Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Klasztor św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych
ul. Klasztorna 3
48-250 Głogówek
powiat: prudnicki
tel. +48 695 691 675
pgogola68@gmail.com
Województwo: opolskie
Miasto: Głogówek
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. +48 695 691 675
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tytuł zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła pw. św. Franciszka z Asyżu w Głogówku
3 Opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlano-konserwatorskie wieży kościoła:
a) Prace remontowo-konserwatorskie elewacji wieży: demontaż odgromu, skucie tynków, pogłębienie spoin, oczyszczenie cegły pod tynk, odsolenie, odgrzybienie powierzchni ścian (przyjęto 20%)
Strefa przyziemia: wykonanie tynków na bazie wapna dołowanego, wykonanie zacierki wierzchniej barwionej w masie, zabezpieczenie powierzchni ścian warstwą laserunku.
b) Konserwacja detali architektonicznych gzymsy, bonie narożne: oczyszczenie z
wtórnych nawarstwień, korekta ubytków, wzmocnienie strukturalne, przetarcie powierzchni, malowanie (scalenie kolorystyczne).
c) Montaż odgromu.
d) Konserwacja żaluzji.
e) Konserwacja stolarki okiennej i krat.
f) Wymiana obróbek blacharskich.
g) Renowacja drewnianego balkonu.

3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane w zakresie Wykonania robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji technicznej, programie prac konserwatorskich oraz w przedmiarze robót stanowiącej załącznik do zapytania.
Zamówienie obejmuje wyłącznie prace wskazane w przedmiarze.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia prac, sposób i technologia ich wykonania oraz parametry urządzeń określa dokumentacja techniczna i wykonawcza na stronie 9 pkt. 4.2 i na stronie 11 pkt. 4.3 oraz program prac konserwatorskich na str. od 11 do str. 14 stanowiąca załącznik do postępowania zakupowego.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
5.1. wykonania robót budowlanych i konserwatorskich określonych w projekcie wykonawczym i w programie prac konserwatorskich w zakresie (wskazanym we wniosku o dotację)
5.2. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (jeśli jest wymagane)
5.3. utrzymania należytego porządku na terenie robót i przestrzegania przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
5.4. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu prac.
6. Dodatkowe informacje w zakresie przedmiotu zamówienia:
6.1. Zamawiający informuje, iż dysponuje ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleniem konserwatorskim na prowadzenie prac. Dokumenty powyższe stanowią załączniki do postępowania zakupowego.
6.2. Zamawiający wyjaśnia, że przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do wykonania kosztorysu oraz obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości robót między przedmiarem, a opisem przedmiotu zamówienia i projektem wykonawczym lub programem prac konserwatorskich. W przypadku wystąpienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a projektem jako nadrzędną i właściwą, stanowiącą podstawę do wyceny robót - należy traktować treść projektu wykonawczego lub programu prac konserwatorskich.
6.3. Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w złożonej ofercie wszystkich ewentualnych dodatkowych prac i elementów instalacji, które nie zostały wprost ujęte w opisie przedmiotu zamówienia i dołączonych załącznikach uszczegóławiających opis przedmiotu zamówienia, ale są ważne bądź niezbędne do poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania instalacji oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania instalacji.

CPV: 45111000-8, 45262100-2, 45262690-4, 45260000-7, 45453100-8, 45312311-0

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12-04-2024 o godz. 12:00
8.3 Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert wskazanego w pkt. 7 postępowania zakupowego.

Składanie ofert:
7 TERMIN SKŁADANIA ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 12-04-2024 o godz. 11:00
5. Oferty należy składać na adres Klasztor św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych (Franciszkanów), Ul. Klasztorna 3, 48-250 Głogówek.

