Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Restauracja, konserwacja i rekonstrukcja organów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Restauracja, konserwacja i rekonstrukcja organów

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku
ul. Ks. Ludwika Muchy 1
66-016 Czerwieńsk
powiat: zielonogórski
tel. +48 660 554 985
xdarekorlowski@gmail.com
Województwo: lubuskie
Miasto: Czerwieńsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 660 554 985
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy 16-głosowych organach z 1878 roku z dwoma manuałami i pedałem, wiatrownicami klapowo-zasuwowymi, mechaniczną trakturą grającą i rejestrową, wykonanych przez firmę Gebrüder Walter z Góry Śląskiej (Guhrau in Schlesien) opus 120 w ramach inwestycji pn. ,,Renowacja zabytkowych organów piszczałkowych w kościele parafialnym pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zamówienie obejmuje wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest: restauracja, konserwacja i rekonstrukcja organów z kościoła pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku tj. 16-głosowych organów z 1878 roku z dwoma manuałami i pedałem, wiatrownicami klapowo-zasuwowymi, mechaniczną trakturą grającą i rejestrową, wykonanych przez firmę Gebrüder Walter (Guhrau in Schlesien, opus 120) w ramach inwestycji pn. ,,Renowacja zabytkowych organów piszczałkowych w kościele parafialnym pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku". Celem prac jest przywrócenie pełnej sprawności instrumentu i oddania go do obsługi liturgicznej, jak i koncertowej poprzez wykonanie wysokospecjalistycznych prac konserwatorskich i organmistrzowskich w zakresie następujących podzespołów:
a)
traktury grającej i rejestrowej (w zakresie traktury stołu gry i sekcji I manuału),
b)
stołu gry, w tym:
o
klawiatur manuałowych i pedałowej,
o
kontuaru,
o
szyldów rejestrowych,
o
ławy dla grającego,
c)
ponadto restauracja, konserwacja, częściowo rekonstrukcja ok. 70% materiału piszczałkowego, tj. ok. 906 sztuk piszczałek, w tym:
o
piszczałki drewniane i metalowe poszczególnych głosów labialnych,
o
piszczałki prospektowe,
o
ich intonacja i strojenie,
d)
konserwacja i restauracja wewnętrznej strony szafy organowej.
2.
Zachowany wysoki stopień oryginalności podzespołów organów w Czerwieńsku stawia je w czołówce zabytków o wysokich walorach historycznych i naukowych na terenie województwa lubuskiego. Wykonane prace organmistrzowskie objęte niniejszym zamówieniem winny przyczynić się do zachowania i utrwalenia w możliwie największym stopniu oryginalnej substancji zabytkowej obiektu, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami
(t.j. Dz. U. z 2022 poz. 840 ze zm.), w tym w jego sferze materialnej związanej z techniką wykonawczą i materiałową, stąd prace winny być zrealizowane w ,,stylu budowniczego", jak i w sferze niematerialnej związanej z brzmieniem instrumentu, stąd prace oraz intonacja i strojenie winny być zrealizowane w ,,stylu budowniczego", tj. firmy Gebrüder Walter. Powyższe należy traktować jako wytyczną techniczno-jakościową w odniesieniu do parametrów, materiałów, stylu wykonawczego, brzmienia i barwy organów, a wszelkie rozwiązania równoważne do tychże, zaproponowane przez Wykonawcę, winny być pod rygorem kar, o których mowa w art. 108-118 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 840 ze zm.) wraz odpowiednim uzasadnieniem w formie odrębnego opracowania przedstawione do zatwierdzenia Urzędowi Ochrony Zabytków właściwemu miejscowo dla lokalizacji zabytkowych organów.
3.
Po zakończeniu ww. prac organy powinny stanowić dla środowisk organologicznych ważny instrument referencyjny do naukowych badań porównawczych.
4.
Po zakończeniu ww. prac organy powinny stanowić instrument koncertowy do wykonywania koncertów solowych oraz współdziałający z zespołami wokalnymi i instrumentalnymi.
5.
Szczegóły prac zawarte zostały w dokumencie pn. ,,Opis Przedmiotu Zamówienia", który jest integralną częścią niniejszego Zaproszenia do składania ofert.

Dokument nr: 1/2024/RPOZ

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 25.04.2024 r. o godz. 10:30.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście wg wzoru formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z potwierdzeniem spełnienia warunków, o których mowa w pkt. VI niniejszego Zapytania ofertowego w siedzibie Zamawiającego, tj.:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha
ul. Ks. Ludwika Muchy 1 66-016 Czerwieńsk
2.
