Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gryfickie TBS Spółka z o. o
ul. Wiejska 8
72-300 Gryfice
powiat: gryficki
tel./faks: 91-38-430-51
gryfickie-tbs@wp.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Gryfice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./faks: 91-38-430
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym przy Ul. Wojska Polskiego 69/2
w Gryficach
ii. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym przy Ul. Wojskći Polskiego 69/2 w Gryficach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem Oferty dokonał wizji lokalnej, celem zdobycia wszelkich Informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia.

Składanie ofert:
vi. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 29.03.;!l)24 r. , do godz. 11.00 z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym przy Ul. Wojska Polskiego 69/2 w Gryficach NIE OTWIERAĆ PRZED 29.03.2024r. przed godziną 11.15"

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania - do 15.05.2024 r.

Wymagania:
1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
2. Bi3g terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert, ni. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg załączonego wzoru formularza ofertowego (Załącznik nr 1).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
iv. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
v. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
przedmiotu zamówienia jest Pan Grzegorz Szredziński.
Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym. należy wykazać cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Cenę należy podać w złotych polskich cyfrą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie.
3. Przedstawiona cena musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
viii. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający ma prawo do zmiany lub odwołania warunków postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
Ochrona Danych Osobowych - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 i. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gryfickie TBS Spółka z o. o., ul. Wiejska 8 72-300 Gryfice;
2. "Sprawy związane z danymi osobowymi należy kierować na adres administratora, pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego, telefonicznie w godz. 7:00-15:00 pod nr 91 38- 430-51
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną jest obowiązek stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym - Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych przyjęty u Administratora;
4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie uprawnione osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa, w tym pracownicy Administratora;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a także przez okres trwania mowy oraz przez okres 5 lat od jej zakończenia;
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. Posiada Pan/Pani:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób, których dane przekazał on Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem pozyskanych pośrednio od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.