Miejsce i termin realizacji:
11 Termin realizacji umowy
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu umowy w terminie do 30.11.2024r. dotyczy całości kontraktu

Wymagania:
Niniejsze postępowania udzielane jest w ramach projektu pt. Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła pw. św. Franciszka z Asyżu w Głogówku współfinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
1. Zamówienie jest realizowane przez Klasztor św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych (Franciszkanów) w Głogówku, w ramach umowy zawartej z Gminą Głogówek.
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. ,,Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków".
3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy PZP.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
1 Sposób publikacji
1. Ogłoszenie o postępowaniu opublikowane zostanie:
a) na stronie Zamawiającego: http://www.glogowek.franciszkanie.pl
b) na stronie Urzędu Gminy Głogówek: http://bip.glogowek.pl/3819/1103/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-ogloszenia.html
2. Wszelkie dalsze zmiany dokumentów postępowania, odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz inne dokumenty i ogłoszenia publikowane są wyłącznie na stronie Zamawiającego wskazane w pkt. 1 lit. a).
2 Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000 zł, ale nie jest wyższa od kwot określonych w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów

7. Warunki gwarancji:
Zamawiający wymaga udzielenia:
5-letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i konserwatorskie.
W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 5 lat - 60 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
W okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i konserwatorskie Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy.

8. Wizja lokalna
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu poznania uwarunkowań prowadzenia robót lub prac konserwatorskich.
Przeprowadzenie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej oraz pomiarów sprawdzających i weryfikacja stanu istniejącego na miejscu inwestycji nie może być powodem żadnych roszczeń ani innych negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego
4 Równoważność
Rozwiązania równoważne:
1. wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
2. jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
3. Wykonawca składając ofertę z zastosowaniem rozwiązań równoważnych składa wraz z ofertą oświadczenie o zastosowaniu materiałów równoważnych wraz z przedłożeniem (załączeniem do oferty) dokumentów, iż zastosowane materiały spełniają wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (DTR urządzeń, karty katalogowe, certyfikaty, rysunki zamienne - jeśli zakres proponowanych zmian wymaga zmian projektowych).
5 Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na dzień wskazany w PZ jako dzień składania ofert określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadanie czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) poszczególne warunki określone w niniejszym rozdziale muszą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
5.2 Wiedza i doświadczenie
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej
wymienione warunki udziału w postępowaniu posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie, tj.:
a) wykażą, że należycie wykonali1 w okresie ostatnich 6 (słownie: sześć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej jak 600 000,00 zł w zakresie realizacji robót budowlanych obejmujących remont i konserwację obiektu zabytkowego.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przedstawionych, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
5.3 Potencjał techniczny
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
5.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i zapewnią odpowiedni potencjał kadrowy, tj.:
a) dysponują co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy), remontowymi i konserwatorskimi posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania ww. robotami, który co najmniej 2 krotnie pełnił funkcję związaną z nadzorowaniem budowy w rozumieniu art. 3 ust. 7 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane - w zakresie ww. specjalności, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia w co najmniej ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dot. pkt a powyżej) wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające kwalifikacje równoważne zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w prawie budowlanym.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające ich uprawnienia.
Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
5.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadać będzie środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych), na co przedstawi z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej informację potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert;
5.6 Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Formularz ofertowy
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (stanowiące część formularza ofertowego);
c) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z kserokopiami referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy, potwierdzających należyte wykonanie robót przedstawionych w wykazie zrealizowanych robót. - wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich uprawnienia - wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego
e) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (stanowiące część formularza ofertowego).
f) Kosztorys ofertowy zgodny co najmniej z pozycjami przedmiaru- kosztorys ofertowy służy zamawiającemu do weryfikacji zgodności oferty w PZ.
g) Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona.
h) Informacja o sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy.
Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.
W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu zakupowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Dokumenty wydane w językach innych niż polski należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wymaga tłumaczenia przysięgłego.
W sytuacji stwierdzenia na etapie badania oferty nie wykazania się spełnienia warunku podmiotowego, bądź nie wykazania nie spełnienia przesłanek wykluczenia Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie wykonawcy do złożenia/uzupełnienia wymaganego dokumentu.
5.7 Dodatkowe warunki udziału
Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.
6 Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i sposobem przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
6.1 Kryteria oceny ofert i ich wagi punktowe
Kryteria oceny ofert to:
6.1.1 Kryterium cena - 70%
Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:
P= (C min / Cb) x 70 pkt
gdzie:
P - liczba punktów za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb - cena badanej oferty
1. Wykonawca określi cenę oferty w Formularzu oferty.
2. Wykonawca musi podać cenę oferty w PLN.
3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze Umowy, oraz musi zawierać wszelkie opłaty publicznoprawne.
4. Cena oferty podana przez Wykonawcę będzie stała przez okres realizacji Umowy i nie będzie mogła podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
5. Cena oferty powinna być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.2 Kryterium doświadczenia - 30%
W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcje kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (krotność pełnienia funkcji), ponad wskazane w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt. 5.4 niniejszego zaproszenia, tj. ponad dwukrotne pełnienie funkcji związanej z nadzorowaniem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający określa górną granicę dodatkowego doświadczenia branego pod uwagę w niniejszym kryterium na 6 dodatkowych pozycji.
UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów.
Pod pojęciem krotności pełnienia funkcji należy rozumieć określenie przez Wykonawcę ilokrotnie (przy realizacji ilu robót budowlanych) dana osoba pełnienie funkcji związanej z nadzorowaniem budowy.
Wykonawcy zobowiązani są wskazać w treści wykazu osób doświadczenie, polegające na pełnienie funkcji związanej z nadzorowaniem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej przez osobę wyznaczoną do pełnienia tej funkcji w trakcie realizacji umowy, ze wskazaniem pełnionej funkcji, nazwy zadania, podmiotu zlecającego oraz okresu pełnienia funkcji.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Ilość dodatkowych przypadków pełnienia funkcji związanej z nadzorowaniem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Ilość przyznanych punktów
2
10 pkt.
4
20 pkt.
6
30 pkt.

