Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek
powiat: miński
(22) 76 06 201, (22) 76 06 251
inwestycje@umsulejowek.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sulejówek
Wadium: ---
Nr telefonu: (22) 76 06 201, (22)
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej przez budowę nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku"

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zadanie polega na budowie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku.
2. Wykonaniu niezbędnych robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
3. Przeglądy serwisowe dwa razy do roku w okresie gwarancji.
4. Dostarczenie certyfikatów, atestów oraz gwarancji dla zakupionych urządzeń.
5. Zamontowanie tablicy z regulaminem użytkowania o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego.

Zadanie wykonywane jest w ramach przyznanej pomocy finansowej na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów. Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U. z 2022r. poz. 1234).

Szczegółowy zakres oraz warunki:
? Zakup, dostawa i budowa nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu na działkach ewidencyjnych 136 obręb 42 w gminie Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie tj.:
Nawierzchnia z granulatu gumowego grubość odpowiadająca wysokości upadku pod urządzeniami
? Wykonanie nawierzchni z granulatu gumowego- nawierzchnia pod urządzeniem nr 2( multiwspinaczka) - nawierzchnia z granulatu gumowego 100mm (HIC do 2,6m), wykonanie podbudowy, wykonanie korytowania w ilości 94m2
? Wykonanie nawierzchni z granulatu gumowego-nawierzchnia pod urządzenie 3(trójnóg sprawnościowy wysoki), nawierzchnia z granulatu gumowego 80mm( HIC do 2,3, wykonanie podbudowy oraz korytowania w ilości 47 m2,
? Wykonanie obrzeży betonowych 6cm z fundamentowaniem w ilości 54mb.
Wykonawca posiada asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego;
? Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia w okresie obejmującym zamówienie;
? Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
? Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie Zamówienia;

1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:

a) Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem kart zatwierdzenia materiału z załączonymi certyfikatami i atestami dla każdego zastosowanego materiału budowlanego do akceptacji Zamawiającego.

b) Każde uszkodzenie na terenie Parku oraz drogach dojazdowych wynikające z prowadzonych prac, będzie naprawione przez Wykonawcę na jego koszt, pod nadzorem Zamawiającego.

c) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia i zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia.

d) Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia treść regulaminu korzystania z obiektu i jego montażu na terenie obiektu.

e) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, niemające śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego użytkowania, tzn. żadna część składająca się na dany sprzęt nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna.

Wszystkie dostarczone elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagane dokumenty, atesty, certyfikaty, protokoły, itp. oraz inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami winne być przedłożone przez Wykonawcę w języku polskim.

f) Zamawiający przypomina, że wynagrodzenie za przedmiot umowy ma formę wynagrodzenia ryczałtowego, które obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz wszelkich prac towarzyszących, których konieczność wykonania wynika lub może wynikać z reżimów technologicznych, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 03.04.2024 r do godz. 15:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: inwestycje@umsulejowek.pl; lub za pomocą zapytania umieszczonego na Platformie Bazy konkurencyjności (skan oferty z pieczątkami).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: w terminie 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
4. Istotne warunki zamówienia:

Zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

5. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Cena wykonania zamówienia - 100%.

Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100% pkt. Wykonawcy, który przedstawi ofertę najtańszą.

6. Warunki płatności:

30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
8. Sposób przygotowania oferty:

Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim podając cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto. Oferta musi zawierać:

1) nazwę, adres lub siedzibę oferenta numer telefonu oraz NIP i Regon;

2) wycenę zamówienia wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;

3) cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;

4) dane osoby do kontaktu.

5) oświadczenie RODO

Uwagi:
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek;

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl[1];

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,, Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej przez budowę nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw w parku im. Mariana Jonkajtysa w Sulejówku". - prowadzonym w trybie: zapytania ofertowego

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[2];

? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych[3] osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

? gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Olimpia Orzechowska, tel.:

(22) 76 06 251, lub pod adresem e-mail: oorzechowska@umsulejowek.pl. lub urząd@umsulejowek.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.