Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Al. Jerozolimskie numer: 97
00-909 Warszawa
powiat: Warszawa
telefon: 261-849-004, faks: 261-849-266, tel. 261-849- 245.
12tol.zamowienia@ron.mil.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 261-849-004
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE O CHĘĆ UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM
NAZWA NADANA POSTĘPOWANIU:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/
teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do
potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w Legionowie.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami
w branży telekomunikacyjnej / teletechnicznej realizowanymi w ramach zadania: nr
51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do potrzeb Dowództwa Komponentu
Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie.
4.2. Zakres zadania, o którym mowa w pkt 4.1., obejmuje uzupełnienie zakresu
rzeczowego robót już wykonanych w czasie realizacji zadań: nr 51414 ,,Przebudowa
budynku nr 51 ze zmianą przeznaczenia na budynek biurowy" i 51415 ,,Przebudowa
budynku nr 11 ze zmianą przeznaczenia na budynek biurowy". Szczegółowy zakres
rzeczowy robót zadania nr 51433 przedstawia załącznik nr 1 i nr 2 do Opisu
przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Umowy.
4.3. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia maksymalnie 55 pobytów na
budowie.
4.4. Ponadto Wykonawca powinien się zapoznać ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia (SIWZ) na wykonanie robót budowlanych oraz zmianami do SIWZ na
etapie wyboru wykonawcy robót budowlanych, zamieszczonej na stronie internetowej
12 TOL: www.12tol.wp.mil.pl (data publikacji: 10.06.2020 r.).
4.5. Pełen zakres obowiązków, w tym zakres rzeczowy zamówienia na wykonanie usługi,
określać będą Warunki Przetargu oraz Projektowane Postanowienia Umowy które
zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert lub negocjacji.

Dokument nr: 3/OR/2024

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN ZGŁOSZENIA CHĘCI UDZIAŁU W PRZETARGU:
7.1.Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu składa Zgłoszenie chęci
udziału w przetargu w formie pisemnej, bezpośrednio w siedzibie 12 Terenowego
Oddziału Lotniskowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, pokój
nr 416 lub za pośrednictwem operatora pocztowego, bądź firmy kurierskiej.
7.2. Zgłoszenie chęci udziału w przetargu wraz z dokumentami i oświadczeniami należy
złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie).
Opakowanie należy zaadresować według następującego wzoru:
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/
teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51
do potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni"
w Legionowie
- Sprawa 3/OR/2024.
z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 08.04.2024 r. godz. 10:00.
Na opakowaniu poza oznaczeniem jak wyżej, należy podać w lewym górnym rogu
nazwę i adres (pieczęć) Wykonawcy.
7.3. Termin złożenia Zgłoszenia chęci udziału w przetargu do siedziby 12 Terenowego
Oddziału Lotniskowego w Warszawie upływa w dniu 08.04.2024 r. godz. 9:30.
7.4. Zgłoszenie chęci udziału w przetargu wysłane za pośrednictwem operatora
pocztowego lub za pośrednictwem firmy kurierskiej będzie skuteczne pod warunkiem
jego doręczenia do siedziby 12 Terenowego Oddziału Lotniskowego w Warszawie
przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 7.3. powyżej.
7.5. W przypadku Zgłoszenia chęci udziału w przetargu po terminie wskazanym w pkt 7.3.
powyżej, Wykonawca nie zostanie zaproszony do udziału w postępowaniu.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
5.1. Termin rozpoczęcia realizacji umowy: z dniem podpisania umowy.
5.2. Termin sprawowania nadzoru inwestorskiego: do dnia protokolarnego odbioru
końcowego robót budowlanych i przekazania zadania 51433 do użytkowania.
5.3. W przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy na wykonanie robót
budowlanych, wydłużeniu ulega termin realizacji niniejszej umowy o okres niezbędny
do wykonania wszystkich obowiązków Wykonawcy. Z tytułu przedłużenia terminu
realizacji umowy Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
5.4. Przedłużenie terminu wykonania umowy lub sprawowanie nadzoru nad realizacją
robót dodatkowych/zamiennych wynikających z zatwierdzonego protokołu
konieczności nie będzie stanowiło podstawy do zwiększenia wynagrodzenia.
5.5. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest uczestniczyć
w minimum dwóch (2) przeglądach gwarancyjnych organizowanych - po roku
eksploatacji i na miesiąc przed wygaśnięciem rękojmi na wykonane roboty budowlane
(5 lat od bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych), a także
w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub
stwierdzenia usterek albo wykrycia wad w zrealizowanych robotach budowlanych. Za
uczestnictwo w ww. przeglądach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe
wynagrodzenie.

