Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz naprawa, regulacja i legalizacja...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz naprawa, regulacja i legalizacja wodomierzy

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
ul. Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
tel. +48 15 842 - 33 - 41 lub tel. +48 15 844 - 02 -74 wew. 65, tel. +48 15 842-34-11 wew. 321
sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 15 842 - 33
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty dla zamówienia pn. ,,Zakup nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz naprawa, regulacja i legalizacja wodomierzy".
§ 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa zadania: ,,Zakup nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz naprawa, regulacja i legalizacja wodomierzy".
3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego:
- fabrycznie nowych wodomierzy wraz z fabrycznie nowymi nakładkami radiowymi (dla części I),
- wodomierzy legalizowanych po uprzednio wykonanej naprawie i regulacji (dla części II).
4. DOSTAWA fabrycznie nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz dostawa wodomierzy legalizowanych musi być realizowana przez jedną firmę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotowych usług przez odrębne firmy.
5. Dane techniczne zamówienia:
Część I
Dane techniczne zamówienia dla fabrycznie nowych wodomierzy wraz z fabrycznie nowymi nakładkami radiowymi:
Wodomierze o średnicy od DN 15 do DN 80 jednostrumieniowe suchobieżne do montażu poziomego i pionowego, klasa B-H/A-V. 1.
2. Ilość zamawianych wodomierzy:
L.P Nazwa materiału J.M. Ilość
1. Wodomierz POWOGAZ Smart + DN 15 Q31,6 m3/h, L=110, -woda zimna szt. 600
2. Wodomierz POWOGAZ Smart + DN 15 Oj 1,6 m3/h, L=110, -woda ciepła szt. 400
3. Wodomierz POWOGAZ Smart+ DN 20 Q3 4,0 m3/h L=130, szt. 2
4. Wodomierz POWOGAZ Master+ DN 25 Q3 6,3 m3/h L=260, szt. 2
5. Wodomierz POWOGAZ Master+ DN 32 Q310 m3/h L=260, szt. 2
6, Wodomierz POWOGAZ Master+ DN 40 Q316 m3/h L=300, szt. 2
7. Wodomierz POWOGAZ MWN50-NKP Nubis DN 50 Os 40 m3/h L=300, szt. 2
8. Wodomierz kątowy POWOGAZ MK 80-01 DN 80 Os 63 m3/h L=180, szt. 5
9. Wodomierz ultradźwiękowy POWOGAZ ULTRIMIS W UL 2,5 DN 15 L=110, klasa 400 szt. 2
10. Wodomierz ultradźwiękowy POWOGAZ ULTRIMIS W UL4 DN 20 L=130, klasa 400 szt. 2
11. Wodomierz ultradźwiękowy POWOGAZ ULTRIMIS W UL 6,3 DN 25 L=260, klasa 400 szt. 2
12. Wodomierz ultradźwiękowy POWOGAZ ULTRIMIS W UL 10 DN 32 L=260, klasa 400 szt. 2
13. Wodomierz ultradźwiękowy POWOGAZ ULTRIMIS W UL 16 DN 40 L=300, klasa 400 szt. 2
Suma: 1025
3. Ilość zamawianych nakładek radiowych:
L.P Nazwa materiału J.M. Ilość
1 Nakładka radiowa APATOR AT-WMBUS-16-2 do wodomierzy DN 15-20 szt. 1000
2 Nakładka radiowa APATOR AT-WMBUS-19 do wodomierzy DN 25-40 szt. 6
Suma: 1006
4. Wymagania Zamawiającego w zakresie zakupu z dostawa:
1) wodomierze i nakładki radiowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie obciążone prawami osób trzecich, posiadające wymagane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stosowne oznaczenia, z aktualną cechą legalizacyjną z roku 2024 i 2025 (w przypadku dostawy wodomierzy w 2025 roku),
2) parametry metrologiczne zgodne z PN-ISO4064 lub PN-EN 14154,
3) aktualne zatwierdzenie typu GUM (Główny Urząd Miar) lub EEC (Europejska Wspólnota Gospodarcza/European Economic Community),
4) zabezpieczenie przed oddziaływaniem zewnętrznego pola magnetycznego,
5) każdy wodomierz winien posiadać karty katalogowe wraz z atestami, certyfikatami, świadectwami technicznymi w zakresie zgodności z Polskimi normami i normami UE,
6) Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych wodomierzy,
7) Wykonawca powinien załączyć potwierdzenie posiadania serwisu oferowanych wodomierzy,
8) wszystkie przedmiotowe wodomierze i nakładki radiowe muszą pochodzić od jednego producenta,
9) wraz z dostawą wodomierzy i nakładek Wykonawca dostarczy:
a) karty gwarancyjne,
b) karty katalogowe wraz z atestami, certyfikatami i świadectwami technicznymi w zakresie zgodności z Polskimi normami i normami UE.