Ocena w tym kryterium dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób, składany wraz z ofertą. Ze względu na charakter informacji składanych w części wykazu osób p.t. ,,Doświadczenie dodatkowo punktowane w ramach kryterium oceny ofert ,,Doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej", służących do oceny ofert, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia lub składania wyjaśnień odnośnie tej części wykazu. Tym samym Wykonawcy są zobowiązani do zachowania szczególnej uwagi przy jego wypełnianiu - wszelkie braki lub omyłki mogą wpływać na punktację oferty bez możliwości ich późniejszego usunięcia.
8 Sposób i forma składania ofert
8.1 Informacje ogólne
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w PZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, a w szczególności by treść oferty odpowiadała treści PZ.
2. Zaleca się, aby Wykonawcy do sporządzenia oferty wykorzystali Załączniki stanowiące integralną część PZ.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Komunikacja z Zamawiającym:
8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej lub tradycyjnej.
1) Pytania co do przedmiotu zamówienia składa się wyłącznie w postaci elektronicznej na adres: pgogola68@gmail.com
2) Wykonawca zobowiązany jest do wysyłania wszelkiej korespondencji na adres pgogola68@gmail.com
3) Pytania do treści zapytania:
a) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści postępowania zakupowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
b) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji PZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a), lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
c) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a)
d) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający wysyła wszystkim zidentyfikowanym wykonawcom.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi na pytania przekazane mu w sposób inny niż opisany powyżej, w szczególności Zamawiający nie odpowiada na pytania za pośrednictwem telefonu.
8.3 Sposób złożenia oferty - informacje ogólne