Wymagania:
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przedmiotowe zamówienie udzielane jest zgodnie z Rozdziałem V § 22 ust. 1 Regulaminu
udzielania zamówień w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie
w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, innych niż zamówienia, o których mowa
w art. 2 ust. 1 pkt 3) oraz zamówień lub konkursów, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1
oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605, z późń. zm.) zwanej dalej ,,ustawą".
KLAUZULA TAJNOŚCI INFORMACJI NIEJAWNYCH:
6.1. Przedmiot zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli
,,POUFNE", w związku z tym Wykonawcy muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 5
sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756,
z późn. zm.) w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,POUFNE",
a w tym:
1) posiadać ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III
stopnia o klauzuli ,,POUFNE";
2) dysponować osobami zdolnymi do przetwarzania informacji niejawnych,
posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do
dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,POUFNE" (zgoda na
dostęp do informacji niejawnych wydana na podstawie art. 34 ust. 9 ustawy
z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych nie spełnia tego
wymogu) oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony
informacji niejawnych, o którym mowa w art. 21 ust.4 pkt 2 ustawy.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań o których mowa w pkt 6.1., Wykonawca
wraz ze Zgłoszeniem chęci udziału w przetargu składa oświadczenie (wg wzoru -
załącznik do Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym) oraz dokumenty
wskazane w pkt 8 Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym.
6.3. Obowiązek posiadania Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego nie dotyczy
osób fizycznych wykonujących działalność jednoosobowo i osobiście, których
zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,POUFNE" lub wyższej
potwierdza odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa i zaświadczenie
o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Odpowiednie to znaczy,
że zarówno poświadczenie, jak i zaświadczenie o przeszkoleniu powinny być wydane
przez ABW albo SKW.
6.4. Szczegółowe zasady ochrony informacji niejawnych określa ,,Instrukcja
Bezpieczeństwa Przemysłowego", stanowiąca załącznik do Projektowanych
Postanowień Umowy, które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do
składania ofert lub negocjacji.
6.5. Wykaz posiadanej dokumentacji i klauzula niejawności:
1) ,,POUFNE" - uzgodnienia Projektu Zagospodarowania Terenu, elementy
dokumentacji projektowej wszystkich branż dla zadań 51414, 51415;
2) Nie przewiduje się przekazania dokumentacji projektowej dla zadań 51414,
51415 do obiektów Wykonawcy.
6.6. Dokumenty o klauzuli ,,POUFNE" mogą zostać udostępnione Wykonawcom
zaproszonym do składania ofert lub negocjacji. Wgląd do dokumentów może nastąpić
po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z podaniem danych
uczestników, z zastrzeżeniem obowiązku posiadania i okazania przez osoby
dokonujące wglądu co najmniej oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność
z oryginałem dokumentów, wskazanych w pkt 6.1. ppkt 2.
8.
WYKAZ
DOKUMENTÓW
I
OŚWIADCZEŃ,
JAKIE
MAJĄ
ZOSTAĆ
DOSTARCZONE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ ZE ZGŁOSZENIEM CHĘCI
UDZIAŁU
W PRZETARGU:
W celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu Zgłoszenia chęci udziału w przetargu - wydruk z odpowiedniego
rejestru.
2) Dokument pełnomocnictwa (jeżeli jest wymagane lub niezbędne dla wykazania
umocowania) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
3) Ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia
o klauzuli ,,POUFNE" (zgodnie z pkt 6.1. ppkt 1 Zapytania o chęć udziału
w przetargu ograniczonym) - kopia poświadczone za zgodność z oryginałem.
4) Oświadczenie Wykonawcy o osobach skierowanych do realizacji zamówienia
i w zakresie ochrony informacji niejawnych, w tym o spełnianiu wymogów,
o których mowa w pkt 6.1. ppkt 2 Zapytania o chęć udziału w przetargu
ograniczonym (wg wzoru - załącznik do Zapytania o chęć udziału w przetargu
ograniczonym) - oryginał.
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
