Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa budynku socjalno-garażowego - etap I

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa budynku socjalno-garażowego - etap I

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Czechosłowacka 27
61-459 Poznań
powiat: Poznań
przetargi@sapsp.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: 20.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa budynku socjalno-garażowego na poligonie pożarniczym w Luboniu - etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Rozbudowa budynku socjalno-garażowego
na poligonie pożarniczym w Luboniu, przy Ul. Magazynowej 3 - etap I".
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, nr 1B i 1C do SWZ.
3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i porządkowe, w tym geodezyjne
2) zabezpieczenie terenu budowy przed osobami nieupoważnionymi,
3) dostawę materiałów,
4) prace budowlane, w tym: stan zerowy, stan surowy, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zagospodarowanie terenu,
5) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności (robót budowlanych) związanych z inwestycją,
6) prace budowlane w ramach prawa opcji: stan wykończeniowy wewnętrzny (bramy garażowe segmentowe), stan wykończeniowy zewnętrzny (elewacja lekka mokra
i wentylowana), roboty drogowe (nawierzchnie z kostki brukowej), stan wykończeniowy wewnętrzny (stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna).

CPV: 45000000-7, 45100000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00258555, ST.2370.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe regulacje zostały zamieszczone w rozdziale XVIII SWZ. Informacje na
temat przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego znajdują się pod adresem:
https://www.sapsp.edu.pl/strona/ochronadanychosobowych-
170

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej zgodnie z wymaganiami opisanymi niniejszej SWZ (https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp)

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ST.2370.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Rozbudowa budynku socjalno-garażowego
na poligonie pożarniczym w Luboniu, przy ul. Magazynowej 3 - etap I".
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, nr 1B i 1C do SWZ.
3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i porządkowe, w tym geodezyjne
2) zabezpieczenie terenu budowy przed osobami nieupoważnionymi,
3) dostawę materiałów,
4) prace budowlane, w tym: stan zerowy, stan surowy, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zagospodarowanie terenu,
5) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności (robót budowlanych) związanych z inwestycją,
6) prace budowlane w ramach prawa opcji: stan wykończeniowy wewnętrzny (bramy garażowe segmentowe), stan wykończeniowy zewnętrzny (elewacja lekka mokra
i wentylowana), roboty drogowe (nawierzchnie z kostki brukowej), stan wykończeniowy wewnętrzny (stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzegł w postępowaniu o udzielenie zamówienia możliwość realizacji zamówień w ramach prawa opcji, o którym mowa w przepisach art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku gdy przyznane mu środki publiczne umożliwią sfinansowanie zamówień, przewidzianych do realizacji w ramach prawa opcji. Szczegóły dotyczące zakresu prac w ramach prawa opcji określone zostały w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) w tabeli punkt 1.II oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 1A do SWZ. Pprace budowlane w ramach prawa opcji: stan wykończeniowy wewnętrzny (bramy garażowe segmentowe), stan wykończeniowy zewnętrzny (elewacja lekka mokra i wentylowana), roboty drogowe (nawierzchnie z kostki brukowej), stan wykończeniowy wewnętrzny (stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykonawcy:
By warunek został spełniony Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. Wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimalnej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda, polegających na budowie i/lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej. Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami wykonawcy.
b) Osób:
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót instalacyjnych oraz kierownika robót elektrycznych.
1) By warunek został spełniony Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne odpowiadające uprawnieniom, o których mowa powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
2) By warunek został spełniony Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję kierownika robót instalacyjnych posiada uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne odpowiadające uprawnieniom, o których mowa powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
3) By warunek został spełniony Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję kierownika robót elektrycznych posiada uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające uprawnieniom, o których mowa powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Spośród wymienionych osób funkcję kierownika budowy będzie pełniła osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę (w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany
jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wymaga ich złożenia jeśli Wykonawca w ofercie wskaże ogólnodostępną
i bezpłatną bazę danych, z której możliwe jest ich pobranie przez Zamawiającego. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SWZ;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do
niniejszej SWZ;
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 2 do SWZ) następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie - przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający nie wezwie
Wykonawcy, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w
opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo
zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający informuje, że w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć - zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik Nr 6 do SWZ - skompletowaną dokumentację powykonawczą. Dokumentacja winna zawierać szczegółowy spis zawartości przekazywanych dokumentów, w formie uporządkowanej w teczkach/skoroszytach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe regulacje w przedmiotowym zakresie zostały określone w rozdziale V treści SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy z wybranym
Wykonawcą w przypadkach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 6 do
SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-08

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.