Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- branża projektowa

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
powiat: Gdańsk
marcin.kamien@lotosserwis.pl
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1562280,d030bc62552a0194a8b1be6ffaabb28c.html
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OS/012/24/GS Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- branża projektowa
Treść zapytania:
Gdańsk, dnia 25.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/012/24/GS
Szanowni Państwo,
Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym:
,,Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- branża projektowa"
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie prac projektowych przy realizacji projektu modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1.
o Przedmiot Zapytania Ofertowego przyszły Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Założeniami Przedmiotu Umowy stanowiącymi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego oraz Umową.
o Dokumentacja techniczna zostanie udostępniona po złożeniu przez Oferenta podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności - NDA, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zapytania.
Oświadczenie może być podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
o Wszelka dokumentacja opracowywana będzie zgodnie z obowiązującymi Standardami Technicznymi Inwestora - Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o.
Aktualnie obowiązujące standardy techniczne dostępne są pod linkiem: https://rafineriagdanska.pl/3613/logistyka/standardy_techniczne (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
2. Wykonawca opracuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego następującą Dokumentację Techniczną:
o Projekt Budowlany do pozwolenia na budowę (o pozwolenie wystąpi Inwestor w swoim zakresie) w pięciu kopiach papierowych oraz kopii na nośniku CD/DVD.
o Zaktualizowany wielobranżowy projekt techniczny w pięciu kopiach papierowych oraz kopii na nośniku CD/DVD.
o Dokumentację finalną (uwzględniającą dokumentację powykonawczą z naniesionymi uwagami ,,red-line") w pięciu kopiach papierowych oraz kopii na nośniku CD/DVD.
2.1. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a) Zaktualizowania Dokumentacji Technicznej w oparciu o Projekt techniczny (patrz: Dokumentacja stanowiąca załączniki do postępowania) zgodnie ze Standardami Technicznymi Zamawiającego, dostępnymi na stronie: https://rafineriagdanska.pl/3613/logistyka/standardy_techniczne oraz, tam gdzie żadne standardy nie zostały określone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i projektowania.
b) Weryfikacji dostarczonych mu przez Zamawiającego dokumentów przed przystąpieniem do projektowania, pod względem ich poprawności, ze szczególnym uwzględnieniem celu, któremu wykonana Dokumentacja Techniczna ma służyć. Wykonawca zapozna się z warunkami terenu, którego Dokumentacja Techniczna ma dotyczyć i przeprowadzi niezbędną inwentaryzację, polegającą na porównaniu stanu faktycznego z przekazanymi dokumentami. W przypadku rozbieżności, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i zastosowania się do wydanych przez niego pisemnych instrukcji.
c) Kontaktowania się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, celem wyjaśnienia niejasności powstałych na etapie projektowania, a dotyczących zarówno założeń technicznych jak i zrozumienia lub interpretacji Standardów Technicznych. W przypadku niedopełnienia tego wymogu, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wynikającą z ewentualnych błędów.
d) Dokonania na własny koszt wszelkich wymaganych uzgodnień z Urzędami: Dozoru Technicznego i Transportowego Dozoru Technicznego.
e) Uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem uzgodnień z Zespołem Planu Generalnego Zamawiającego, Działem Dozoru Technicznego Zamawiającego, Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia.
Uzgodnienia z Zespołem Planu Generalnego dotyczą:
- uzyskania map/podkładów do projektowania (w przypadku realizacji projektów na terenie Rafinerii Gdańskiej);
- standardu opracowania projektów zagospodarowania i uzgodnień lokalizacyjnych na etapie przygotowania danych do Dokumentacji Technicznej;
- uzgodnienia lokalizacji projektowanych elementów zagospodarowania i uzbrojenia terenu, objętych Dokumentacją Techniczną. Uzgodnienie dokonane zostanie przez Zespół Planu Generalnego Zamawiającego po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich egzemplarzy Dokumentacji Technicznej;
- przekazania operatów geodezyjnych powykonawczych po wykonaniu prac;
Uzgodnienia z Działem Dozoru Technicznego dotyczą:
- zakresu dokumentacji wykonywanej dla modernizowanych rurociągów (w tym wpałek) podlegających ZDT lub Jednostce Notyfikowanej, w tym np. UDT; Uzgodnienia z Działem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia dotyczą:
- zastosowania rozwiązań technicznych, zapewniających bezpieczeństwo pracy, ergonomię, funkcjonalność i ochronę ppoż. Zamawiającemu na etapie projektowania.
f) Uzyskania na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji, postanowień, uzgodnień, także takich, które nie zostały wyraźnie wymienione, potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie Obiektu, którego dotyczy przedmiot niniejszego postępowania zakupowego.
g) Wyjaśniania Zamawiającemu ewentualnych wątpliwości dotyczących Dokumentacji Technicznej i zawartych w niej rozwiązań.
2.2. Wymagania ogólne odnośnie do wykonywanych prac oraz dokumentacji:
a) Przedmiot Umowy powinien zostać wykonany z uwzględnieniem:
o obowiązujących przepisów prawa, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki projektowania,
o standardów technicznych Zamawiającego,
o pisemnych uzgodnień z osobą prowadzącą temat z ramienia Zamawiającego,
b) Dokumentacja techniczna obiektów istniejących u Zamawiającego udostępniona Wykonawcy będzie ostatnią, najnowszą rewizją dokumentacją posiadanej przez Zamawiającego. Niezależenie, Wykonawca na własny koszt i ryzyko powinien dokonać wizji lokalnych, weryfikacji i inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji Przedmiotu Zamówienia.
c) Zastosowane materiały muszą posiadać wymagane prawem atesty i dopuszczenia oraz powinny być nabywane u kwalifikowanych wytwórców Zamawiającego. Wszystkie zakupione materiały i urządzenia oraz zastosowane technologie winny spełniać parametry eksploatacyjne i techniczne wymienione w dokumentacji projektowej. W przypadku zmiany stosowanego materiału lub technologii wykonania lub w przypadku potrzeby zastosowania materiałów lub urządzeń pochodzących spoza listy kwalifikowanych wytwórców Wykonawca winien uzyskać uprzednią pisemną zgodę Zamawiającego.
d) Wykonawca winien zapewnić obsługę geodezyjną na czas wykonywania zamówienia, niezbędną zarówno w celu wykonania, jak i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
a) Wykonawca jest zobowiązany ustalić z Zamawiającym terminy Spotkań koordynacyjnych w celu prawidłowego wykonania Robót.
b) Spotkania koordynacyjne będą się odbywać w siedzibie Zamawiającego raz w miesiącu, o ile będzie taka potrzeba.
c) Podwykonawcy muszą być zaakceptowani przez Rafinerię Gdańską Sp. z o.o. zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego.
3. Wizja lokalna
a) Przed przygotowaniem Oferty Zamawiający zaprasza Oferentów na wizję lokalną. Wizja lokalna dostępna jest pod warunkiem złożenia przez Oferenta podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności - NDA, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zapytania.
b) Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne dla każdego Oferenta.
c) Wizja lokalna może odbyć się w dniach do 28.03.2024r. do godz. 11:00.
d) Termin wizji należy ustalić telefonicznie z:
o p. Piotr Kitta,
kom. 516-057-911,
adres email: piotr.kitta@orlen.pl, lub
o p. Janusz Wyżlic,
kom. 513-036-258,
adres email: janusz.wyzlic@orlen.pl
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Cena ryczałtowa za kompleksowe wykonanie prac projektowych w zakresie przygotowania Projektu Budowlanego do pozwolenia na budowę. 1 komplet
2. Cena ryczałtowa za kompleksowe wykonanie prac projektowych w zakresie przygotowania zaktualizowanego wielobrażowego Projektu Technicznego . 1 komplet
3. Cena ryczałtowa za kompleksowe wykonanie prac projektowych w zakresie przygotowania Dokumentacji Finalnej. 1 komplet
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "OS/012/24/GS Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- branża projektowa"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:

Dokument nr: Z47/444628

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1562280,d030bc62552a0194a8b1be6ffaabb28c.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
25- 03- 2024 15: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
08- 04- 2024 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
02- 04- 2024 23: 59
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1562280,d030bc62552a0194a8b1be6ffaabb28c.html

Uwagi:
2. Kryteria oceny oferty:
o Cena
o Doświadczenie
3. Zastrzeżenia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że:
a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym;
b) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty;
c) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom;
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty;
e) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
f) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu;
g) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta;
h) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego;
i) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
j) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje;
k) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty;
l) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów;
m) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 74.01.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135;
n) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135;
o) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21), w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku);
p) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów.
4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi:
a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 2.04.2024r. do godz. 23:59.
c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań.
d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane.
5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty:
a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Oferty na Platformie Zakupowej LOGINTRADE do dnia 8.04.2024r. do godz. 10:00.
c) Oferta powinna być:
o sporządzona w języku polskim,
o podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta,
o złożona tylko na Platformie Zakupowej z podziałem na ofertę handlową i merytoryczną.
Prosimy o prawidłowe złożenie oferty i umieszczenie formularza ofertowego - część handlowa (Załącznik nr 5) w części handlowej, natomiast pozostałe dokumenty w części merytorycznej. Instrukcja dla Oferenta znajduje się w Załączniku nr 10.
6. Ochrona danych osobowych:
a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuli informacyjnej.
c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411 Płock.
e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail: daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych".
f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżej jest:
o podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO,
o wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami o rachunkowości,
o prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczości finansowej.
j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadku kiedy ORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu.
k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Klauzule sankcyjne:
W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją
na Ukrainę, w szczególności:
a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.),
b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz
c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.),
Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy).
8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami.
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej: https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem.
UWAGA Wzór Umowy zostanie dostarczony w terminie późniejszym.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Marcin Kamień
tel:
e-mail: marcin.kamien@lotosserwis.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.