łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o ul. Ligocka 103 40-568 Katowice powiat: Katowice numer telefonu 691 911 171 przetargwawkor@tfsilesia.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | numer telefonu 691 9 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o. o. zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą dotyczącą przedstawienia oferty cenowej na "Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie". 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie. 2.2 Zakres robót obejmuje remont cząstkowy drogi masą mineralno-asfaltową w dół (wymiana i uzupełnienie warstw bez zmiany niwelety), technologią na gorąco poprzez: - ustawienie znaków drogowych zabezpieczających, - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku, - załadunek rumoszu, wywóz i utylizację. 2.3 Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej szacowanej powierzchni ok. 177,10 m2. 2.4 W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również: a) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia, b) ochrona mienia budowy - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego, c) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszelkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, d) zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa, e) oznakowanie realizowanych robót w sposób umożliwiający prawidłową kontrolę obmiaru miejsc przeznaczonych do remontu oraz robót zrealizowanych, f) uprzątnięcie oraz wywóz kruszywa, kawałków starego asfaltu oraz innych materiałów pochodzących z usuniętych starych nawierzchni, przed przekazaniem danego odcinka drogi do odbioru, g) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu robót lub ich części w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 2.5 Rodzaj i specyfika zamówienia uniemożliwia sporządzenie szczegółowych planów oraz rysunków przedmiotu zamówienia, dlatego zamówienie opisane zostało w postaci dokumentacji zdjęciowej istniejącego stanu nawierzchni drogi na podstawie, której oszacowana została łączna powierzchnia drogi podlegającej naprawie. 2.6 Za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie kosztorysu powykonawczego, powstałego na bazie zestawienia obmiarowego, które będzie prowadzone przez Wykonawcę i na bieżąco akceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego oraz ceny jednostkowej naprawy 1 m2 nawierzchni asfaltowej, która została podana w Załączniku nr 3 do Zapytania (kolumna F). 3. Uwagi ogólne do realizacji robót: 3.1 wszelkie roboty związane z remontem muszą być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisów BHP i w sposób powodujący minimalne niedogodności dla użytkowników drogi. 3.2 pracownicy zatrudnieni przy remoncie zobowiązani są posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, w zależności od wykonywanych robót. 3.3 zamawiający wymaga prawidłowego zagospodarowania odpadów, tzn. transportu z miejsca wytwarzania do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia. 3.4 wykonawca w myśl ustawy o odpadach jest wytwórcą wszelkich odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym, ciąży na nim obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów tzn. zapewnienia odpowiednich warunków gromadzenia odpadów w miejscu ich wytworzenia oraz transportu z miejsc wytwarzania do miejsc magazynowania, odzysku lub unieszkodliwienia, zgodnie z posiadanymi w tym zakresie decyzjami. UWAGA: Wykonawca zabezpieczy miejsce wykonywania prac przed skutkami ewentualnych zanieczyszczeń terenu, uszkodzeń znajdujących się w sąsiedztwie obiektów, pojazdów etc., dostępem osób postronnych itp. 4. Ogólne zasady kontroli jakości robót Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę jakości robót, materiałów i urządzeń. Wykonawca zapewni odpowiedni system i środki techniczne do kontroli jakości robót na terenie placu budowy. W razie wątpliwości co do prawidłowości wykonywanych prac Zamawiający może zażądać przeprowadzenia badań lub pomiarów. Z uwagi na fakt, iż przedstawione zarówno w treści Zapytania, dokumentacji zdjęciowej będącej załącznikiem nr 1 jak i w zestawieniu tabelarycznym powierzchni dróg podlegającej naprawie będącym załącznikiem nr 2 do nn. zapytania są jedynie materiałami pomocniczymi, obrazującymi potencjalny zakres niezbędnych do wykonania prac, Zamawiający ustala powykonawcze wyliczenie wynagrodzenia w formie kosztorysu powykonawczego którego podstawą będzie podana w ofercie Wykonawcy cena jednostkowa oraz faktyczne ilości m2 wykonanych napraw nawierzchni. Jednocześnie Zamawiający nie zakłada większej zmiany powierzchni dróg podlegającej naprawie niż + / - 20% w stosunku do podanej w tabeli powierzchni - Załącznik nr 2. Zmiana powierzchni naprawy w ramach tolerancji podanych w zdaniu powyżej nie może powodować zmiany ceny jednostkowej naprawy m2 nawierzchni. Składanie ofert: 8. Sposób i termin złożenia oferty 8.1TERMIN SKŁADANIA ofert cenowych: 15 kwietnia 2024r. 8.2Ofertę cenową (skan dokumentu) prosimy składać w wyznaczonym terminie. 