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 25.04.2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 01.11.2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Należy jednak pamiętać, że termin realizacji inwestycji nie może być dłuższy niż 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
INFORMACJE OGÓLNE
1.
Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3.
Postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem §8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Upublicznienie zaproszenia do składania ofert realizowane jest poprzez umieszczenie zaproszenia do składania ofert na stronie internetowej Gminy Czerwieńsk tj.: www.bip.czerwiensk.pl oraz Zamawiającego, tj.: www.parafiaczerwiensk.pl.
4.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z póżn. zm.).
5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
6.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
8.
Całość wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie w dwóch transzach: 2% wynagrodzenia w formie zaliczki nie później niż 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę faktury zaliczkowej Zamawiającemu, pozostała kwota wynagrodzenia po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu Umowy z udziałem przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków właściwego miejscowo ze względu na lokalizację zabytkowych organów. Szczegóły wypłaty wynagrodzenia wskazane zostaną w umowie z Wykonawcą.
9.
Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO - jak w pkt. XI niniejszego Zaproszenia do składania ofert.
10.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
11.
Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu
VI.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1)
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:
a)
co najmniej jedną restaurację zabytkowych organów piszczałkowych nie mniejszych niż 10-głosowe (licząc głosy realne), wybudowanych przez firmę Gebrüder Walter o trakturze mechanicznej, na potwierdzenie zdolności zachowania i utrwalenia w możliwie największym stopniu materialnej substancji zabytkowej obiektu poprzez realizację prac konserwatorskich w ,,stylu budowniczego",
wraz z podaniem m.in. ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
b)
co najmniej jedną realizację, w ramach której wykonywał rekonstrukcję piszczałek wg menzur substancji zachowanej in situ, opartą o sporządzoną przez niego dokumentację menzuracji zawierającą co najmniej wykresy menzuracyjne, na potwierdzenie zdolności zachowania i utrwalenia w możliwie największym stopniu niematerialnej substancji zabytkowej obiektu,
wraz z podaniem m.in. nazwy organów/miejscowość, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
c)
co najmniej jedno przeprowadzenie badań organów lub ich podzespołów w zakresie historii lub badań technologiczno-konserwatorskich, wraz z interpretacją ww. badań oraz wnioskami, na potwierdzenie zdolności sporządzenia po zakończeniu realizacji prac
dokumentacji powykonawczej na poziomie merytorycznym
i badawczym pozwalającym służyć naukowym badaniom porównawczym. Przez badania w zakresie historii lub technologiczno-konserwatorskie rozumie się, co następuje:
prace zmierzające do rozpoznania zabytku, w tym badania lub ekspertyzy lub inwentaryzacja lub koncepcja, zebrane w formie opisowej, graficznej i fotograficznej, oparte na kwerendach archiwalnych, analizie materiałów dziedzinowych i ikonograficznych, wizji lokalnej obiektów referencyjnych wraz z pobraniem próbek i/lub pomiarów, sformułowanymi wnioskami, wykonanymi analizami. Badania te należy rozumień jako prace poprzedzające opracowania programu prac konserwatorskich,
wraz z podaniem m.in. tytuł/nazwę dokumentu, nazwy organów, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te badania zostały wykonane lub są wykonywane,
d)
co najmniej jedną realizację w zakresie restaurowania zabytkowego instrumentu organowego, który po zakończeniu ww. prac służył organizacji koncertów organowych w formie festiwalu lub innego rodzaju cyklicznego wydarzenia organowego, na potwierdzenie zdolności wykonania prac konserwatorskich i intonacyjno-strojeniowych pozwalających służyć organom do celów koncertowych,
wraz z podaniem m.in. nazwy organów, dat wykonania prac przy tychże, nazwy festiwalu lub innego rodzaju cyklicznego wydarzenia organowego podczas którego wykorzystywane były odrestaurowane przez wykonawcę organy do organizacji koncertów organowych, lata organizacji wraz z odnośnikami do stron internetowych (jeśli istnieją) poświęconych ww. festiwalom/ innym cyklicznym wydarzeniom organowym.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i załączonych dokumentach.
