łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż nowych układów klimatyzacji w systemie VRF |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie Żołnierska 16 10-561 Olsztyn powiat: Olsztyn 89 678 74 92 przetargi@nfz-olszty.pl https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 89 678 74 92 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż dwóch nowych układów klimatyzacji w systemie VRF Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nowych układów klimatyzacji w systemie VRF do pomieszczeń znajdujących się w lokalu W-M OW NFZ w Olsztynie wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej oferowanego rozwiązania. W ramach wykonania ww. dostawy Wykonawca dokona montażu 29 jednostek wewnętrznych w 27 pokojach na I piętrze + agregat i 15 jednostek wewnętrznych w 15 pokojach na III piętrze + agregat oraz dokona ich uruchomienia i przeprowadzi testy. Do każdej jednostki wewnętrznej należy przewidzieć montaż pompki skroplin. Wykonawca musi uwzględnić kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych, freonowych i odpływu skroplin oraz wykonanie konstrukcji wsporczych pod agregaty na dachu budynku, a także prac towarzyszących. Ze względu na specyfikę instalacji Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca montażu, tj. pomieszczeń w lokalu W-M OW NFZ w Olsztynie przy ulicy Żołnierskiej 16. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym telefonicznie, numer telefonu do kontaktu to 089 678 74 92. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. 3. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 18 czerwca 2020 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 39717200-3, 45331220-4 Dokument nr: 2024/BZP 00258723, NFZ14-WAG-ZP.251.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl/. W szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce KORESPONDENCJA Z WYKONAWCAMI. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. Szczegóły zawarte w Dziale VI SWZ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://nfzolsztyn.ezamawiajacy.pl/: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Szczegóły zawarte w Dziale VI SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), podajemy następujące informacje: MINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pan/Pani kontaktować w następujący sposób: stownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, Ul. Rakowiecka 26/30 pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl SPEKTOR OCHRONY DANYCH Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panem/Panią w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób: stownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, Ul. Rakowiecka 26/30 pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP mailem: iod@nfz.gov.pl L I PODSTAWA PRZETWARZANIA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie - DOSTAWA i montaż dwóch nowych układów klimatyzacji w systemie VRF, znak sprawy: NFZ-14-WAG-ZP.251.2.2024 BIORCY DANYCH OSOBOWYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (PZP). RES PRZECHOWYWANIA DANYCH Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. AW OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ Posiada Pani/Pan: podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych /Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą/; podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO /W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania/; awo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; awo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. FORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. Szczegóły zwarte w Dziale XVIII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w terminie do dnia 02.04.2024 r. do godz. 10:00 przy użyciu Platformy Zakupowej pod adresem: https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na Platformie Zakupowej Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ14-WAG-ZP.251.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nowych układów klimatyzacji w systemie VRF do pomieszczeń znajdujących się w lokalu W-M OW NFZ w Olsztynie wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej oferowanego rozwiązania. W ramach wykonania ww. dostawy Wykonawca dokona montażu 29 jednostek wewnętrznych w 27 pokojach na I piętrze + agregat i 15 jednostek wewnętrznych w 15 pokojach na III piętrze + agregat oraz dokona ich uruchomienia i przeprowadzi testy. Do każdej jednostki wewnętrznej należy przewidzieć montaż pompki skroplin. Wykonawca musi uwzględnić kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych, freonowych i odpływu skroplin oraz wykonanie konstrukcji wsporczych pod agregaty na dachu budynku, a także prac towarzyszących. Ze względu na specyfikę instalacji Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca montażu, tj. pomieszczeń w lokalu W-M OW NFZ w Olsztynie przy ulicy Żołnierskiej 16. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym telefonicznie, numer telefonu do kontaktu to 089 678 74 92. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. 3. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 18 czerwca 2020 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Dziale XVII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej Wykonawcy w okresie gwarancyjnym 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 4 do SWZ). Na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy PZP w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, załącznik nr 4 do SWZ; 2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, załącznik nr 4 do SWZ; 2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł; 2.4 zdolności technicznej lub zawodowej: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto każde polegające na dostawie klimatyzacji w systemie VRF wraz z montażem; b) wykaże, że posiada min. 3 pracowników posiadających imienny certyfikat dla personelu F-GAZ wydany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia elektryczne w zakresie eksploatacji instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA - ZAŁĄCZNIK NR 4 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego: - Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł; - Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokół odbioru, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane. Do sporządzenia przedmiotowego wykazu służy załącznik nr 5 do SWZ; - Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada min. 3 pracowników posiadających imienny certyfikat dla personelu F-GAZ wydany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia elektryczne w zakresie eksploatacji instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego. Szczegóły w Dziale XIV SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Dziale XVII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej Wykonawcy w okresie gwarancyjnym 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-01 |
© eurobudowa.pl 2004-2024