9.
WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
9.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy:
1) zawierają umowę regulującą warunki i zakres udziału w realizacji przedmiotu
zamówienia;
2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego;
3) lider konsorcjum musi spełnić wszystkie wymagania wskazane w pkt 6.1. oraz pkt
6.3. Zapytania o chęć udziału w przetargu ograniczonym;
4) muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) dokument i oświadczenie, o których mowa w pkt 8 ppkt 1 i 3 - osobno każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) dokument, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2 - odpowiednio tak, aby wykazać
umocowanie do reprezentowania Wykonawców, wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
c) dokumenty, o których mowa w pkt 8 ppkt 3 - pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić
spełnienie warunków zgodnie z pkt 6.1. lub pkt 6.3. Zapytania o chęć udziału
w przetargu ograniczonym.
9.3. Zamawiający zastrzega, iż przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy
konsorcjum lub spółki cywilnej.
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA:
11.1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich
informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
11.2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca
zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym
dokume5/
ncie (kopercie) wraz z jednoczesnym zaznaczeniem, że jest to Załącznik
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa.
11.3. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia,
będzie traktowane przez Zamawiającego, jako bezskuteczne ze względu na
zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania
poufności objętych klauzulą informacji.
13. OCENA ZGŁOSZEŃ:
13.1. Zamawiający dokonuje oceny otrzymanych Zgłoszeń pod kątem ich kompletności
oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu i zależnie od liczby
Wykonawców spełniających warunki zawarte w Zapytaniu o chęć udziału
w przetargu:
1) prowadzi przetarg ograniczony - jeżeli do udziału kwalifikuje się co najmniej
dwóch Wykonawców;
2) prowadzi postępowanie w trybie negocjacji z jednym Wykonawcą - jeżeli tylko
jeden Wykonawca spełnia warunki;
3) unieważnia postępowanie, jeżeli żaden z Wykonawców nie spełnia warunków
określonych przez Zamawiającego.
13.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 13.1. ppkt 1 Zamawiający kieruje do
Wykonawców zaproszenie do składania ofert.
13.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 13.1. ppkt 2 Zamawiający może skierować do
Wykonawcy zaproszenie do negocjacji.
14. ZASTRZEŻENIA:
14.1. Warunki Przetargu zostaną udostępnione Wykonawcom zaproszonym do składania
ofert lub negocjacji.
14.2. Regulamin udzielania zamówień w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym
w Warszawie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, innych niż zamówienia,
o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 3) oraz zamówień lub konkursów, o których mowa
w art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych będzie stanowić załącznik do Warunków Przetargu.
14.3. Niniejsze Zapytanie o chęć udziału w postępowaniu nie stanowi ogłoszenia
w rozumieniu art. 71 ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn.
zm.).
Zamawiający może zamknąć postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym
etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szef 12 Terenowego Oddziału
Lotniskowego w Warszawie;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży telekomunikacyjnej/
teletechnicznej w ramach zadania 51433 ,,Dostosowanie budynku nr 11 oraz 51 do
potrzeb Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni" w Legionowie.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazane zostaną Zamawiającemu, w związku
z prowadzonym
postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego
udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.

Kontakt:
12. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pracownikiem prowadzącym postępowanie jest: p. Karolina KRZYKACKA, tel. 261-849-245.
Ww. pracownik urzęduje w siedzibie Zamawiającego w godzinach 7.00-15.30
(poniedziałek - czwartek), 7.00-13.00 (piątek).

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.