Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja okien witrażowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja okien witrażowych

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Jankowie Przygodzkim
ul. Szkolna 1
63-421 Janków Przygodzki
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 697-370-568, tel.: +48 62 592 77 22, fax: +48 62 592 70 00
prymal@wp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Janków Przygodzki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 697-370-568, te
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Józefa w Jankowie Przygodzkim zapraszam do złożenia oferty na udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja okien witrażowych w kościele pw. Św. Józefa w Jankowie Przygodzkim.
I. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Kościół Parafialny pw. Św. Józefa w Jankowie Przygodzkim jest obiektem wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków. Obiekt wybudowano w nurcie neobarokowym w latach 1925-1929 wg. projektu Adama Ballenstaeda, który wzorował się na słynnej drezdeńskiej Frauenkirche. Kościół wybudowano na gruncie przekazanym przez Księcia Ferdynanda Radziwiłła, który wspierał budowlę w trakcie jej wznoszenia. Zamierzeniem projektu jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy obiekcie sakralnym zmierzających do zachowania zabytku a polegających na renowacji okien witrażowych z ich termomodernizacją - 3 szt. o wym. około 180x568 em.
Plan renowacji obejmuje m.in.:
1. Demontaż, montaż, obróbka okien witrażowych:
- dokumentacja fotograficzna;
- ustawienie rusztowania, oznaczenie i pomiar kwater witrażowych, demontaż witraży do termomodernizacji, zabezpieczenie okna na czas robót;
- montaż z obróbką ramy aluminiowej i osadzenie pakietów szybowych zespolonych z witrażem.
2. Renowacja i termomodernizacją witraży. Prace polegać będą na rozebraniu każdej kwatery ze starego ołowiu, oczyszczeniu szyb z depozytów organicznych i nieorganicznych, uzupełnieniu brakujących lub zniszczonych elementów witraża, złożenie kwater witrażowych z użyciem nowego ołowiu i przygotowanie do zespolenia.
3. Zespolenie witraży w pakiety.
Dokonano obmiarów i określono zakres robót do ramowego programu prac konserwatorskich, który zostanie przedłożony Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków.
Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Zgłoszenie wykonania robót wraz z załącznikami,
- Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego oraz rysunki,
- Wzór umowy,
- Wstępna promesa dofinansowania inwestycji.
Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

CPV: 45440000-3, 45421112-2

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, po upływie terminu składania ofert

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w biurze Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Józefa w Jankowie Przygodzkim, Ul. Szkolna 1, 63-421 Janków Przygodzki w terminie najpóźniej 23.04.2024 r., do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace w terminie najpóźniej do dnia: 15.11.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga udokumentowane wykonanie w sposób należyty, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na renowacji witraży w obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków minimum gminnej. Ewidencje zabytków wykonywane są na podstawie Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
IV. Podstawy wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odrzuca się ofertę, gdy:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
3) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
4) jest nieważny na podstawie odrębnych przepisów;
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. póz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 826),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. póz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie;
6) Wykonawca posiada powiązania kapitałowe lub osobowe, czyli wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,
7) Wykonawca jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu (WE) 765/2006 i rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji

na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. póz. 1497 ze zm.);
8) Wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. póz. 1497 ze zm.);
9) Wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. póz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. póz. 1497 ze zm.).
10) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz odrzucenia oferty odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
V. Dokumenty wymagane w przedmiotowym postępowaniu
1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający wraz ze złożeniem oferty żąda się następujących środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej;
4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

2. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca może powoływać się na zasoby trzecich. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ponadto wymaga się, aby podmiot, albo osoby wykonywujące wykazane doświadczenie, które udostępniane jest Wykonawcy, bezpośrednio uczestniczyli w realizacji zamówienia.
3. Forma składanych dokumentów:
1) ofertę oraz oświadczenia, w tym zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów sporządza się w formie pisemnej, przez przedstawiciela podmiotu, który sporządza dokument,
2) kopie dokumentów należy potwierdzić zgodność z oryginałem przez podmiot, dla którego dokumenty zostały sporządzone,
3) W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion@e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy złożyć Pełnomocnictwo dla tej osoby podpisane przez mocodawcę.
4) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ofertowy i załączniki podpisują:
a) wszyscy członkowie konsorcjum lub
b) pełnomocnik w imieniu Konsorcjum wraz z dokumentem ustanawiającym pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawców.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Wizja lokalna jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument, w którym zarządca obiektu lub przez niego upoważniona osoba potwierdza dokonanie wizji.
2. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia.
4. Ofertę oraz załączniki składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, tj. poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.
5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto w PLN, wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, które to stanowi wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zadania.

6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę. W tym celu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert należy, w sposób określony jak dla oferty, złożyć odpowiednie oświadczenie z dopiskiem na kopercie ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie oferty".
7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
2. Kopertę należy zaadresować jak wyżej z dopiskiem:
OFERTA NA:
RENÓW AGA OKIEN WITRAŻOWYCH W KOŚCIELE PW. ŚW. JÓZEFA W JANKOWIE PRZYGODZKIM
3. Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.
4. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.
5. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
7. Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie wpłynie w miejsce i w terminie określonym wyżej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Kryterium oceny
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium: cena - 100%.
Ocena zostanie dokonana wg wzoru :
Kc=Cmin/CbXl00
Gdzie:
Kc- kryterium cena oferty,
Cmin - oferta z najniższą ceną,
Cb - cena oferty badanej,
100 - waga kryterium ceny.
Ocenie ofert podlega cena określona w formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego.
IX. Oferta winna zawierać:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) wykaz robót z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
4) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej;
5) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy.

X. Informacje dodatkowe:
1. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. W toku postępowania, najpóźniej do dnia 12.04.2024 r., Wykonawca może wnosić o wyjaśnienie wątpliwości treści Zapytania ofertowego. Treść zadanych pytań oraz udzielone odpowiedzi niezwłocznie zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania (bez podania źródła zadanych pytań).
3. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja ta zostanie umieszczona również na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN].
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
7. W celu komunikacji pomiędzy stronami Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: pryma1@wp.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz na adresy wskazane w formularzu ofertowym.
8. Zamawiający upoważniony jest do poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym nie powodujących istotnych zmian w treści oferty.
9. W toku badania ofert Zamawiający uprawniony jest do żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
10. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca uprawniony jest do jednokrotnego uzupełnienia dokumentów.
11. Zamawiający nie przywiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (w tym przygotowania i złożenia oferty).
12. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w nw. przypadkach:
a) braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
b) nie złożono żadnej oferty;
c) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Kontakt:
Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: ks. Rafał Kowalski pod nr tel. 697-370-568.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.