kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dojazdu pożarowego oraz drogi leśnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin-Wieś powiat: nakielski szubin@torun.lasy.gov.pl https://josephine.proebiz.com/ |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Szubin-Wieś |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w Leśnictwie Drogosław oraz drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 zamówienia - Przebudowa dojazdu pożarowej nr 15 w Leśnictwie Drogosław o dł. 3158m Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni gruntowej drogi leśnej na nawierzchnię ulepszoną z kruszywa betonowego. Długość odcinka drogi objętego przebudową wynosi 3158m. Zakres robót obejmuje również wykonanie mijanek, przebudowę istniejących zjazdów i skrzyżowań oraz wyprofilowanie poboczy gruntowych. Droga położona jest na części dz. ew. nr 3042/2, 3043/8, 3145/10, 3054, 3055/4, 3074, długość odcinka - 3158m, szerokość jezdni 3,50m, łączna powierzchnia utwardzona (jezdnia, mijanki, skrzyżowania) - 13 776,0 m2, powierzchnia poboczy 7648,0m2, rodzaj nawierzchni - gruntowa ulepszona (destrukt betonowy), - obciążenie 100 kN/oś, - pochylenie poprzeczne jezdni - 5%, profil daszkowy, - szerokość poboczy 2 x 1,25m, - pochylenie poprzeczne poboczy 8%, - prędkość projektowana - 30km/h, Ogólny zakres robót obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - wykonanie robót ziemnych: odcinkowo wykonanie poszerzeń drogi, ścięcie skarp, niwelacja ponadnormatywnych wzniesień, - usunięcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy (warstwy dolnej) jezdni oraz mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-63mm o gr. 15cm - powierzchnia 12 254,0m2 - wykonanie nawierzchni (warstwy górnej) jezdni, mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-40mm o gr. 7cm - powierzchnia 12 254,0m2, - wzmocnienie istniejących fragmentów utwardzonych poprzez ułożenie warstwy kruszywa betonowego frakcji 0-40mm gr. 12cm - powierzchnia 1522,0m2. - uformowanie, wyprofilowanie oraz zagęszczenie poboczy gruntowych, Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo o dł. 2975m Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni gruntowej drogi leśnej na nawierzchnię ulepszoną z kruszywa betonowego. Długość odcinka drogi objętego przebudową wynosi 2975m. Zakres robót obejmuje również wykonanie mijanek, przebudowę istniejących zjazdów i skrzyżowań oraz wyprofilowanie poboczy gruntowych. Droga położona jest na części dz. ew. nr 3110, 3111, 3148/5, 3145/10, 3149, 3150, 3151, długość odcinka - 2975m, szerokość jezdni 3,50m, łączna powierzchnia utwardzona (jezdnia, mijanki, skrzyżowania) - 12 571,0 m2, powierzchnia poboczy 7185,0m2, rodzaj nawierzchni - gruntowa ulepszona (destrukt betonowy), - obciążenie 100 kN/oś, - pochylenie poprzeczne jezdni - 5%, profil daszkowy, - szerokość poboczy 2 x 1,25m, - pochylenie poprzeczne poboczy 8%, - prędkość projektowana - 30km/h, Ogólny zakres robót obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - wykonanie robót ziemnych: odcinkowo wykonanie poszerzeń drogi, ścięcie skarp, niwelacja ponadnormatywnych wzniesień, - usunięcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy (warstwy dolnej) jezdni oraz mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-63mm o gr. 15cm - powierzchnia 9518,0m2 - wykonanie nawierzchni (warstwy górnej) jezdni, mijanek i zjazdów z kruszywa betonowego frakcji 0-40mm o gr. 7cm - powierzchnia 9518,0m2, - wzmocnienie istniejących fragmentów utwardzonych poprzez ułożenie warstwy kruszywa betonowego frakcji 0-40mm gr. 12cm - powierzchnia 2948,0m2 oraz kruszywa gr. 20cm na powierzchni 105,0m2, - wzmocnienie fragmentu - uformowanie, wyprofilowanie oraz zagęszczenie poboczy gruntowych, CPV: 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00258504, SA.270.1.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://josephine.proebiz.com/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Karol Kubacki e- mail: karol.kubacki@torun.lasy.gov.pl Karolina Klaja e- mail: karolina.klaja@torun.lasy.gov.pl od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINE, dostępnej pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz wszelka korespondencja po terminie składania ofert następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy JOSEPHINE, w przypadku komunikacji niezaszyfrowanej wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. 5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt.1 lub złożenia na platformie JOSEPHINE. 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) informuje, iż niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie JOSEPHINE określone są w załączniku nr 11 do SWZ. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z późn.zm.). 8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie JOSEPHINE. W formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 9. Przesyłane na platformę JOSEPHINE pliki stanowiące ofertę są automatycznie szyfrowane. W przypadku konieczności dokonania kompresji dokumentów stanowiących ofertę, kompresja powinna zostać dokonana do jednego pliku archiwum ZIP. Sposób złożenia oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE (załącznik nr 10 do SWZ). 10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Szubin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl 2) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. 7) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. 10) Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: a) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 2) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 3) Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4) Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy JOSEPHINE dostępnej pod adresem https://josephine.proebiz.com Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024