10) nowe wodomierze muszą posiadać 5-letnią gwarancję. Dokumenty gwarancyjne winny być dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru,
11) wodomierze muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. 2007 nr 209 poz. 1513), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017 r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U.2017 poz. 885),
12) wodomierze muszą posiadać aktualny certyfikat badania typu WE według MID obowiązujący na terenie całej UE,
13) każdy wodomierz powinien posiadać karty katalogowe wraz z atestami, certyfikatami, świadectwami technicznymi w zakresie zgodności z Polskimi normami i normami UE,
14) wodomierze muszą posiadać aktualny atest higieniczny PZH dopuszczający do montażu na rurociągach wody pitnej,
15) Dostawcy z tytułu niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
16) dostawy będą realizowane sukcesywnie od dnia obowiązywania umowy, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego i dostarczane w ilościach oraz w terminie określonym w zamówieniach wysyłanych Wykonawcy pisemnie lub mailowo,
17) koszty realizacji dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. W cenie jednostkowej należy uwzględnić koszty dostaw wodomierzy do siedziby Zamawiającego,
18) termin realizacji dostaw nie może przekroczyć 30 dni.
Część II
Dane techniczne zamówienia dla naprawy, regulacji i legalizacji wodomierzy:
1. Średnica wodomierzy: 0 15, 0 20, 0 25, 0 32, 0 40, 0 50, 0 65, 0 80 i 0 100.
2. Termin regulacji i legalizacji wodomierzy: do 31.03.2025 r.
3. Przewidywana maksymalna ilość wodomierzy podlegających wymianie, naprawie i legalizacji:
- 0 15 do 900 sztuk woda zimna,
- 0 15 do 100 sztuk woda ciepła,
- 0 20 do 75 sztuk woda zimna,
- 0 20 do 5 sztuk woda ciepła,
- 0 25 do 110 sztuk,
- 0 25 do 2 sztuk (wodomierz Firmy Kamstrup),
- 0 32 do 50 sztuk,
- 0 40 do 20 sztuk,
- 0 40 do 2 sztuk (wodomierz Firmy Kamstrup),
- 0 50 do 5 sztuk,
- 0 50 do 5 sztuk (wodomierz Firmy Kamstrup),
- 0 65 do 5 sztuk,
- 0 65 do 2 sztuk (wodomierz Firmy Kamstrup),
- 0 80 do 2 sztuk,
- 0 80 do 3 sztuk (wodomierz Firmy Kamstrup),
- 0 80 kątowe do 5 sztuk,
- wodomierz sprzężony w zakresie średnic od 0 25 do 0 100 do 2 sztuk,
4. Wymagania Zamawiającego w zakresie naprawy, regulacji i legalizacji wodomierzy:
1) w cenie jednostkowej należy uwzględnić wyposażenie wodomierza we wskaźnik antymagnetyczny,
2) okres gwarancji 5 lat dla wodomierzy przez niego naprawianych i zalegalizowanych,
3) w cenie jednostkowej należy uwzględnić koszty transportu wodomierzy (odbiór i dostawa),
4) czas dostawy wodomierzy po przeprowadzeniu naprawy, regulacji i legalizacji nie powinien przekraczać 30 dni,
5) naprawa, regulacja i legalizacja wodomierzy odbywać się będzie sukcesywnie w okresie comiesięcznym,
6) do oferty należy załączyć ekspertyzę na własne stanowisko legalizacyjne dla wodomierzy od DN 15 do DN 100,
7) wszystkie wodomierze (za wyjątkiem wodomierzy firmy Kamstrup) są producenta firmy Powogaz,
8) termin odbioru wodomierzy z MZK każdorazowo będzie wskazywany przez pracownika Zakładu Wodociągów i Kanalizacji (nie częściej niż raz na miesiąc). Pobranie wodomierzy do naprawy
i legalizacji przez Wykonawcę następuje w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia partii wodomierzy do naprawy i legalizacji przez Zamawiającego. Zgłoszenia są przekazywane e-mailem lub telefonicznie na numer podany przez Wykonawcą. Datę wysłania wiadomości przyjmuje się za datę zgłoszenia przez Zamawiającego partii wodomierzy do naprawy i legalizacji. Termin wykonania naprawy, legalizacji i dostawy do MZK wynosi do 30 dni od daty pobrania partii wodomierzy z magazynu Zamawiającego.
