Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie utwardzenia drogi gminnej (wykonanie łącznika)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie utwardzenia drogi gminnej (wykonanie łącznika)

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71)39 60 724, fax. (71)39 60 720, tel. 71 3960714
karolina.janusz@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (71)39 60 724,
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zapraszamy do złożenia oferty na:
,,WYKONANIE UTWARDZENIA DROGI GMINNEJ (WYKONANIE ŁĄCZNIKA) UL. GRUSZKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ NA ODCINKU 195MB"
II. Przedmiot zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
,,Wykonanie utwardzenia drogi gminnej (wykonanie łącznika) Ul. Gruszkowa w Środzie Śląskiej na odcinku 195mb"
- Wykonanie utwardzenia drogi gruntowej (wykonanie łącznika) dz. nr 1/1 AM-28 obręb 3 w m. Środa Śląska Ul. Gruszkowa mieszanką tłucznia kamiennego dł. - 195m, szer. 3,50m
- Wykołowanie nawierzchni na głębokość do 0,40m (obmiar ok. 195,00m x 3,50m x 0,40m = 273,00m3)
- Wywóz urobku wraz z utylizacją po stronie Wykonawcy
- usunięcie (karczowanie) zakrzaczeń, samosiejek, podszycia -682,50m2
- Profilowanie nawierzchni - 682,50m2
- Pospółka warstwa 10ćm - 68,25m3
- Rozścielenie tłucznia wraz z zagęszczeniem - 204,75m3
- Mieszanka tłucznia o frakcji 0-63 mm (warstwa dolna) - 20cm
- Mieszanka tłucznia o frakcji 0-31,5 mm (warstwa górna) - 10cm
- Zakup i transport kruszywa leży po stronie Wykonawcy
- uporządkowanie terenu po zakończonych pracach
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NALEŻY WYKONAĆ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI NORMAMI ORAZ PRZEPISAMI.
ROBOTY NALEŻY WYKONYWAĆ W SPOSÓB MAŁO UCIĄŻLIWY Z ZACHOWANIEM WYMAGANYCH ODPOWIEDNIMI PRZEPISAMI WARUNKÓW PROWADZENIA PRZEDMIOTOWYCH ROBÓT I Z WYKONANIEM KONIECZNEGO (NA CZAS TRWANIA ROBÓT) OZNAKOWANIA.
PRZEDMIOTOWE PRACE NALEŻY WYKONYWAĆ PRZY SPRZYJAJĄCYCH DO TEGO TYPU PRAC WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH.
ZALECA SIĘ, ABY WYKONAWCA PRZED PRZYGOTOWANIEM OFERTY, ZAPOZNAŁ SIĘ Z MIEJSCEM ROBÓT BUDOWLANYCH TJ.: POPRZEZ DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ, ZADANIEM WSZELKICH PYTAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA.
TERMIN PŁATNOŚCI 14 DNI
11.11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Il.l11. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.IV. Dopuszcza się udział podwykonawców.

Dokument nr: WZP 271.9-27/24

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-27/24 lub na e-mail
karolina.janusz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 02.04.2024r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
data rozpoczęcia: od podpisania umowy data zakończenia: w ciągu dni

Wymagania:
IV. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów:
1. cena zamówienia - waga 80% ocena w skali punktowej 80 pkt
2. gwarancja max 20% -20pkt.
1. Liczba punktów przyznana przez komisję przetargowa za kryterium Cena n-tej oferty zostanie określona wg wzoru:
Nc = 100pktxCn/Cbox80% gdzie:
Nc -punktacja badanej oferty Cn- najniższa cena ofertowa Cbo- cena badanej oferty
2. Okres gwarancji: minimalny okres gwarancji 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 24 miesięcy
Termin gwarancji z badanej oferty
T =.................................................x 100 x 20 %
Najdłuższy okres gwarancji
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia) oraz kosztorys uproszczony.
2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfra - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zwierać wszelki koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.
IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawca po przekazaniu zawiadomienia o
wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania oferta.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejna ofertę najkorzystniejsza spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
1. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2. Wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
3. Konieczności uzyskania uzgodnień, decyzji, pozwoleń, opinii - w terminach przekraczających terminy ustawowe.
4. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
5. W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu.
6. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 póz. 1605 z późn. zm. ), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
d) okoliczności, o których mowa w pkt a-c w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
7. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.
8. Z uwagi na specyficzny charakter zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego bez potrzeby zmiany umowy do 50 % wartości umowy.
9. Jeżeli wykonanie przedmiotu zamówienia będzie prowadziło do zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość przekraczającą 50% wartości Umowy, wykonanie tych robót musi być poprzedzone zmianą Umowy.
10. Warunki zmiany umowy wymagają formy pisemnej - pod rygorem nieważności.
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1b ustawy dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to wynika z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia;
3) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto.
Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji.
XVIII. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- kosztorys uproszczony,
- załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy)
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
-sprawy proceduralne: Karolina Janusz -Wydział Zamówień Publicznych
tel. 71 39-60-724
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Sebastian Darowski -Wydział Inwestycji, tel. 71 3960714

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.