Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Teatr Rampa na Targówku
Kołowa 20
03-536 Warszawa
powiat: Warszawa
eliza.parol@teatr-rampa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 3.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej obsługującej duża scenę Teatru Rampa na Targówku.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej obsługującej duża scenę Teatru Rampa na Targówku, 03-536 Warszawa, Ul. Kołowa 20
2. Dodatkowo zgodnie z wytycznymi Inwestora przewidziano wykonanie przeglądu i serwisu oraz uzupełnienie czynnika chłodniczego R407C dla centrali wentylacyjnej N3/W3. Dla wszystkich zespołów central wentylacyjnych przewiduje się wymianę filtrów:
- centrala wentylacyjna N1/W1 - 14700/14700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N2/W2 - 3500/3150m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N3/W3 - 5700/5700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N4/W4 - 5600/5250m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N5/W5 - 1700/1700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N6/W6 - 1400/1400m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N7 - 700m3/h - 1 kpl.

CPV: 45000000-7, 45311000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00258522, 1/MO/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0d0c31e-e7a4-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0d0c31e-e7a4-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) Platformy dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0d0c31e-e7a4-11ee-a01e-f641a8763d5f
2) poczty elektronicznej - adres:
eliza.parol@teatr-rampa.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-zamówienia. Wykonawca posiadający konto na platformie
ezamówienia ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji
użytkowania platformy e-zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"),
informacja o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu
prawach z tym związanych zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.teatr-rampa.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 09:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/MO/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej obsługującej duża scenę Teatru Rampa na Targówku, 03-536 Warszawa, ul. Kołowa 20
2. Dodatkowo zgodnie z wytycznymi Inwestora przewidziano wykonanie przeglądu i serwisu oraz uzupełnienie czynnika chłodniczego R407C dla centrali wentylacyjnej N3/W3. Dla wszystkich zespołów central wentylacyjnych przewiduje się wymianę filtrów:
- centrala wentylacyjna N1/W1 - 14700/14700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N2/W2 - 3500/3150m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N3/W3 - 5700/5700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N4/W4 - 5600/5250m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N5/W5 - 1700/1700m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N6/W6 - 1400/1400m3/h - 1 kpl
- centrala wentylacyjna N7 - 700m3/h - 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykazując
a) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN;
b) posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 PLN.
4) zdolności technicznej i zawodowej - Wykonawcy zobowiązani są wykazać należyte wykonanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych* odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. brutto każda, obejmującego każdorazowo co najmniej przebudowę** lub remont*** w budynku**** przy czym każda z wykazanych robót dotyczyła realizacji robót budowlanych dotyczących między innymi instalacji klimatyzacji wraz robotami towarzyszącymi.
Uwaga:
* Za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę budowlaną, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
** Przez ,,przebudowę" należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość bądź liczba kondygnacji.
*** Przez ,,remont (rewaloryzację, renowację, modernizację)" - należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym;
**** - budynku sklasyfikowanym w Polskiej Kwalifikacji Obiektów Budowlanych pod symbolem: 1261 do 1264.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108.1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
2. Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) -
stanowiące załącznik do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości określonej w pkt. XVI.3a SWZ w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. XVI.3b SWZ.
3. Wykaz robót budowlanych (sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ) potwierdzających spełnianie
warunku określonego w Rozdziale XVI pkt 4) SWZ, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Do wykazu robót budowlanych Wykonawca powinien
dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót budowlanych wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Ceny jednostkowe zawarte w kalkulacji winny
zawierać: stawkę r-g, ceny materiałów wraz z kosztami zakupu, ceny sprzętu, koszty pośrednie liczone od R+S oraz zysk
liczony od (R+S+Kp). Wszystkie składniki cenowe zawarte w kosztorysach ofertowych powinny być liczone z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w Załączniku nr 1 do SWZ
technologii i materiałów lub rozwiązań równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną
trwałość i bezpieczeństwo użytkowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Kosztorys ofertowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
3.000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy).
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych (KRS, CEIDG), Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Powyższe stosuje się do:
1) osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
2) osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy;
3) podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt. 2) do 4) oraz ust. 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych) albo okoliczności
przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
przypadkach:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a) działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - roboty zaniechane. Rozliczenie wartości robót zaniechanych, których
wykonanie stało się zbędne, nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, złożonego przed zawarciem umowy.
2) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do
przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które
uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony
umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum zwłoki w wykonywaniu swoich
zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.
Termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach, udokumentowany wpisem do dziennika
budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w
formularzu oferty - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału określone w
postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, które swoimi
zasobami potwierdził poprzedni podwykonawca.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo
zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. O zaistnieniu zmian w ww. zakresie Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem
odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
4. Zmiana Umowy nie może być istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-09

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.