Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP)

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice
powiat: Katowice
Telefon: 324163160
przetargi@kzgm.katowice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 324163160
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP) ''Węzeł Sądowa'', ''Węzeł Zawodzie'', ''Węzeł Brynów'' zarządzanych przez KZGM W Katowicach
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie - utrzymanie czystości i porządku w budynkach obsługi podróżnych Węzeł przesiadkowy - Ul. Sądowa w Katowicach (,,BOP Węzeł Sądowa"), Węzeł przesiadkowy - Ul. 1-go Maja w Katowicach (,,BOP Węzeł Zawodzie") i Węzeł przesiadkowy - Ul. Tadeusza Kościuszki w Katowicach (,,BOP Węzeł Brynów") zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Usługi polegać będą w szczególności na: 1) bieżącym (w oparciu o ustaloną w harmonogramie częstotliwość): a) utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynku, b) utrzymaniu czystości okien (od wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, c) uzupełnianie środków czystości, d) pielęgnowanie roślin naturalnych (za wyjątkiem BOP Węzeł Brynów), e) utrzymaniu czystości siedzisk w strefie podróżnych, f) opróżnianie koszy na śmieci, g) wystawianie pojemników na odpady, 2) dodatkowe sprzątanie obiektu - ponad ustaloną w harmonogramie częstotliwość, 3) odśnieżanie dachu budynku, usuwanie lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone w Budynkach Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Sądowa, Węzeł Zawodzie i Węzeł Brynów. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Sądowa w Katowicach, Cześć 2 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Zawodzie przy pl. Pętla na Łącznej 1 w Katowicach, Część 3 obejmuje kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Brynów przy pl. Pętla Brynowska 1 w Katowicach. 3. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Sądowa w Katowicach.
Opis: 1. Usługi polegać będą w szczególności na: 1) bieżącym (w oparciu o ustaloną w harmonogramie częstotliwość): a) utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynku, b) utrzymaniu czystości okien (od wewnątrz i zewnątrz), c) uzupełnianie środków czystości, d) pielęgnowanie roślin naturalnych, e) utrzymaniu czystości siedzisk w strefie podróżnych, f) opróżnianie koszy na śmieci, g) wystawianie pojemników na odpady, 2) dodatkowe sprzątanie obiektu - ponad ustaloną w harmonogramie częstotliwość, 3) odśnieżanie dachu budynku, usuwanie lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone. 2. Aktualne powierzchnie objęte częścią 1 zamówienia wynoszą: 1 100,04 m2. 3. Czynności, dla części 1 należy wykonywać całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy, przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, gdzie określone są powierzchnie objęte usługą (załącznik nr 1.1 do 1.3 do projektowanych postanowień umowy), standardy świadczenia usług (czynności, częstotliwość) oraz pozostałe informacje określające wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego (dla każdej części zamówienia) w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 32 ust. 1 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 4 do SWZ). 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. 8. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ). 9. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. 10. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy). 11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. tj. kompleksowego sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach obsługi podróżnych, odśnieżania dachu, usuwania lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywozu śniegu i lodu dla powierzchni nie większej niż maksymalna objęta zamówieniem podstawowym, Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie, a łączna planowana do udzielenia wartość tych zamówień nie przekroczy: dla części 1 - powierzchnie do sprzątania: powierzchnie wewnętrzne w budynkach: 1304,42 m2, powierzchnia dodatkowa 1058,45 m2, powierzchnia dachu do odśnieżania 1860,00 m2, powierzchnia dachu do usuwania lodu, nawisów i sopli 144,00 mb, ilość śniegu do wywiezienia 50 m3. Zasady oraz warunki świadczenia usług będą podobne jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach: 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością, 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią istotne postanowienia umowy, w szczególności wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia. 12. Termin wykonania dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji usług lub do wyczerpania środków, o których mowa w § 6 ust. 3 pkt 1 umowy. 2. Rozpoczęcie realizacji usług nastąpi od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż: dla części 1 - 03.07.2024 r.
Wewnętrzny identyfikator: Część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Zawodzie przy pl. Pętla na Łącznej 1 w Katowicach
Opis: 1. Usługi polegać będą w szczególności na: 1) bieżącym (w oparciu o ustaloną w harmonogramie częstotliwość): a) utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynku, b) utrzymaniu czystości okien (od wewnątrz i zewnątrz), c) uzupełnianie środków czystości, d) pielęgnowanie roślin naturalnych, e) utrzymaniu czystości siedzisk w strefie podróżnych, f) opróżnianie koszy na śmieci, g) wystawianie pojemników na odpady, 2) dodatkowe sprzątanie obiektu - ponad ustaloną w harmonogramie częstotliwość, 3) odśnieżanie dachu budynku, usuwanie lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone. 2. Aktualne powierzchnie objęte częścią 2 zamówienia wynoszą: 624,31 m2. 3. Czynności, dla części 2 należy wykonywać siedem dni w tygodniu w godz.ch 4:30-23:30 w dni robocze i 5:00-23:00 w dni ustawowo wolne od pracy, przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, gdzie określone są powierzchnie objęte usługą (załącznik nr 1.1 do 1.3 do projektowanych postanowień umowy), standardy świadczenia usług (czynności, częstotliwość) oraz pozostałe informacje określające wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego (dla każdej części zamówienia) w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 32 ust. 1 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 4 do SWZ). 