2)
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
a)
co najmniej jedna osoba:
?
mogąca wykonywać zawód organmistrza, posiadająca dyplom mistrzowski albo inny równoważny dokument uprawniający do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia;
?
będąca konserwatorem organów posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zgodne z art. 37a, ust. 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 840 ze zm.), posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich organów zabytkowych,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia w pracach (zakres, terminy) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów potwierdzających prawo wykonywania zawodu organmistrza.
b)
co najmniej jedna osoba:
?
mogąca wykonywać zawód stolarza, potwierdzony minimum świadectwem czeladniczym albo innym równoważnym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu stolarza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia,
?
posiadająca udokumentowane doświadczenie w pracach stolarskich realizowanych przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków,
wraz z informacjami m.in. na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów
potwierdzających prawo wykonywania zawodu stolarza wraz z podaniem nazwy zabytkowego obiektu, przy którym wykonano prace stolarskie, datę realizacji,
c)
co najmniej jedna osoba (wyłączywszy osoby wypełniające warunki z pkt.2 a) powyżej) mogąca wykonywać zawód organmistrza, potwierdzony stosownym świadectwem czeladniczym albo innym równoważnym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia;, która brała udział w realizacji prac konserwatorskich przy organach piszczałkowych będących zabytkiem w zakresie prac stolarskich przy trakturze, stole gry, piszczałkach drewnianych, prac przy układaniu i klejeniu w technikach historycznych (kleje kostno-skórne, skóry garbowane bezchromowo, nakładki z kości zwierzęcej, zawiasy i ścięgna z jelit zwierzęcych),
wraz z informacjami m.in. na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów potwierdzających prawo wykonywania zawodu czeladnika-organmistrza/innej równoważnej osoby.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i załączonych dokumentach.
2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
3.
Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania w ramach zespołu tych samych osób (jednej lub więcej) w ramach wykazania spełnienia ww. warunku, pod warunkiem posiadania przez tę/te osobę/osoby wymaganych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
4.
Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, przez co może wezwać Wykonawcę do przedłożenia: kopii protokołów odbioru lub zaświadczeń lub referencji lub innych dokumentów potwierdzających wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych czy stolarskich, w tym rekonstrukcji piszczałek, kopii wykresów menzuracyjnych, dokumentacji badań, dokumentacji festiwalowej, np. plakaty, zaproszenia, foldery itp.
5.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VII.
KRYTERIA WYBORU I SPOSÓB OCENY OFERT ORAZ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Kryteria:
L.p.
Nazwa kryterium
Znaczenie (waga) kryterium
1.
Zdolności zawodowe (Z)
36%
2.
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)
24%
3.
Cena ofertowa (C)
40%
2.
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert oraz sposób obliczenia punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:
2.1. zdolności zawodowe (Z) - 36% (36 pkt.):
W kryterium tym liczba punktów będzie liczona według następującego wzoru:
Z = Zz1 + Zz2 + Zz3
gdzie:
Z - łączna liczba punktów ocenianej oferty w kryterium zdolności zawodowe:
Zz1 liczba punktów ocenianej oferty w kryterium zdolności zawodowe wskazane w pkt. VI.1 nr 1a);
Zz2 liczba punktów ocenianej oferty w kryterium zdolności zawodowe wskazane w pkt. VI.1 nr 1c);
Zz3 liczba punktów ocenianej oferty w kryterium zdolności zawodowe wskazane w pkt. VI.1 nr 1d);
Zz1 - zdolności zawodowe wskazane w pkt. VI.1 nr 1a):
za każdą dodatkową pracę (powyżej wymogu określonego w pkt. VI.1 nr 1a) zrealizowaną w zakresie restaurowania co najmniej jednego instrumentu organowego spełniającego kryteria opisane w ww. pkt. - Wykonawca otrzyma 6 pkt.
Wykonawca w kryterium Zz1 może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
L.p.
Ilość zrealizowanych prac
Ilość punktów
1.
1 (wymagane)
0
2.
2
6
3.
3 i więcej
12
Zz2 - zdolności zawodowe wskazane w pkt VI.1 nr 1c):
za każde dodatkowe badanie (powyżej wymogu określonego w pkt. VI.1 nr 1c) w zakresie historii lub badań technologiczno-konserwatorskich spełniających kryteria opisane w ww. pkt. - Wykonawca otrzyma 6 pkt.
Wykonawca w kryterium Zz2 może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
L.p.
Ilość zrealizowanych badań
Ilość punktów
1.
1 (wymagane)
0
2.
2
6
3.
3 i więcej
12
Zz3 - zdolności zawodowe wskazane w pkt VI.1 nr 1d):
za każde dodatkowe wydarzenie organowe (powyżej wymogu określonego w pkt. VI.1 nr 1d) na odrestaurowanych przez Wykonawcę organach spełniające kryteria opisane w ww. pkt. - Wykonawca otrzyma 6 pkt.
Wykonawca w kryterium Zz3 może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
L.p.
Ilość wydarzeń organowych
Ilość punktów
1.
1 (wymagane)
0
2.
2
6
3.
