Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja drewnianych stropów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja drewnianych stropów

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Diecezjalny Dom Rekolekcyjny w Hartowcu
Hartowiec 25
13-220 Rybno
powiat: działdowski
tel. 605 241 641
hartowiec25@onet.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Rybno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 605 241 641
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Diecezja Toruńska reprezentowana przez Dyrektora Diecezjalnego Domu Rekolekcyjnego w Hartowcu
składa niniejsze zapytanie do składania ofert na podstawie § 8 ust. 6 Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. W imieniu Diecezji Toruńskiej zapraszam do złożenia oferty na udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja drewnianych stropów w budynku zabytkowego spichlerza w Hartowcu"

Realizacja zadania inwestycyjnego dofinansowana jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
II. Zakres rzeczowy zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja drewnianych stropów w budynku zabytkowego spichlerza w Hartowcu", w oparciu o pozwolenie na budowę oraz dokumentację projektową i przedmiary robót będące załącznikami do niniejszego zapytania.

2. Zakres projektu obejmuje:
I. Stropy:
a) Rozebranie podłóg, legarów, elementów stropów,
b) Czyszczenie elementów drewnianych,
c) Uzupełnienie ubytków,
d) Impregnacja ogniochronna,
e) Wzmocnienie belek,
f) Podsufitka drewniana,
g) Izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne, przeciwdźwiękowe i cieplne,
h) Montaż płyt g-k.
II. Instalacje:
a) Wodno-kanalizacyjne,
b) Elektryczne.

CPV: 45000000-7, 45332000-3, 45311000-0

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2024 r. o godz. 12:00.

Składanie ofert:
Ofertę, w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-mail należy dostarczyć do Diecezjalnego Domu Rekolekcyjnego w Hartowcu, Hartowiec 25, 13-220 Rybno do dnia 24.04.2024 r. do godz. 11:00 z oznaczeniem: Oferta na wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja drewnianych stropów w budynku zabytkowego spichlerza w Hartowcu" Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub na adres e-mail: hartowiec25@onet.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
1. Przedmiotowa inwestycja możliwa jest do realizacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 22.11.2024r.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Rybno https://gminarybno.pl.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania robót budowlanych przy obiektach zabytkowych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę i odrzuca jego ofertę, gdy:
1) Wykonawca posiada powiązania, w tym osobowe lub kapitałowe, z Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,
2) Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu,
3) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca potwierdza spełnianie w/w warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego element formularza ofertowego.
Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie zostanie dostarczona w wyznaczone miejsce i w określonym wyżej terminie. Oferta złożona po wyznaczonym terminie do składania ofert niezwłocznie zostanie zwrócona Nadawcy.
Wszelką korespondencję, można składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail: hartowiec25@onet.pl )
VIII. Kryterium oceny:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o najkorzystniejszy bilans kryteriów: Ceny oraz Czas stawiania się na budowie.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a. Cena - 90%
b. Gwarancja - 10%
3. Sposób oceny ofert:
a. Ocena kryterium cena - łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 90% - wskaźnik Kc
Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Kc= Cmin/ Cb x 100 x 90%
Gdzie:
Kc - ocena wg. kryterium cena oferty,
Cmin- oferta z najniższą ceną,
Cb- cena oferty badanej,
90% - waga kryterium oceny

b. Ocena kryterium Gwarancja - łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 10% - wskaźnik Ks
Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Ks = Smin / Sb x 100 x 10 %
Gdzie:
Ks - ocena wg. kryterium Gwarancja
Smin- najkrótszy okres s trwania gwarancji [msc.],
Sb - okres gwarancji oferty badanej [msc.],
10% - waga kryterium oceny

Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
c. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Suma punktów przyznanych danej ofercie zostanie obliczona wg wzoru:
Sko= Kc + Ks
Gdzie:
Sko- suma przyznanych punktów wg kryteriów oceny
Kc - ocena wg. kryterium Cena oferty,
Ks - ocena wg. Gwarancja

Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ oferty przestawiają taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, a w przypadku złożenia przez kilku Wykonawców ofert o tej samej cenie, zostaną oni wezwani do złożenia oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że oferta dodatkowa nie może mieć cenę wyższą niż pierwotnie złożona.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym z Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryteria wyboru.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na Formularzu Oferty. Treść złożonej Oferty musi odpowiadać warunkom Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia, w tym z ogólnymi warunkami umowy oraz dokumentacją przetargową dla inwestycji w celu wyboru wykonawcy robót, która znajduje się na stronie internetowej https://gminarybno.pl
4. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto
w PLN, wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN, za realizację całego przedmiotu zamówienia, wynikającego z zapytania ofertowego. Podana cena stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
5. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisma, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
6. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
X. Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu - zał. 2
- kosztorys ofertowy,
- pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Forma składanych dokumentów:

- oferta oraz oświadczenia - oryginał dokumentu,
- dokumenty inne niż oświadczenia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność
z oryginałem.
XI. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:
Wykonawca może zwracać się pisemnie lub drogą elektroniczną (email: hartowiec25@onet.pl) do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamieści informację na swojej stronie internetowej.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Kontakt:
2. Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela Ks. Sławomir Skonieczka pod nr tel. 605 241 641 w godzinach 9.00-18.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.