Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa placu zabaw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kielce
Rynek 1
25-303 Kielce
powiat: Kielce
41 36 76 445
zamowienia.bzp@um.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 41 36 76 445
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, Ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy Ul. Zamenhofa w Kielcach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie inwestycyjne pn. ,,Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25 w Kielcach Ul. Wojewódzka 12b" polega na opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego i obowiązujących przepisów oraz dostawie i montażu dużego zestawu zabawowego integracyjnego dla osób niepełnosprawnych, małego sensorycznego zestawu zabawowego, karuzeli integracyjnej dla osób niepełnosprawnych, zestawu modułowego z panelami tematycznymi i sensorycznymi, podwójnej huśtawki wahadłowej z siedziskiem dla osób niepełnosprawnych oraz z siedziskiem bocianie gniazdo, bujaków jednoosobowych sprężynowców (różne zwierzątka) - 3 szt., bujaków dwuosobowych sprężynowców typu autko i kareta - 2 szt., bujaka czteroosobowego typu kwiatek, urządzenia zabawowego tematycznego typu domek, urządzenia zabawowego tematycznego typu wóz, ławek z oparciem i podłokietnikami - 2 szt., koszy na śmieci - 2 szt., regulaminu placu zabaw - 1 szt., tablicy informacyjnej w rozmiarze A3 dotyczącej projektu ,,Dostępna Przestrzeń Publiczna" z informacjami o udzielonym dofinansowaniu w miejscu ogólnodostępnym i łatwo widocznym w uzgodnieniu z Zamawiającym - 1 szt., demontażu przęsła w istniejącym ogrodzeniu od Ul. Wojewódzkiej, montażu furtki o szerokości dostosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi elementami ogrodzenia, wykonaniu podjazdów oraz chodnika z kostki bezfazowej o szerokości dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń zabawowych; wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wylanej z poliuretanu, odtworzeniu nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą oraz nasadzeniu roślin, uzyskaniu certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną, wykonaniu badania nawierzchni wykonane w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodne z Normą PN-EN 1177 oraz wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Zadanie inwestycyjne pn. ,,Przebudowa placu zabaw przy Ul. Zamenhofa w Kielcach" polega na opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego i obowiązujących przepisów, oraz dostawie i montażu zestawu zabawowego dla dzieci niepełnosprawnych, karuzeli integracyjnej dla osób niepełnosprawnych, zestawu modułowego z min. 5 szt. z paneli edukacyjnych - 1 szt., podwójnej huśtawki wahadłowej z siedziskiem dla osób niepełnosprawnych i z siedziskiem bocianie gniazdo, głuchego telefonu, demontażu i utylizacji starych ławek - 2 szt., dostawie i montażu ławek z oparciem i podłokietnikami - 2 szt., dostawie i montażu koszy na śmieci - 2 szt., dostawie i montażu regulaminu placu zabaw, dostawie i montażu tablicy informacyjnej w rozmiarze A3 dotycząca projektu ,,Dostępna Przestrzeń Publiczna" z informacjami o udzielonym dofinansowaniu w miejscu ogólnodostępnym i łatwo widocznym w uzgodnieniu z Zamawiającym, demontażu fragmentu chodnika ok. 50 m2, demontażu bramy wjazdowej od strony Ul. Zamenhofa, montażu nowej bramy z wbudowaną furtką o szerokości dostosowanej do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, zamontowaniu poręczy umożliwiających swobodne poruszanie się po obiekcie, wykonaniu podjazdów oraz chodnika z kostki bezfazowej o szerokości dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń zabawowych; wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wylanej z poliuretanu, odtworzeniu nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą, uzyskaniu certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną, wykonaniu badania nawierzchni wykonanego w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodne z Normą PN-EN 1177 wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

CPV: 45112720-8, 45112723-9,37535200-9,45000000-7,45111291-4,45212140-9,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00258897, A-II.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68c33763-dbbd-11ee-8305-7e4937eb936d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia.bzp@um.kielce.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty przekazywane w
niniejszym postępowaniu (oferty, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo) sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307). Zamawiający zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF.
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 1, przekazywane w niniejszym postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307) - Zamawiający zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF) lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości e-mail (także wiadomości przesyłanej za pomocą Platformy e-Zamówienia przy wykorzystaniu Formularzy do komunikacji).
3. Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników Platformy będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
7. Szczegółowe informacje dot. korespondencji z Zamawiającym dostępne są w SWZ oraz w zakładce Centrum Pomocy dostępnej na platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować się pisząc na adres e-mail iod@um.kielce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiający udostępni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia;
- przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie - przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postępowań zakończonych wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** - jednak żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
*skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** jeżeli przetwarzanie zostało ograniczone, takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.