łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa rozpuszczalników |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
1 Regionalna Baza Logistyczna ul. Ciasna 7 78-600 Wałcz powiat: wałecki tel. 261472424, 261 47 2595. |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261472424, 261 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA rozpuszczalników. 3. Opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 2. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia po następujących cenach: DOSTAWA rozpuszczalników: __(zgodnie z asortymentem podanym w wykazie) L.p. Asortyment JM Ogółem cena netto Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto kol.6x7 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Aceton L 171 2 Rozcieńczalnik do wyrobów epoksydowych L 20 3 Rozcieńczalnik THINNER 08080 L 25 4 Rozcieńczalnik do farb D10 SPRINT L 5 5 Rozcieńczalnik chlorokauczukowy L 30 6 Rozcieńczalnik do wyrobów poliuretanowych THINNER 1048 L 190 7 Rozcieńczalnik akrylowy L 110 8 Rozcieńczalnik- Benzyna lakowa szt. "151 9 Rozcieńczalnik -Benzyna ekstrakcyjna szt. 582 10 Rozcieńczalnik -Benzyna ekstrakcyjna L 460 11 Rozcieńczalnik do farb ftalowych L 100 H2 Rozcieńczalnik do farb ftalowych L 872 13 Rozcieńczalnik do lakieru poliwinylowego BF-4 L 30 14 Rozcieńczalnik do wyrobów poliuretanowych L 450 15 Rozcieńczalnik karbamidowy L 5 16 Rozcieńczalnik nitro bezbarwny do użytku profesjonalnego L 113 17 Rozcieńczalnik ogólnego stosowania THINNER 08450 do farb HEMPADUR L 230 18 Rozcieńczalnik RC-01 L 35 19 Rozcieńczalnik uniwersalny L 1066 20 Rozpuszczalnik - toluen L 16 21 Rozpuszczalnik nitro L 570 22 Rozpuszczalnik spirytusowy typu Denaturat L 78 23 Środek do odtłuszczania typu DECORRDAL 40-128 op. 4 OGÓŁEM (za kolumnę) X słowna wartość netto:........................... słowna wartość brutto:.......................... Dokument nr: 252/ZZ/ŚB/2024 Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert:05.04.2024 r., godz.: 12.00. Składanie ofert: 6. Miejsce, termin złożenia oferty: Kancelaria nr II, Ul. Woj. Pol. 76, 78-600 Wałcz, do 05.04.2024 r. godz. 11.00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia do 30 kwietnia 2024 r. Wymagania: 5. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy do Odbiorców zgodnie z planem dostaw (załącznik 3). 8. Warunki płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (faktura i protokół przyjęcia). 9. Termin związania ofertą: 30 dni od daty złożenia zamówienia. 13. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu: 252/ZZ/ŚB/2024. 14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) Po zatwierdzeniu przez Wnioskującego protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rbloq.wp.mil.pl b) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty, c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 15. Sposób przygotowania oferty cenowej: 1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca: a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania), b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty, c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty, 3) Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert. 4) Kopertę należy opisać hasłem: ,,OFERTA CENOWA na dostawę ROZPUSZCZALNI KÓW , nr sprawy według rejestru 252/ZZ/ŚB/2024 nie otwierać do dnia 05.04.2024 r. do godziny 12.00." Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy. 7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 4 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. 1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. 2. Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U . z 2022 r., póz. 835) 3. Do oferty załączam następujące dokumenty: a) ................. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., póz. 1360 ze zm.) Kontakt: 10. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Dariusz Giełczyk, telefon kontaktowy 261 47 2595. |
© eurobudowa.pl 2004-2024