Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont stolarki okiennej w kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont stolarki okiennej w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Marcina w Dziekanowicach
Dziekanowice 50
62-261 Lednogóra
powiat: gnieźnieński
600 538 369
tomek@lubowo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Lednogóra
Wadium: ---
Nr telefonu: 600 538 369
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie zakupowe dot. Remont stolarki okiennej w kościele p.w. Św. Marcina w
Dziekanowicach.
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Remont stolarki okiennej w kościele p.w. Św. Marcina w Dziekanowicach.
,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ".
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Zadanie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stolarki okiennej w zabytkowym
kościele w Dziekanowicach, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 951/Wlkp/A. W
skład zadania wchodzi m.in.: odnowienie lub całkowite odtworzenie okien, w tym ościeżnic wg
potrzeby. Wymienione wyżej prace określono szczegółowo w dokumentacji technicznej w
postaci Programu Funkcjonalno Użytkowego, który posłuży uzyskaniu właściwych pozwoleń
konserwatorskich i budowlanych. Formuła ,,Zaprojektuj i wybuduj".

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej (jeśli dotyczy):
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.04.2024r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Łubowo
- sala sesyjna. Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja techniczna w formie PFU stanowi załącznik do niniejszego zapytania
ofertowego.

Składanie ofert:
Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku -
,,Formularz ofertowy",
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 22.04.2024r., do godz. 10.00
w Urzędzie Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo, w biurze podawczym osobiście lub pocztą na adres
Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1 (decyduje data wpływu oferty)
- oferta otrzymana po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania, (przesłana
pocztą mailową nie będzie brana pod uwagę)
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed
terminem upływu do jej składania.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - 31 października 2024r.

Wymagania:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja techniczna w formie PFU stanowi załącznik do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych zadań - wymagane jest
przedstawienie:
o co najmniej dwóch referencji na roboty restauratorsko - konserwatorskie, wykonane
w ostatnich 3 latach, polegające na remoncie obiektu sakralnego wpisanego do
rejestru zabytków w zakresie odnoszącym się do elementów budynku, wartości nie
mniejszej niż 75 000,00 zł brutto każda;
o oraz co najmniej jednej referencji na roboty restauratorsko - konserwatorskie,
wykonane w ostatnich 3 latach, polegające na remoncie obiektu wpisanego do
rejestru zabytków, wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto, obejmującej
dodatkowo opracowanie dokumentacji projektowej dla tego zadania.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, powyższe kryterium będzie
uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent dysponuje:
o osobą posiadającą kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37 a ust. 1 Ustawy z
dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz.
840 ze zm.);
o osobą posiadającą odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe i kwalifikacje
uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy
zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do
faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent
dysponuje osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje wskazane w pkt. w/w oraz,
że osoba ta, wykaże się znaczącym dorobkiem zawodowym, tzn. pełniła obowiązki
kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy robotach budowlano -
konserwatorskich, polegających na remoncie co najmniej 5 obiektów sakralnych,
wpisanych do rejestru zabytków.
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- podpisany formularz ofertowy,
- poświadczone za zgodność kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków ( w
tym kwalifikacji), określonych w pkt 4, oraz zobowiązanie osób do dysponowania nimi przez
Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia (np. oświadczenie, umowa)
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny - Cena-100%.
Brak dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału z pkt4 spowoduje
odrzucenie oferty. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących
przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na
sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres
wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom , którzy złożyli oferty
14. Warunki umowy określa załączony wzór umowy.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.