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale" w ramach inwestycji głównej pn. ,,Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" - Pole Doświadczalne, znak sprawy: ZG.261.04.2024".
4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, który wyznaczony jest na dzień 09.04.2024 r. , godz. 11:00.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, należy złożyć oryginał, w postaci elektronicznej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew na konto) należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto zamawiającego potwierdzone przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, specyfikacja określa rodzaj dokumentów i oświadczeń, które składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, w którym wskażą, która część zamówienia zostanie wykonana przez poszczególnych Wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunków. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.