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. 8. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ). 9. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. 10. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy). 11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. tj. kompleksowego sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach obsługi podróżnych, odśnieżania dachu, usuwania lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywozu śniegu i lodu dla powierzchni nie większej niż maksymalna objęta zamówieniem podstawowym, Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie, a łączna planowana do udzielenia wartość tych zamówień nie przekroczy: dla części 2 - powierzchnie do sprzątania: powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 749,17 m2, powierzchnia dodatkowa 702,90 m2, powierzchnia dachu do odśnieżania 494,42 m2, powierzchnia dachu do usuwania lodu, nawisów i sopli 36,00 mb, ilość śniegu do wywiezienia 15,00 m3. Zasady oraz warunki świadczenia usług będą podobne jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach: 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością, 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią istotne postanowienia umowy, w szczególności wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia. 12. Termin wykonania dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji usług lub do wyczerpania środków, o których mowa w § 6 ust. 3 pkt 1 umowy. 13. Rozpoczęcie realizacji usług nastąpi od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż: dla części 2 - 05.06.2024 r.
Wewnętrzny identyfikator: Część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Brynów przy pl. Pętla Brynowska 1 w Katowicach.
Opis: 1. Usługi polegać będą w szczególności na: 1) bieżącym (w oparciu o ustaloną w harmonogramie częstotliwość): a) utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynku, b) utrzymaniu czystości okien (od wewnątrz i zewnątrz), c) uzupełnianie środków czystości, d) utrzymaniu czystości siedzisk w strefie podróżnych, e) opróżnianie koszy na śmieci, f) wystawianie pojemników na odpady, 2) dodatkowe sprzątanie obiektu - ponad ustaloną w harmonogramie częstotliwość, 3) odśnieżanie dachu budynku, usuwanie lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone. 2. Aktualne powierzchnie objęte częścią 3 zamówienia wynoszą: 806,68 m2. 3. Czynności, dla części 3 należy wykonywać siedem dni w tygodniu w godz.ch 4:30-23:30 w dni robocze i 5:00-23:00 w dni ustawowo wolne od pracy, przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, gdzie określone są powierzchnie objęte usługą (załącznik nr 1.1 do 1.3 do projektowanych postanowień umowy), standardy świadczenia usług (czynności, częstotliwość) oraz pozostałe informacje określające wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego (dla każdej części zamówienia) w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 32 ust. 1 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 4 do SWZ). 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. 8. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ). 9. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. 10. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy). 11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. tj. kompleksowego sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach obsługi podróżnych, odśnieżania dachu, usuwania lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywozu śniegu i lodu dla powierzchni nie większej niż maksymalna objęta zamówieniem podstawowym, Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie, a łączna planowana do udzielenia wartość tych zamówień nie przekroczy: dla części 3 - powierzchnie do sprzątania: powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 968,02 m2, powierzchnia dodatkowa 904,78 m2, powierzchnia dachu do odśnieżania 1290,00 m2, powierzchnia dachu do usuwania lodu, nawisów i sopli 36,00 mb, ilość śniegu do wywiezienia 60,00 m3. Zasady oraz warunki świadczenia usług będą podobne jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach: 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością, 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią istotne postanowienia umowy, w szczególności wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia. 12. Termin wykonania dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji usług lub do wyczerpania środków, o których mowa w § 6 ust. 3 pkt 1 umowy. 13. Rozpoczęcie realizacji usług nastąpi od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż: dla części 3 - 05.06.2024 r.
Wewnętrzny identyfikator: Część 3
Główna klasyfikacja (cpv): 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń

CPV: 90900000, 90911200, 90911300, 90620000, 90630000

Dokument nr: 175835-2024, NZ.231.026.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 23/04/2024 09:15:00 (UTC+2)
Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych.

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma zakupowa
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 23/04/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 12 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
Numer rejestracyjny: Regon: 241031620
Adres pocztowy: ul. Grażyńskiego 5
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-126
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział NZ
E-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
Telefon: 324163160
Adres strony internetowej: https://kzgm.katowice.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
Role tej organizacji:
Nabywca

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.