pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
12 Terenowy Oddział Lotniskowy Al. Jerozolimskie numer: 97 00-909 Warszawa powiat: Warszawa telefon: 261-849-004, faks: 261-849-266, tel. 261-849- 245. 12tol.zamowienia@ron.mil.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 261-849-004 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE O CHĘĆ UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM NAZWA NADANA POSTĘPOWANIU: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/ teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w Legionowie. 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej / teletechnicznej realizowanymi w ramach zadania: nr 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie. 4.2. Zakres zadania, o którym mowa w pkt 4.1., obejmuje uzupełnienie zakresu rzeczowego robót już wykonanych w czasie realizacji zadań: nr 51414 ,,Przebudowa budynku nr 51 ze zmianą przeznaczenia na budynek biurowy" i 51415 ,,Przebudowa budynku nr 11 ze zmianą przeznaczenia na budynek biurowy". Szczegółowy zakres rzeczowy robót zadania nr 51433 przedstawia załącznik nr 1 i nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Umowy. 4.3. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia maksymalnie 55 pobytów na budowie. 4.4. Ponadto Wykonawca powinien się zapoznać ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) na wykonanie robót budowlanych oraz zmianami do SIWZ na etapie wyboru wykonawcy robót budowlanych, zamieszczonej na stronie internetowej 12 TOL: www.12tol.wp.mil.pl (data publikacji: 10.06.2020 r.). 4.5. Pełen zakres obowiązków, w tym zakres rzeczowy zamówienia na wykonanie usługi, określać będą Warunki Przetargu oraz Projektowane Postanowienia Umowy które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert lub negocjacji. Dokument nr: 3/OR/2024 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN ZGŁOSZENIA CHĘCI UDZIAŁU W PRZETARGU: 7.1.Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu składa Zgłoszenie chęci udziału w przetargu w formie pisemnej, bezpośrednio w siedzibie 12 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, pokój nr 416 lub za pośrednictwem operatora pocztowego, bądź firmy kurierskiej. 7.2. Zgłoszenie chęci udziału w przetargu wraz z dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie należy zaadresować według następującego wzoru: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie Aleje Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/ teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w Legionowie - Sprawa 3/OR/2024. z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 08.04.2024 r. godz. 10:00. Na opakowaniu poza oznaczeniem jak wyżej, należy podać w lewym górnym rogu nazwę i adres (pieczęć) Wykonawcy. 7.3. Termin złożenia Zgłoszenia chęci udziału w przetargu do siedziby 12 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Warszawie upływa w dniu 08.04.2024 r. godz. 9:30. 7.4. Zgłoszenie chęci udziału w przetargu wysłane za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem firmy kurierskiej będzie skuteczne pod warunkiem jego doręczenia do siedziby 12 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Warszawie przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 7.3. powyżej. 7.5. W przypadku Zgłoszenia chęci udziału w przetargu po terminie wskazanym w pkt 7.3. powyżej, Wykonawca nie zostanie zaproszony do udziału w postępowaniu. Miejsce i termin realizacji: 5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 5.1. Termin rozpoczęcia realizacji umowy: z dniem podpisania umowy. 5.2. Termin sprawowania nadzoru inwestorskiego: do dnia protokolarnego odbioru końcowego robót budowlanych i przekazania zadania 51433 do użytkowania. 5.3. W przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych, wydłużeniu ulega termin realizacji niniejszej umowy o okres niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków Wykonawcy. Z tytułu przedłużenia terminu realizacji umowy Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 5.4. Przedłużenie terminu wykonania umowy lub sprawowanie nadzoru nad realizacją robót dodatkowych/zamiennych wynikających z zatwierdzonego protokołu konieczności nie będzie stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia. 5.5. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest uczestniczyć w minimum dwóch (2) przeglądach gwarancyjnych organizowanych - po roku eksploatacji i na miesiąc przed wygaśnięciem rękojmi na wykonane roboty budowlane (5 lat od bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych), a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub stwierdzenia usterek albo wykrycia wad w zrealizowanych robotach budowlanych. Za uczestnictwo w ww. przeglądach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wymagania: 3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przedmiotowe zamówienie udzielane jest zgodnie z Rozdziałem V § 22 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, innych niż zamówienia, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 3) oraz zamówień lub konkursów, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późń. zm.) zwanej dalej ,,ustawą". KLAUZULA TAJNOŚCI INFORMACJI NIEJAWNYCH: 6.1. Przedmiot zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ,,POUFNE", w związku z tym Wykonawcy muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756, z późn. zm.) w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,POUFNE", a w tym: 1) posiadać ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli ,,POUFNE"; 2) dysponować osobami zdolnymi do przetwarzania informacji niejawnych, posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,POUFNE" (zgoda na dostęp do informacji niejawnych wydana na podstawie art. 34 ust. 9 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych nie spełnia tego wymogu) oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust.4 pkt 2 ustawy. 