9) do wymiany należy stosować wyłącznie części oryginalne producenta dla danego typu wodomierza. Nie dopuszcza się stosowania zamienników,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania naprawionych wodomierzy do producenta wodomierzy w celu weryfikacji prawidłowości zastosowanych przez Wykonawcę metod i technologii
naprawy,
11) w przypadku, gdy pobrany przez Wykonawca wodomierz nie może zostać poddany naprawie
i legalizacji, Wykonawca zwraca Zamawiającemu wodomierz z pisemnym opisem przyczyn, dla których nie może on zostać poddany naprawie i legalizacji. Wykonawca nie pobiera wynagrodzenia za oddany Zamawiającemu, nienaprawiony wodomierz.
UWAGA:
Dostawca usług będzie dokonywał sprawdzeń, napraw, legalizacji wodomierzy wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość wodomierzy przeznaczonych do przeglądu, czyszczenia, napraw i legalizacji stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie na te usługi w okresie do 31.03.2025 r. Podane w przedmiocie zamówienia ilości są ilościami przewidywanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi w mniejszym zakresie, mniejszej ilości (tj. w zależności od zapotrzebowania) w stosunku do ilości określonej w przedmiocie zamówienia, co nie stanowi niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy i nie rodzi odpowiedzialności kontraktowej Zamawiającego.

CPV: 38421100-3, 50411100-0

Dokument nr: Ldz. 207/03/24/MZK, ZP.271.KC.11.2024

Otwarcie ofert: § 11. Otwarcie ofert.
1. Zapoznanie się komisji z ofertami nastąpi w dniu 03.04.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
3. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
7. Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10:00 w postaci:
1) pisemnej w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie MZK Sp. z o.o., Ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola.
Ofertę w formie pisemnej należy oznaczyć w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta). Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. Ul. Komunalna 1 37-450 Stalowa Wola
i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób
następujący:
,,Zakup nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi oraz naprawa, regulacja
i legalizacja wodomierzy"
Nr postępowania: ZP.271.KC.11.2024
nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 03.04.2024 r. godz. 10:30
2) elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin dostawy nowych wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi: sukcesywnie na wniosek Zamawiającego do 31.03.2025 r.
§ 2. Termin wykonania umowy.
Wymagany termin wykonania zamówienia: sukcesywnie, w miarę potrzeb, w oparciu o indywidualnie składane zlecenia do 31.03.2025 r.

Wymagania:
§ 3. Warunki współpracy i płatności.
1. Warunki współpracy:
1) W przypadku stwierdzenia przez Urząd Miar, w świadectwie ekspertyzy wydanym w okresie trwania gwarancji, że ,,w związku z wynikami ekspertyzy wodomierz nie może być dalej stosowany", Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy i legalizacji przedmiotowego wodomierza. Koszty związane z wykonaniem ekspertyzy ponosi w całości Wykonawca.
2) Dostawa nowych wodomierzy następuje na koszt Wykonawcy.
3) Odbiór wodomierzy do legalizacji i dostawa po zrealizowaniu usługi - magazyn Zamawiającego w Stalowej Woli na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Termin płatności: 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy.
§ 4. Opis kryteriów.
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie: cena oferty -100%.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w odniesieniu do kryterium.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym.
§ 5. Opis sposobu przygotowania oferty od strony formalnej.
1. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
5. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
§ 6. Dokumenty wymagane od Oferentów.
Do oferty sporządzonej na wymaganym formularzu ofertowym należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku, gdy ww. dokumenty pozostają aktualne w wyznaczonym terminie składania ofert, prosimy o wskazanie bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. W przeciwnym przypadku prosimy o dołączenie aktualnych dokumentów do oferty,
2. ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej),
3. Wykonawca wraz z oferta dostarczy świadectwa ekspertyz stanowisk pomiarowych do sprawdzania wodomierzy zlokalizowanych we własnym Punkcie legalizacyjnym. Świadectwa ekspertyzy własnych stanowisk powinny potwierdzać możliwość wykonywania legalizacji wodomierzy w zakresie DN 15 -100.
Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna zostać przygotowana jak oferta w formie pisemnej- skany podpisanych dokumentów zapewniających ich pełną czytelność należy przesłać na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiającego. W tytule maila należy wskazać numer postępowania oraz informacje, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Wykonawca może również złożyć ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym (nie jest to wymagane). Dopuszczona jest postać elektroniczna oferty. ,,Dopuszczalna przez Zamawiającego wielkość wiadomości e-mail zawierająca ofertę wraz załącznikami to 80 MB."
