Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Administracji Budynków Komunalnych
Pl. Franciszka Kulczyckiego 1
32-065 Krzeszowice
powiat: krakowski
tel.(12) 282-13-40, w.105
biuro@zabk-krzeszowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Krzeszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(12) 282-13-40,
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Obsługa placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk zarządzanych przez Zakład Administracji Budynków Komunalnych''.
1. Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest obsługa placów zabaw, siłowni zewnętrznychoraz boisk zarządzanych przez Zakład Administracji Budynków Komunalnych, zwanych dalej obiektami, polegająca w szczególności na:

1) codzienne zabezpieczanie wejścia na obiekt poza godz.mi jego otwarcia.

2) utrzymanie czystości na terenie obiektu oraz terenu wokół placu (w pasie 3m od ogrodzenia), opróżnianie koszy ze zgromadzonych w nich śmieci wraz z ich wywozem w miejsce wyznaczone przez zarządcę.

3) wykonywanie prac pielęgnacyjnych zieleni ( nasadzenie trawy, plewienie trawy, koszenie trawników oraz terenu wokół obiektu w pasie 1m od ogrodzenia waz z bieżącym wywozem skoszonej trawy - minimum dwa razy w miesiącu ),

4) przeprowadzanie konserwacji nawierzchni obiektu, tj :

usuwanie zanieczyszczeń nawierzchni,
wyrównywanie poziomu nawierzchni ( w przypadku nawierzchni sypkiej), zgodnie
z oznaczeniem jej poziomu na urządzeniach,
usuwanie korzeni, pieńków i innych nierówności.

5) przeprowadzanie kontroli zgodnie z PN-EN 1176-7:

a) regularnych przez oględziny (2 razy w tygodniu : w poniedziałek i piątek), umożliwiających ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych (czynnością kontrolnym podlegają : poziom, grubość, czystość i stan nawierzchni, kompletności urządzeń i ich stan, kompletności i stan ogrodzenia oraz ogólny stan bezpieczeństwa obiektu)

b) funkcjonalnych (min. 1 raz na 3 miesiące), sprawdzających funkcjonalność
i stabilność sprzętu, głównie jego zużycie (czynnościom kontrolnym podlegają : kompletność i czytelność regulaminu, kompletność i stan bezpieczeństwa ogrodzenia oraz wyposażenia dodatkowego, tj. koszy i ławek, stan nawierzchni, oznaczenia poziomu gruntu i urządzeń, minimalna przestrzeń dla urządzeń, kompletności i stabilności urządzeń, stan połączeń urządzeń, zużycie części ruchomych, stan łańcuchów i lin, wystąpienie ostrych krawędzi, zużycie i korozja urządzeń)
przy pomocy formularzy stanowiących załączniki do niniejszej umowy.

6) Niezwłoczne telefoniczne lub osobiste zgłaszanie przez Zleceniobiorcę
stwierdzonych, w szczególności podczas przeprowadzania kontroli, o których mowa w pkt 5, usterek i nieprawidłowości związanych z bezpiecznym funkcjonowaniem obiektu, wymagających wykonania napraw i konserwacji, m.in. w zakresie :

uzupełnienia nawierzchni sypkiej i naprawy nawierzchni syntetycznej,
konserwacji obluzowanych połączeń śrubowych,
nasmarowania łożysk,
konserwacji lub naprawy łańcuchów,
naprawy lub konserwacji fundamentów oraz elementów konstrukcyjnych,
konserwacji oznaczenia poziomu nawierzchni i ewentualnych,
nr rejestracyjnych urządzeń,
renowacji malarskiej drewnianych elementów urządzeń,
konserwacji powłok lakierniczych w przypadku wystąpienia ubytków,
wymiany piasku w piaskownicy,
naprawy lub konserwacji ogrodzenia, tablic informacyjnych (w tym regulaminu) oraz wyposażenia dodatkowego, tj. koszy na śmieci lub ławek
likwidacji ostrych krawędzi, a w przypadku stwierdzenia, że urządzenie zabawowe nie nadaje się do bezpiecznego używania (z powodu usterki lub uszkodzenia), oznakowanie tego urządzenia informacją ostrzegawczą oraz jego zabezpieczenie w taki sposób, aby nie można było z niego korzystać.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert :

- Oferty podpisane przez upoważnionych przedstawicieli można składać w terminie :
do dnia 29.03.2024r. w siedzibie Zamawiającego - Pl. F. Kulczyckiego 1, 32-065
Krzeszowice do godz. 12:00.
- Ofertę można złożyć :

osobiście na dzienniku podawczym Zakładu Administracji Budynków Komunalnych
w Krzeszowicach, Pl. Franciszka Kulczyckiego 1,
pocztą na adres siedziby Zakładu Administracji Budynków Komunalnych, 32-065

Krzeszowice, Pl. Franciszka Kulczyckiego 1,

e-mailem: biuro@zabk-krzeszowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia :

Termin realizacji do 31.10.2024r.

Wymagania:
Rodzaj zamówienia : Usługa

2. Wykonawca oświadcza, że:

a) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia,

b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

c) posiada polisę ubezpieczeniową od kwoty nie niższej niż 500 000,00 zł na usługę,

d) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia,

e) zatrudniony przez Oferenta personel posiada umowę o pracę oraz certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie obsługi placów zabaw zgodnie z PN-EN1176,

f) zapewnia dyspozycyjność i mobilność w wykonywaniu usługi w przypadkach nie przewidzianych umową.
Wykaz placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia.
5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty :

- druk oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do zaproszenia),

- referencje,

- kserokopię certyfikatu ukończenia szkolenia przez wszystkie osoby obsługujące place
w zakresie obsługi placów zabaw zgodnie z PN-EN1176,

- kserokopię polisy ubezpieczeniowej od kwoty nie niższej niż 500 000,00 zł na usługę.

6. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie :

- Oferent określi cenę usługi w formie ceny netto i brutto zgodnie z formularzem
oferty,
- Cena za przedmiot zamówienia będzie obowiązująca przez cały okres zamówienia
i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego,

nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta dotycząca ,,Obsługi placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk zarządzanych przez Zakład Administracji Budynków Komunalnych''.

- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będzie
rozpatrywana.

8. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty :
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie lub

e-mailem.

9. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy :
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie

Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Kontakt:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Zakład Administracji Budynków Komunalnych
w Krzeszowicach Pl. Franciszka Kulczyckiego 1, pokój nr 4 lub telefonicznie pod nr tel. 012/282-13-40 w.105

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.