lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji koordynatora projektu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU pl. Jana III Sobieskiego 2 41-902 Bytom powiat: Bytom sekretariat@muzeum.bytom.pl https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..." Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu unijnego pn. ,,Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. CPV: 79421000-1, 71541000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00259147 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom (zwanej dalej ,,platformą") 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.; 6) zalecana objętość przesyłanych danych, tj. plików o wielkości maksymalnej do 50 MB; 7) zalecany format plików .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-10 Wymagania: 1. Przystępujący do procedury winien wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać swą ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków określonych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. 3. Zgodnie z art. 97 PZP wadium może być wniesione w następujących formach: o pieniądzu, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING 92 1050 1230 1000 0002 0000 1857 do dnia 02.04.2024 r. z wpisaniem na tytule przelewu ,,wadium procedura na koordynatora projektu". Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w przypadkach określonych w art. 98 ust.1-2 PZP i na warunkach określanych w art. 98 ust. 4-5 w/w ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na podst. art 46 ust. 3 PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 pkt 6 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu unijnego pn. ,,Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp; o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia obejmą usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, o zakresie analogicznym do zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjność koordynatora zespołu 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osób biorących udział w projekcie 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. 2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. 3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na zarządzaniu projektem infrastrukturalnym finansowanym ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącym budynku wpisanego do rejestru zabytków lub budynku, w którym siedzibę ma instytucja kultury o wartości min. 20 mln zł brutto, oraz - co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektami infrastrukturalnymi finansowanymi ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącymi budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków, w których siedzibę mają instytucje kultury (mi.in. muzea, galerie, teatry, opery, itd.) o wartości min. 5 mln zł brutto 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zrealizował co najmniej 1 usługę, w ramach której odpowiadał za kompleksowe przeprowadzenie postępowania przetargowego o wartości co najmniej 5 mln zł, w tym łącznie: a) opracował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia b) uczestniczył po stronie Zamawiającego w przeprowadzeniu procedury m.in. w zakresie publikacji ogłoszenia, udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, oceny ofert, przygotowania wezwań o dokumenty i ich weryfikacji oraz wyborze wykonawcy 3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, która pełnić będzie funkcję: o Kierownika - koordynatora zespołu: musi posiadać wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/koordynowaniu projektami, w tym przynajmniej jednym projektem o wartości robót min. 20 mln zł o Specjalisty ds. rozliczeń finansowych: musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu inwestycji budowlanych finansowanych z dotacji unijnych, (od rozpoczęcia do jej ukończenia) o wartości min. 5 mln zł. Specjalisty ds. zamówień publicznych musi posiadać doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych powyżej progów unijnych w ramach PZP (tzn. opracował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia, uczestniczył po stronie Zamawiającego w przeprowadzeniu procedury m.in. w zakresie publikacji ogłoszenia, udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, oceny ofert, przygotowania wezwań o dokumenty i ich weryfikacji oraz wyborze wykonawcy, dokumentował postępowanie zgodnie z wymogami ustawowymi). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu ważne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu 2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału ważne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na te-mat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Przystępujący do procedury winien wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać swą ważność nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków określonych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. 3. Zgodnie z art. 97 PZP wadium może być wniesione w następujących formach: o pieniądzu, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING 92 1050 1230 1000 0002 0000 1857 do dnia 02.04.2024 r. z wpisaniem na tytule przelewu ,,wadium procedura na koordynatora projektu". Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w przypadkach określonych w art. 98 ust.1-2 PZP i na warunkach określanych w art. 98 ust. 4-5 w/w ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na podst. art 46 ust. 3 PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 pkt 6 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu, jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i powinna zawierać zapisy o współodpowiedzialności każdej ze stron. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. 4) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: a) wskazanie postępowania o zamówienie, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz d) zakres jego umocowania, a także e) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5) Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu wymagań składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym poniżej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w przypadkach opisanych w § 14 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Wnioski stron o dokonanie zmian w umowie winne być składane na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosków należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzone zmiany. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjność koordynatora zespołu 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osób biorących udział w projekcie 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024