zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana istniejących ław kominiarskich drewnianych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa ,,DOM" z siedzibą w Warszawie ul. Fasolowa 37 02-482 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22/863-92-48 wew. 118 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 12000,00 PLN |
Nr telefonu: | tel. 22/863-92-48 we |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia 1. Wymiana istniejących ław kominiarskich drewnianych na nowe, stalowe na dachach budynków: a) Fasolowa 36 - ławy komunikacyjne poziome-102,3 mb, ławy zejściowe-131,1 mb, b) Fasolowa 32 - ławy komunikacyjne poziome- 66,5 mb, ławy zejściowe- 120,3 mb, c) Fasolowa 45 - ławy komunikacyjne poziome- 88,0 mb, ławy zejściowe-11,0 mb, d) Zapustna 42 - ławy komunikacyjne poziome- 49,0 mb, ławy zejściowe- 2,0 mb, e) Zapustna 42A - ławy komunikacyjne poziome- 52,4 mb, f) Batalionu AK Włochy 20A - ławy komunikacyjne poziome - 16,0 mb, ławy zejściowe-2,1 mb, g) Batalionu AK Włochy 20B - ławy komunikacyjne poziome - 34,7 mb, h) Batalionu AK Włochy 22 - ławy komunikacyjne poziome - 51,7 mb, ławy zejściowe-13,6 mb, i) Zapustna 32A - ławy komunikacyjne poziome- 34,0 mb, j) Fasolowa 39 - ławy komunikacyjne poziome - 49 mb, 3. Zakres rzeczowy robót. 1. Demontaż i utylizacja starych ław kominiarskich. 2. Montaż nowych ław stalowych zgodnie z normą PN-EN 516:2007, wraz z uszczelnieniem po demontażu uchwytów ław kominiarskich pokrycia dachu. 3. Oczyszczenie rynien ze zniszczonych elementów starych ław. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby budowlane posiadające świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert następuje w dniu 11.04.2024 r. o godz. 14.30 Składanie ofert: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem ,,Przetarg - wymiana ław kominiarskich" w siedzibie Zamawiającego, Ul. Fasolowa 37, 02-482 Warszawa w terminie do 11.04 2024 r Godz 14.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - do 30 PAŹDZIERNIKA 2024 r. Wymagania: 5. Warunki oferty Oferta powinna zawierać: a) Nazwę i siedzibę Oferenta. Aktualny wydruk z właściwego rejestru ( KRS, CEIDG ), Numer rachunku bankowego ujawnionego w ewidencji podatników VAT (tzw. Białej liście). Cenę ryczałtową brutto zamówienia zgodnie z zakresem robót ujętych w punkcie 3, oddzielnie dla każdego budynku. Akceptację uzupełnienia kaucji zabezpieczającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przed terminem zapłaty za wykonanie robót do kwoty 5% wartości netto przedmiotu zamówienia. Akceptację treści projektu umowy. Akceptację 60 miesięcznej gwarancji udzielonej na wykonane prace. h) Potwierdzenie wniesienia wadium ( dowód wpłaty ). i) Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych. j) Imię i nazwisko pracownika ze strony Oferenta, który kierować będzie realizacją zamówienia. k) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. l) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Referencje z ostatnich 3 lat ( 2020 - 2022 ). Do oferty należy dołączyć wszystkie w/w załączniki w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta. 6. Kryteria oceny a) Wysokość ceny ryczałtowej - 90% b) Wiarygodność Oferenta -10% ( 1 referencja -1%, max 10%) 7. Wadium a) Oferenci przystępujący do postępowania konkursowego zobowiązani są wpłacić wadium w wysokości 12000,00 PLN na rachunek Zamawiającego w PKO BP nr 92102010550000980202419620 tytułem zabezpieczenia wykonania zobowiązań wobec Zamawiającego. b) Oferentom, których oferty zostały odrzucone, wadium zostanie zwrócone w ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. c) Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: o odmówi podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. o zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy o przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane d) Wadium stanowi zabezpieczenie należytego wykonywania robót i zostanie zatrzymane do czasu ich zakończenia, potwierdzonego protokółem ostatecznego odbioru całości robót. e) Po zakończeniu robót zostanie uzupełnione do kwoty stanowiącej 5% wartości netto wykonanych robót i będzie stanowić kaucje gwarancyjną dla wykonanych robót do okresu upływu gwarancji. Uzupełnienie kwoty wymaganej kaucji nastąpi przed terminem płatności wynagrodzenia za wykonane roboty. Uzupełnienie kaucji może nastąpić poprzez kompensatę z należności z faktury za wykonane roboty, wystawionej na podstawie protokołu odbioru robót. Oferty zakwalifikowane do dalszego postępowania zostaną ocenione pod względem proponowanych warunków w terminie 7 dni od otwarcia kopert. O wynikach przeprowadzonego postępowania Oferenci zostaną powiadomieni w terminie 7 dni od jego zakończenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia dodatkowych negocjacji z Oferentami. X. Obowiązki wygrywającego Obowiązkiem wygrywającego jest zawarcie umowy z Zamawiającym według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji w terminie 10 dni od powiadomienia Go o wyniku postępowania. Wymagany termin związania ofertą wynosi 30 dni. Kontakt: XI. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami jest Pani Kinga Woźniak, tel. 22/863-92-48 wew. 118. |
© eurobudowa.pl 2004-2024