3 i więcej
12
2.2. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) - 24% (24 pkt.):
W kryterium tym liczba punktów będzie liczona według następującego wzoru:
D = Dd1 + Dd2
gdzie:
D - łączna liczba punktów ocenianej oferty w kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Dd1 liczba punktów ocenianej oferty w kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: osoba wskazana w pkt. VI.1 nr 2b);
Dd2 liczba punktów ocenianej oferty w kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: osoba wskazana w pkt. VI. 1 nr 2c).
Dd1 - osoba wskazana w pkt VI.1 nr 2b):
za każdą dodatkową pracę stolarską (powyżej wymogu określonego w pkt. VI.1 nr 2b) wykonaną przez osobę wskazaną w pkt. VI.1 nr 2b spełniającą kryteria opisane w ww. pkt. - Wykonawca otrzyma 6 pkt.
Wykonawca w kryterium Dd1 może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
L.p.
Ilość zrealizowanych prac stolarskich
Ilość punktów
1.
1 (wymagane)
0
2.
2
6
3.
3 i więcej
12
Dd2 - osoba wskazana w pkt VI. 1 nr 2c):
za każdą dodatkową osobę (powyżej wymogu określonego w pkt. VI. 1 nr 2c) spełniającą kryteria opisane w ww. pkt. - Wykonawca otrzyma 6 pkt.
Wykonawca w kryterium Dd2 może otrzymać maksymalnie 12 pkt.
L.p.
Liczba organmistrzów-czeladników
Ilość punktów
1.
1 (wymagane)
0
2.
2
6
3.
3 i więcej
12
2.3. cena oferty (C) - 40% (40 pkt):
C = najniższa cena brutto wśród cen w ocenianych ofertachcena brutto ocenianej oferty × 40
gdzie:
C - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena oferty
3.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
SUMA = Ilość punktów Z+D+C.
4.
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, czyli w wyniku przeprowadzonej oceny uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów.
5.
W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty, jeśli w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe wpłynęła co najmniej jedna oferta, która nie podlega odrzuceniu i spełnia wszystkie warunki oraz kryteria postawione w Zapytaniu ofertowym.
7.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Gminy Czerwieńsk tj.: www.bip.czerwiensk.pl oraz Zamawiającego, tj.: www.parafiaczerwiensk.pl
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
1.
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę w następujących przypadkach:
a)
oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym, jest niekompletna, nie zawiera wszystkich wymaganych zaproszeniem do składania ofert dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy,
b)
oferta została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c)
oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe,
d)
Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e)
oferta została złożona po terminie składania ofert określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Za prawidłowo złożoną ofertę uważa się ofertę, która wpłynęła do Zamawiającego w dacie i godzinie, o których mowa w pkt. 2 powyżej, a nie z chwilą jej nadania w placówce pocztowej bądź przez kuriera.
4.
Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Oferta na wykonanie ,,Renowacji zabytkowych organów piszczałkowych w kościele parafialnym pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku" nie otwierać przed dniem 25.04.2024 r. godz. 10:30.
6.
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
7.
Zamawiający nie zwraca przysłanych ofert.
8.
Wykonawcy mogą zadawać pytania co do przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia, z tym że pytania należy przesyłać na adres e-mail Zamawiającego: proboszcz@parafiaczerwiensk.pl Pytania Wykonawców oraz odpowiedzi na zadane pytania będą publikowane na stronie Gminy Czerwieńsk tj.: www.bip.czerwiensk.pl oraz Zamawiającego, tj.: www.parafiaczerwiensk.pl
9.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
10.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11.
Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających, tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
12.
Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zadania objętego niniejszym Zapytaniem ofertowym. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
13.
Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN).
14.
Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
15.
Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
16.
Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
X.
DODATKOWE INFORMACJE
1.
Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzony wg wzoru Wykonawcy, zawierający dane potwierdzające uprawnienia tych osób.
2.
Jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, to mają zastosowanie następujące postanowienia:
a)
Podział wynagrodzenia dla poszczególnych podwykonawców będzie przedmiotem rozliczeń pomiędzy nimi a Wykonawcą.
b)
Za działania i zaniedbania podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego jak za postępowanie własne.

Uwagi:
XI.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1.
Zgodnie z art 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że administratorem danych osobowych zbieranych w związku z zawarciem i wykonaniem umowy objętej niniejszym zaproszeniem do składania ofert jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku.
2.
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można się skontaktować z Proboszczem Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku, ul. Ks. Ludwika Muchy 1, 66-016 Czerwieńsk, tel. +48 577 260 860.
3.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
4.
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
ks. Dariusz Orłowski
Proboszcz Parafii pw. św. Wojciecha w Czerwieńsku
tel. +48 660 554 985 e-mail: xdarekorlowski@gmail.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.