6.2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań o których mowa w pkt 6.1., Wykonawca wraz ze Zgłoszeniem chęci udziału w przetargu składa oświadczenie (wg wzoru - załącznik do Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym) oraz dokumenty wskazane w pkt 8 Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym. 6.3. Obowiązek posiadania Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego nie dotyczy osób fizycznych wykonujących działalność jednoosobowo i osobiście, których zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,POUFNE" lub wyższej potwierdza odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Odpowiednie to znaczy, że zarówno poświadczenie, jak i zaświadczenie o przeszkoleniu powinny być wydane przez ABW albo SKW. 6.4. Szczegółowe zasady ochrony informacji niejawnych określa ,,Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego", stanowiąca załącznik do Projektowanych Postanowień Umowy, które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert lub negocjacji. 6.5. Wykaz posiadanej dokumentacji i klauzula niejawności: 1) ,,POUFNE" - uzgodnienia Projektu Zagospodarowania Terenu, elementy dokumentacji projektowej wszystkich branż dla zadań 51414, 51415; 2) Nie przewiduje się przekazania dokumentacji projektowej dla zadań 51414, 51415 do obiektów Wykonawcy. 6.6. Dokumenty o klauzuli ,,POUFNE" mogą zostać udostępnione Wykonawcom zaproszonym do składania ofert lub negocjacji. Wgląd do dokumentów może nastąpić po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z podaniem danych uczestników, z zastrzeżeniem obowiązku posiadania i okazania przez osoby dokonujące wglądu co najmniej oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów, wskazanych w pkt 6.1. ppkt 2. 8. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ ZOSTAĆ DOSTARCZONE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ ZE ZGŁOSZENIEM CHĘCI UDZIAŁU W PRZETARGU: W celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu Zgłoszenia chęci udziału w przetargu - wydruk z odpowiedniego rejestru. 2) Dokument pełnomocnictwa (jeżeli jest wymagane lub niezbędne dla wykazania umocowania) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3) Ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli ,,POUFNE" (zgodnie z pkt 6.1. ppkt 1 Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym) - kopia poświadczone za zgodność z oryginałem. 4) Oświadczenie Wykonawcy o osobach skierowanych do realizacji zamówienia i w zakresie ochrony informacji niejawnych, w tym o spełnianiu wymogów, o których mowa w pkt 6.1. ppkt 2 Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym (wg wzoru - załącznik do Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym) - oryginał. 5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy). 9. WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy: 1) zawierają umowę regulującą warunki i zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówienia; 2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) lider konsorcjum musi spełnić wszystkie wymagania wskazane w pkt 6.1. oraz pkt 6.3. Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym; 4) muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) dokument i oświadczenie, o których mowa w pkt 8 ppkt 1 i 3 - osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) dokument, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2 - odpowiednio tak, aby wykazać umocowanie do reprezentowania Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) dokumenty, o których mowa w pkt 8 ppkt 3 - pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić spełnienie warunków zgodnie z pkt 6.1. lub pkt 6.3. Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym. 9.3. Zamawiający zastrzega, iż przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy konsorcjum lub spółki cywilnej. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA: 11.1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11.2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym dokume5/ ncie (kopercie) wraz z jednoczesnym zaznaczeniem, że jest to Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa. 11.3. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego, jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji. 13. OCENA ZGŁOSZEŃ: 13.1. Zamawiający dokonuje oceny otrzymanych Zgłoszeń pod kątem ich kompletności oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu i zależnie od liczby Wykonawców spełniających warunki zawarte w Zapytaniu o chęć udziału w przetargu: 1) prowadzi przetarg ograniczony - jeżeli do udziału kwalifikuje się co najmniej dwóch Wykonawców; 2) prowadzi postępowanie w trybie negocjacji z jednym Wykonawcą - jeżeli tylko jeden Wykonawca spełnia warunki; 3) unieważnia postępowanie, jeżeli żaden z Wykonawców nie spełnia warunków określonych przez Zamawiającego. 13.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 13.1. ppkt 1 Zamawiający kieruje do Wykonawców zaproszenie do składania ofert. 13.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 13.1. ppkt 2 Zamawiający może skierować do Wykonawcy zaproszenie do negocjacji. 14. ZASTRZEŻENIA: 14.1. Warunki Przetargu zostaną udostępnione Wykonawcom zaproszonym do składania ofert lub negocjacji. 14.2. Regulamin udzielania zamówień w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, innych niż zamówienia, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 3) oraz zamówień lub konkursów, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych będzie stanowić załącznik do Warunków Przetargu. 14.3. Niniejsze Zapytanie o chęć udziału w postępowaniu nie stanowi ogłoszenia w rozumieniu art. 71 ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.). Zamawiający może zamknąć postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szef 12 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Warszawie; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/ teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w Legionowie. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu, w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO. Kontakt: 12. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Pracownikiem prowadzącym postępowanie jest: p. Karolina KRZYKACKA, tel. 261-849-245. Ww. pracownik urzęduje w siedzibie Zamawiającego w godzinach 7.00-15.30 (poniedziałek - czwartek), 7.00-13.00 (piątek). |
© eurobudowa.pl 2004-2024