1. Oferty w postępowaniu można składać z wykorzystaniem drogi elektronicznej na adres pgogola68@gmail.com
2. Oferty składane drogą elektroniczną powinny posiadać formę pliku PDF podpisanego odręcznie i następnie zeskanowanego lub podpisanego podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Oferta, o której mowa w pkt. 2 niepodpisania podpisem kwalifikowanym powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione, a następnie zeskanowana i w takiej formie przesłana. W takim wypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania oryginału oferty.
4. Zaleca się, aby oferta elektroniczna miała formę pojedynczego pliku PDF lub spakowanego archiwum np. ZIP, RAR, itp.
5. Wielkość oferty nie może przekraczać 20 MB.
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie na adres pgogola68@gmail.com
7. Za datę złożenia oferty elektronicznej uważa się datę widoczną w systemie pocztowym Zamawiającego.
8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na zamówienie i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
10. Oferty zaleca się sporządzić na załączonym formularzu.
11. Oferty zaleca się sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym.
12. Oferty należy złożyć z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN). Oferty złożone z ceną wyrażoną w innej walucie zostaną odrzucone.
8.2 Sposób oceny ofert
1. Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z regulacjami ,,procedury odwróconej". Oznacza to, że Zamawiający:
a) Dokona oceny wszystkich złożonych ofert zgodnie z kryteriami oceny opisanymi PZ
b) Dokona zbadania, czy oferta oceniona jako najbardziej korzystna nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
c) W przypadku stwierdzenia braków w ofercie pozwalających na jej uzupełnienie wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów.
d) W przypadku uzupełnienia dokumentów we wskazanym terminie oraz stwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona wyboru oferty i wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy
e) W przypadku gdy Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie uzupełni wymaganych dokumentów lub uzupełni je niewłaściwie Zamawiający dokona odrzucenia oferty i przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą liczbą punktów powtarzając czynności b) - d).
2. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
3. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
9 Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 2, nie powoduje utraty ewentualnego wadium.
10 Tajemnica przedsiębiorstwa
Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i mogą zostać udostępnione od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010). Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010).
Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa powinna być wydzielona do odrębnego pliku, a plik opatrzony podpisem uprawnionych osób.
Uzasadnienie dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy zawrzeć w odrębnym pliku opatrzonym podpisem uprawnionych osób.
12 Wyłączenia
1. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, wobec których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
13 Wspólne ubieganie się o zamówienie
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że:
1) Upoważnią jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczą pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - powinno być dołączone do oferty - dotyczy konsorcjum.
2) W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, lub przedłożyć umowę spółki/uchwałę wspólników określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników stosowanie do postanowień art. 865 KC.
3) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja, zawarcie umowy oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.
4) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej lub przez ustanowionego pełnomocnika.
5) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy - dotyczy konsorcjum.
6) Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę winien spełnić warunki określone w pkt 12 postępowania zakupowego Warunki określone w pkt 5 postępowania zakupowego muszą być spełnione łącznie przez wszystkich członków konsorcjum. Z zastrzeżeniem, iż w zakresie posiada doświadczenie, przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać, że spełnia samodzielnie w całości warunek.
7) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8) W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, członkowie konsorcjum przed podpisaniem umowy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców - członków konsorcjum.
9) Po złożeniu oferty zmiany w składzie konsorcjum nie są dopuszczalne.
14 Formalności poprzedzające zawarcie umowy
1. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu przedłożył Zamawiającemu dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania zakupowego.
3. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Nieusprawiedliwione niestawienie się przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy, co upoważni Zamawiającego do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15 Wadium
Zamawiający nie wymaga wadium.
16 Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
17 Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie
Nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu składania ofert wariantowych.
19 Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków postępowania zakupowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności, gdy wystąpią następujące przesłanki
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
2. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a. odwołania postępowania w każdym czasie;
b. zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
c. unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. W przypadkach, o których mowa powyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków postępowania zakupowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu zakończenia przez Zamawiającego niniejszego postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

20 Informacje dodatkowe
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
3) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych we wzorze umowy.

Uwagi:
18 Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postępowania, w tym dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty.
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Klasztor św. Franciszka z Asyżu Zakonu Braci Mniejszych (Franciszkanów), ul. Klasztorna 3, 48-250 Głogówek. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie postępowania zakupowego pt. Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła pw. św. Franciszka z Asyżu w Głogówku
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zakupowego, prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności,
o z uwagi na fakt, iż niniejsze postępowanie toczy się na podstawie norm obowiązujących w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dane osobowe Wykonawcy objęte są przepisami o dostępie do informacji publicznej, tym samym mogą zostać udostępnione podmiotom, które na podstawie powyższej regulacji zwrócą się o ich udostępnienie, a ponadto zostaną udostępnione instytucjom i podmiotom zaangażowanym w proces realizacji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
o Pani/Pana dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane przez okres realizacji, trwałości oraz okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu pt. Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich elewacji wieży kościoła pw. św. Franciszka z Asyżu w Głogówku
o Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane,
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
o posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
o nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia:
Gwardian O. Paweł Gogola, tel. +48 695 691 675, e-mail: pgogola68@gmail.com
5) Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
a) O. Paweł Gogola: pgogola68@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.