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych warunków.
§ 8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1. Oferent określi ceny jednostkowe wymienione formularzu ofertowym za dostawę przedmiotu zamówienia, obliczone odpowiednio zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Wszystkie ceny należy podać w złotych polskich (PLN).
2. Oferent obliczy wartość pozycji poprzez przemnożenie ceny jednostkowej dla danej pozycji przez ilość jednostek.
3. Ceny jednostkowe winna być określona przez Oferenta z uwzględnieniem ewentualnych upustów.
4. Wszystkie wartości muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez względu na formę sporządzenia kalkulacji cenowej będącej podstawą zaoferowanej ceny zawartej w formularzu ofertowym.
Uwapa!
Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
5. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu oraz wyposażenie wodomierza we wskaźnik antymagnetyczny.
6. Ceny podane w ofercie nie mogą ulec podwyższeniu.
7. Cena oferty będzie stanowić ryczałtowo- ilościowe wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od innych świadczeń oraz kosztów realizacji ponoszonych przez Wykonawcę.
8. Cena ofertowa powinna być podana w jednym wariancie i określona cyfrowo i słownie.
§ 9. Okres związania ofertą.
Oferenci są związani złożoną ofertą do czasu zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
§ 10. Dodatkowe informacje.
1. Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Treść zapytań do niniejszego postępowania prosimy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl. Pytania i odpowiedzi zostaną umieszczone na stronie https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
2. Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiedzi umieszczając informacje na stronie internetowej
https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne, jeżeli wniosek wpłynie do niego w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze przed terminem złożenia ofert. W przypadku niedochowania ww. terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania bez odpowiedzi.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, powiadamiając o tym
niezwłocznie wszystkich Oferentów, umieszczając informacje na stronie internetowej https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
4. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego
i Oferentów odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
5. Oferenci mogą zastrzec w ofercie informacje poufne, Zamawiający nie ma prawa tych informacji ujawnić
innym osobom. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane stanowić oddzielną część oferty
opisaną w następujący sposób: ,,tajemnice przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego".
2. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
4. Zamawiający może nie podać do publicznej wiadomości kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzjelenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie uzupełnił dokumentów lub nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, jeżeli oferta Wykonawcy nie będzie ofertą najkorzystniejszą.
6. W trakcie dokonywania oceny ofert Zamawiający ma prawo do poprawienia oczywistych omyłek w tekście oferty, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Oferenta. Jeżeli Oferent nie wyrazi zgody na poprawienie oczywistych omyłek w tekście oferty, to jego oferta będzie odrzucona. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną liczbowo i słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami lub wezwania Wykonawców do ponownego złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego oraz unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
§ 12. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy.
1. Oferenci biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana wraz z zawiadomieniem o wyniku postępowania otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.
3. Jeżeli wybrany Oferent uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
§ 13. Zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz postępowania przygotowującego umowę.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania lub zakończenia postępowania, na
każdym etapie postępowania bez podania przyczyn. Oferentom w takiej sytuacji, nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamknięcia lub zakończenia postępowania. 2. Informację o zamknięciu postępowania Zamawiający zamieszcza na stronie: https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
§ 15. Regulacja prawna.
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych w Miejskim Zakładzie Komunalnym Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł i zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej progi unijne".
2. Sprawy nie ujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
§14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli przy ul. Komunalna 1.
? Informujemy, że powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: iod@mzk.stalowa-wola.pl. lub listu tradycyjnego na adres Administratora: ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
? ,,Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora, tj. pracownicy i współpracownicy Administratora, którzy z uwagi na wykonywane obowiązki służbowe, muszą mieć dostęp do danych; podmioty przetwarzające, którym Administrator zleci to zadanie, inni odbiorcy danych lub instytucje upoważnione z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej."
? Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane nie krócej niż 4 lata i przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli umowa jest zawierana na czas dłuższy niż 4 lata, to protokół wraz z załącznikami będzie przechowywany do czasu wykonania umowy.
? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma jednak zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
§ 16. Informacje o kontakcie z Zamawiającym.
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Oferentami jest:
> Sprawy formalne - Dorota Ptaszek, tel. +48 15 842 - 33 - 41 lub tel. +48 15 844 - 02 -74 wew. 65, e-mail: dptaszek@mzk.stalowa-wola.pl
> Sprawy merytoryczne - Tomasz Bednarowicz, tel. +48 15 842-34-11 wew. 321.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.