8.3Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną, zabezpieczoną hasłem na adres mailowy: przetargwawkor@tfsilesia.pl 8.4 Hasło do oferty prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: haslo@tfsilesia.pl w tym samym terminie. 8.5 Oferta powinna zostać opatrzona tytułem: " Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie ". Wymagania: 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj.: wykaz robót budowlanych o podobnym zakresie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia (remont / budowa drogi, etc.), dla różnych podmiotów, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania tzn.: o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda; 6. Wizja lokalna Wykonawca przed złożeniem oferty, własnym staraniem i na własny koszt może dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia, mającej na celu zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym z uwarunkowaniami jego wykonania. Odbycie wizji lokalnej służy poznaniu specyfiki, która nie jest możliwa do odzwierciedlenia w dokumentach zamówienia, bądź jej odzwierciedlenie w pisemnie sporządzanym Zapytaniu jest utrudnione, doboru technologii, materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonywania prac. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie treści Zapytania oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z ujawnienia niezinwentaryzowanej lub błędnie zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej i pozostałych okoliczności które zostały przywołane w treści zapytania. 7. Gwarancja 7.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały i roboty stanowiące przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące. 7.2 Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru bez uwag końcowego przedmiotu zamówienia. 9. Oferta powinna zawierać: - proponowaną ryczałtową cenę netto i brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, - proponowaną cenę jednostkową za wykonanie remontu 1m2 nawierzchni, - termin wykonania przedmiotu zamówienia, nie dłuższy niż 30 dni od daty podpisania umowy, - termin płatności, - gwarancję na wykonane prace nie krócej niż 24 miesiące, - wykaz wykonywanych usług (potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub inne dokumenty wystawione przez urzędy / podmioty / kontrahentów potwierdzające realizację wymaganego zakresu prac typu jak protokół odbioru robót), - skan polisy ubezpieczeniowej - wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami. dodatkowo oferta powinna: - być podpisana zgodnie z reprezentacją lub udzielonym pełnomocnictwem (prosimy o dołączenie skanu pełnomocnictwa), - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres oraz dane kontaktowe oferenta, - zawierać termin obowiązywania przedstawionej oferty - termin związania ofertą powinien wynosić co najmniej 3 miesiące. 10. Pozostałe informacje: TFS zastrzega sobie prawo do swobodnego: a. przedłużenia terminu składania ofert, swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych, b. zmiany zakresu oferowanego zadania bez podania przyczyn i ponoszenia jakichkolwiek skutków finansowych i prawnych, c. przeprowadzenia negocjacji cenowych i pozostałych parametrów oferty z Oferentami, którzy złożą ważne oferty. O wyborze lub odrzuceniu oferty oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną. Oferenci mają prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego postępowania ofertowego. Pytania można kierować w formie pisemnej (e-mail) na adres: (przetargwawkor@tfsilesia.pl nie później niż do dnia 11.04.2024r. ) Odpowiedzi na pytania Oferentów publikowane są na stronie internetowej TFS, w zakładce ogłoszenia pod danym ogłoszeniem, bez ujawniania źródła zapytania. Umowa z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza, będzie zawierała zapis o zabezpieczeniu na okres gwarancji poprzez zatrzymanie kaucji bądź też gwarancję bankową/ubezpieczeniową na kwotę 2% wartości kontraktu brutto. Kontakt: Jednocześnie informujemy, iż osobą merytorycznie odpowiedzialną za realizację tematu jest Pan Tomasz Kozłowski. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej należy kierować: - numer telefonu 691 911 171 - email tkozlowski@tfsilesia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024