Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich bramy oraz głównej alei na cmentarzu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich bramy oraz głównej alei na cmentarzu parafialnym

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jan Chrzciciela w Janowie Lubelskim
ul. Szewska 1
23-300 Janów Lubelski
powiat: janowski
tel.: 793752208
sanktjanow@sandomierz.opoka.org.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Lubelski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 793752208
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich bramy oraz głównej alei na cmentarzu parafialnym w Janowie Lubelskim
Zapytanie ofertowe

w ramach postępowania na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich oraz robót budowlanych

(ofertowanie częściowe)

Postępowanie zakupowe Nr 1/2024

w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
oraz robót budowlanych

pn. ,,Konserwacja i restauracja bramy oraz głównej alei na Cmentarzu Parafialnym
w Janowie Lubelskim"

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego starej części cmentarza rzymskokatolickiego przy Ul. Bialskiej 92 w Janowie lubelskim, pod nr A/935 w następujących częściach:

Część I

Konserwacja i restauracja głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz
z przybudówkami

Zakres prac obejmuje:

Wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na:
Wykonanie badań odkrywkowych w celu ustalenia historycznej kolorystyki elewacji
i budowy obiektu,
Konserwacji tynków zewnętrznych, w tym m.in.: skucie odspojonych
i rozwarstwionych tynków zależnie od zasięgu odspojeń, uzupełnienie ubytków tynków, wykonanie szlichty cienkowarstwowej o kolorze zbliżonym do tynków tradycyjnych wapiennych, odtworzenie warstwy wykończeniowej w kolorze analogicznym do oryginału,
Konserwacja detali architektonicznych elewacji - gzymsy w tym m.in.: skucie odspojonych i rozwarstwionych tynków zależnie od zasięgu odspojeń, rekonstrukcji, odtworzenie profilów uszkodzonych elementów gzymsów, odtworzenie warstwy wykończeniowej w sposób analogiczny do oryginału,
Konserwacja krzyży kamiennych wraz z ich cokołami,
Konserwacja stolarki drzwiowej w przybudówkach,
Konserwacja metolowych bramek - bramy środkowej i dwóch bocznych,
Obróbki blacharskie.

2) Opis przedmiotu zamówienia dla części I określa Program konserwacji i restauracji elewacji bramy cmentarza rzymsko-katolickiego przy Ul. Bialskiej w Janowie Lubelskim oraz dokumentacja budowlana - projekt architektoniczno - budowlany, stanowiące
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Część II

Remont głównej alei cmentarza

Zakres prac obejmuje:

Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni alei głównej oraz placów przy bramie i kaplicy o powierzchni łącznej 892,55 m2. Zakres robót ogranicza się do obrysu nawierzchni utwardzonej w stanie obecnym, nie przewiduje się żadnych zmian geometrii powierzchni utwardzonej. Nowa nawierzchnia będzie wykonana kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm o wyglądzie naturalnego kamienia. Nawierzchnia alei bez progów lub stopni, dostosowana dla osób z niepełno sprawnościami.

Planowane roboty obejmują:

Prace przygotowawcze,
Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej i betonowo -asfaltowej wraz z obrzeżami,
Wykonanie wykopów,
Wykonanie podbudowy gruntu stabilizowanego cementem oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm o obrzeżach betonowych.
Opis przedmiotu zamówienia dla części II określa dokumentacja budowlana stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
UWAGA !!!
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia do wysokości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia może nastąpić przed podpisaniem umowy i zostanie wyliczony w oparciu o podaną przez wykonawcę cenę jednostkową za 1 m2 wykonanego alei. Zwiększenie zakresu rzeczowego nie może przekroczyć 50% zamówienia podstawowego.

WARUNKI WYKONANIA PRAC:

Prace muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.
W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
Z uwagi na konieczność sprawowania obrzędów w trakcie wykonywania prac renowacyjnych, Wykonawca zobowiazany jest uzgodnić sposób prowadzenia prac podczas sprawowania tych obrzędów z Proboszczem parafii. Wykonawca zobowiazany jest zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom obrzędów oraz zminimalizować uciążliwośc lub zaprzestać prac podczas ich sprawowania.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 .

Miejsce i termin realizacji:
Prace muszą zostać wykonane w terminie do 30 września 2024 r.

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") pn. ,,Konserwacja i restauracja bramy oraz głównej alei na cmentarzu Parafialnym w Janowie Lubelskim" w dwóch częściach, który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Powiat Janowskim.
Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, w zakresach określonych w pkt. 4 zapytania ofertowego.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę w jednej części zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

INFORMACJE OGÓLNE:
Postępowanie prowadzi się zachowaniem formy pisemnej.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie zwraca ofert przesłanych w formie papierowej.

Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (KRYTERIA DOSTĘPU)

Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania:

/Dla części I - konserwacji i restauracji głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz z przybudówkami/

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 projekt polegający na wykonaniu analogicznych prac w obiekcie zabytkowym wpisanych do rejestru zabytków, t.j. wykonał co najmniej jedno zamówienie (umowę), polegające na wykonaniu prac remontowo - konserwatorskich, restauratorskich obiektu zabytkowego obejmująca w swoim zakresie konserwację elewacji lub bramy, wraz z detalem architektonicznym oraz konserwacją daszków o wartości robót co najmniej 290 000,00 zł,

/Dla części II remont głównej alei cmentarza/

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 projekt polegający na wykonaniu analogicznych prac (wykonanie alei, bądź chodników) o powierzchni odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.

Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:

/Dla części I konserwacji i restauracji głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz z przybudówkami/

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent dysponuje kadrą, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia do kierowania lub wykonywania prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy obiektach zabytkowych o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 840 ze zm.). Oferent/Wykonawca spełni warunek sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje:

a) kierownikiem prac konserwatorskich, restauratorskich - kierownik winien posiadać odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 840 ze zm.). Kierownik prac konserwatorskich, restauratorskich winien:
- posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, restauratorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi, restauratorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
- wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował (był kierownikiem prac konserwatorskich, restauratorskich) co najmniej nad jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu prac remontowo - konserwatorskich, restauratorskich obiektu zabytkowego obejmującym w swoim zakresie konserwację elewacji / bramy wraz z detalem architektonicznym oraz konserwacją daszków o wartości robót co najmniej 290 000,00 zł,

b) kierownikiem budowy - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Prawem budowlanym i art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 840 ze zm.).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji.

/Dla części II remont głównej alei cmentarza/

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c. ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.

Oferent/Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli:

a) posiada środki finansowe lub/i zdolność kredytową w łącznej wysokości co najmniej:
- 290000,00 zł - dla części I konserwacji i restauracji głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz z przybudówkami,
- 240 000,00 zł - dla części II remont głównej alei cmentarza.
b) posiada opłaconą polisę OC prowadzonej działalności związanej z przedmiotemv zamówienia o wartości co najmniej:
- 290 000, 00 zł- dla części I konserwacji i restauracji głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz z przybudówkami,
- 240 000,00 zł - dla części II remont głównej alei cmentarza.

Należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta/Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ OFERENCI W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:

W zakresie określonym w podpunkcie 1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, referencji bądź listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
Oferent w części II Remont głównej alei cmentarza, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe.

Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 6 powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 7, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia przesyłki do Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi.

W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę
w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie:

,,Oferta na realizację zadania - Konserwacja i restauracja głównej bramy cmentarnej (od ulicy Bialskiej) wraz z przybudówkami; nie otwierać przed dniem 25.04.2014 r. godz. 10.00"
lub
,,Oferta na realizację zadania - Remont głównej alei cmentarza; nie otwierać przed dniem 25.04.2024 r. godz. 10.00"

DLA CZĘŚCI I KONSERWACJI I RESTAURACJI GŁÓWNEJ BRAMY CMENTARNEJ (OD ULICY BIALSKIEJ) WRAZ Z PRZYBUDÓWKAMI -

KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU - wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród nieodrzuconych ofert.
Kryteria oceny ofert:

1) Cena -70%.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Oferent/Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

Najniższa cena

--------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium

Cena badanej oferty

2) Doświadczenie Wykonawcy prac - 10%.

Należy wykazać, iż firma wykonała zamówienia, które zawierały w swoim zakresie kompleksową konserwację zabytkowej elewacji wraz z detalem architektonicznym i metalowymi elementami - 10%

Ilość usług (umów) z badanej oferty

-------------------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium

Największa ilość usług (umów)

3) Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich, restauratorskich- 10%.
Doświadczenie kierownika wskazanego do realizacji przedmiotowego zamówienia,- pełnienie funkcji kierownika prac konserwatorskich, restauratorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji zabytkowej elewacji wraz z detalem architektonicznym.

Ilość usług (umów) z badanej oferty

-------------------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium

Największa ilość usług (umów)

4) Doświadczenie kierownika budowy - 10%.

Doświadczenie kierownika wskazanego do realizacji przedmiotowego zamówienia,- pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonaniu prac budowlano- konserwatorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji, restauracji elewacji wraz z detalem architektonicznym.

Ilość usług (umów) z badanej oferty

----------------------------------------------- x100 pkt x waga kryterium

Największa Ilość usług (umów)

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość wykonanych umów, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.

W zakresie określonym w pkt 2.2 - Oferent/Wykonawca dostarczy wraz z ofertą oświadczenia oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające wiarygodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania np.: w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.).
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt 2 i pkt 3,
z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w pkt 4, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego Oferent/Wykonawca nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarygodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia Oferentowi/Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

DLA CZĘŚCI II REMONT GŁÓWNEJ ALEI CMENTARZA -

KRYTERIA WYBORU OFERT I OPIS SPOSOBU ICH OBLICZANIA

Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 6 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 7. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN], z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. ,,duże brutto").
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Cena oferty (wartość brutto) jest wynagrodzeniem ryczałtowym i jest to kwota wymieniona w Formularzu Ofertowym i kosztorysie ofertowym. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT określony zgodnie
z przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Ryzyko oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

DODATKOWE INFORMACJE:

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich
i oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. W przypadku niezłożenia wyjaśnień przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi
w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w pkt. 4 powyżej
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz
z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w zapytaniu ofertowym, które należało złożyć w postępowaniu wraz z ofertą, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający uprawniony jest do wezwania wykonawcy odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem, zawiera rażąco niską ceną lub Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi o podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl.

ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
DANE KONTAKTOWE DLA OFERENTÓW:

Ks. Tomas Lis - Proboszcz
e-mail: sanktjanow@sandomierz.opoka.org.pl
tel.: 793752208

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.