Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tomice
Wadowicka 51
34-100 Tomice
powiat: wadowicki
(33) 823 35 98, faks (33) 823 35 98
gmina@tomice.pl
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html
Województwo: małopolskie
Miasto: Tomice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (33) 823 35 98, faks
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont drogi gminnej Ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza, gmina Tomice;
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
a) remont drogi gminnej Ul. Widów w m. Radocza na odcinku 916 mb.
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze (pomiary liniowe, oznakowanie na czas budowy);
- Remont istniejącego odwodnienia - rowy;
- Remont istniejącego odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont istniejącego odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych istniejących przepustów;
- Remont istniejącego odwodnienia - przebudowa istniejących przepustów;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy - jezdnia.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiącego Załącznik nr 10A do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej Ul. Widów w Radoczy, gmina Tomice.
2. Zamówienie obejmuje budowę 2 etapu napowietrznej sieci oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul Widów w Radoczy zasilanej ze stacji transformatorowej SN/Nn BBW30671 ,,Radocza Granica" obejmującej:
2.1 Sieć napowietrzną 0,23 kV typu AsXSn 2x25 dł. 462,9m,
2.2 11 słupów przelotowych oświetleniowych ŻN 10/300 z oprawami LED.
3. Zamówienie będzie realizowane w następującej kolejności:
3.1 Wykonanie wykopów pod słupy oraz posadowienie słupów,
3.2 Podwieszenie projektowanej sieci 0,4 kV typu AsXSn2x25,
3.3 Montaż opraw oświetleniowych,
3.4 Podłączenie kabla do istniejącej sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego na słupie nr 10, wykonanej w etapie 1, zasilanej ze stacji SN/nN BBW30671 ,,Radocza Granica", obwód nN ,,Obw. I Graboszyce" nr BBW30671/1 - linia napowietrzna,
3.5 Pomiary, sprawdzenia, uruchomienie sieci oświetleniowej,
3.6 Uporządkowanie terenu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: uzgodnień, wyłączeń w tym wyłączeń zasilania sieci na czas realizacji przyłączy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A.
5. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót oraz sporządzi inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację geodezyjną powykonawczą robót w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie dwg lub dxf.
6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarte jest w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, decyzji pozwolenia na budowę oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiącego Załącznik nr 10B do SWZ.

CPV: 45233142-6, 45233141-9,45233120-6,45111200-0,45111000-8, 45113000-2, 45231400-9, 45310000-3,45316110-9

Dokument nr: 2024/BZP 00258013, RRG.271.2.5.2024.PP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.14 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html
5. Złożenie oferty na ww. Platformie nie wymaga rejestracji.
6. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania określone zostały w pkt 8.6 SWZ.
7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Paweł Polak.
2) w zakresie merytorycznym: Paweł Polak, Marek Foks.
8. Jednocześnie Zamawiający informuje, że porozumiewanie się - zarówno z Zamawiającym, jak i z osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami - jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tomice z siedzibą 34-100 Tomice Ul. Wadowicka 51 (kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gmina@tomice.pl );
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont drogi gminnej Ul. Widów nr 470386K w km 0+379 do 1+295 w miejscowości Radocza z budową oświetlenia, gmina Tomice" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,160591,9aba14a9f558007910fd19bfaddd57c5.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.