Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o
ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
powiat: Katowice
Tel.: +48 32 494 57 48, Fax: +48 32 494 57 56, tel. 691 911 171
przetargwawkor@tfsilesia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 32 494 57
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Remont cząstkowy nawierzchni dróg wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie".
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu
cząstkowego nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do kompleksu
budynków zlokalizowanych przy ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie.
2.2 Zakres robót obejmuje remont cząstkowy drogi masą mineralno-asfaltową w dół
(wymiana i uzupełnienie warstw bez zmiany niwelety), technologią na gorąco poprzez:
- ustawienie znaków drogowych zabezpieczających,
- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,
- ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca,
- rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności
od głębokości uszkodzeń,
- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
- uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku,
- załadunek rumoszu, wywóz i utylizację.
2.3 Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych
powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej szacowanej powierzchni
ok. 177,10 m2.
2.4 W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również:
a)
wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących,
zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu
zamówienia,
b) ochrona mienia budowy - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za
wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania
terenu budowy do daty odbioru końcowego,
c)
dostarczenie,
zainstalowanie
i
obsługa
wszelkich
tymczasowych
urządzeń
zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp. zapewniając
w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
d) zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla
których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa,
e)
oznakowanie realizowanych robót w sposób umożliwiający prawidłową kontrolę
obmiaru miejsc przeznaczonych do remontu oraz robót zrealizowanych,
f) uprzątnięcie oraz wywóz kruszywa, kawałków starego asfaltu oraz innych materiałów
pochodzących z usuniętych starych nawierzchni, przed przekazaniem danego odcinka
drogi do odbioru,
g) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu robót lub ich części w toku
realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
2.5 Rodzaj i specyfika zamówienia uniemożliwia sporządzenie szczegółowych planów oraz
rysunków przedmiotu zamówienia, dlatego zamówienie opisane zostało w postaci
dokumentacji zdjęciowej istniejącego stanu nawierzchni drogi na podstawie, której
oszacowana została łączna powierzchnia drogi podlegającej naprawie.
2.6 Za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie
kosztorysu powykonawczego, powstałego na bazie zestawienia obmiarowego, które
będzie prowadzone przez Wykonawcę i na bieżąco akceptowane przez przedstawiciela
Zamawiającego oraz ceny jednostkowej naprawy 1 m2 nawierzchni asfaltowej, która
została podana w Załączniku nr 3 do Zapytania (kolumna F).
3. Uwagi ogólne do realizacji robót:
3.1 wszelkie roboty związane z remontem muszą być wykonywane zgodnie z zasadami
wiedzy technicznej, przepisów BHP i w sposób powodujący minimalne niedogodności dla
użytkowników drogi.
3.2
pracownicy zatrudnieni przy remoncie zobowiązani są posiadać odpowiednie
kwalifikacje zawodowe, w zależności od wykonywanych robót.
3.3 zamawiający wymaga prawidłowego zagospodarowania odpadów, tzn. transportu
z miejsca wytwarzania do miejsca odzysku lub unieszkodliwienia.
3.4 wykonawca w myśl ustawy o odpadach jest wytwórcą wszelkich odpadów
powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym,
ciąży na nim obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów tzn. zapewnienia
odpowiednich warunków gromadzenia odpadów w miejscu ich wytworzenia oraz
transportu
z
miejsc
wytwarzania
do
miejsc
magazynowania,
odzysku
lub
unieszkodliwienia, zgodnie z posiadanymi w tym zakresie decyzjami.
UWAGA:
Wykonawca zabezpieczy miejsce wykonywania prac przed skutkami ewentualnych
zanieczyszczeń terenu, uszkodzeń znajdujących się w sąsiedztwie obiektów, pojazdów
etc., dostępem osób postronnych itp.
4. Ogólne zasady kontroli jakości robót
Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę jakości robót, materiałów i urządzeń.
Wykonawca zapewni odpowiedni system i środki techniczne do kontroli jakości robót na
terenie placu budowy. W razie wątpliwości co do prawidłowości wykonywanych prac
Zamawiający może zażądać przeprowadzenia badań lub pomiarów.
Z uwagi na fakt, iż przedstawione zarówno w treści Zapytania, dokumentacji zdjęciowej
będącej załącznikiem nr 1 jak i w zestawieniu tabelarycznym powierzchni dróg podlegającej
naprawie będącym załącznikiem nr 2 do nn. zapytania są jedynie materiałami pomocniczymi,
obrazującymi potencjalny zakres niezbędnych do wykonania prac, Zamawiający ustala
powykonawcze wyliczenie wynagrodzenia w formie kosztorysu powykonawczego którego
podstawą będzie podana w ofercie Wykonawcy cena jednostkowa oraz faktyczne ilości m2
wykonanych napraw nawierzchni. Jednocześnie Zamawiający nie zakłada większej zmiany
powierzchni dróg podlegającej naprawie niż + / - 20% w stosunku do podanej w tabeli
powierzchni - Załącznik nr 2. Zmiana powierzchni naprawy w ramach tolerancji podanych
w zdaniu powyżej nie może powodować zmiany ceny jednostkowej naprawy m2 nawierzchni.

Składanie ofert:
8. Sposób i termin złożenia oferty
8.1TERMIN SKŁADANIA ofert cenowych: 15 kwietnia 2024r.
8.2Ofertę cenową (skan dokumentu) prosimy składać w wyznaczonym terminie.
8.3Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną, zabezpieczoną hasłem na adres mailowy:
przetargwawkor@tfsilesia.pl .

Wymagania:
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący
zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj.: wykaz robót budowlanych o podobnym
zakresie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w tym co najmniej
2 roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia (remont / budowa drogi, etc.), dla
różnych podmiotów, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych
stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania tzn.: o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł
każda;
6. Wizja lokalna
Wykonawca przed złożeniem oferty, własnym staraniem i na własny koszt może
dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia, mającej na celu
zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym z uwarunkowaniami jego
wykonania. Odbycie wizji lokalnej służy poznaniu specyfiki, która nie jest możliwa do
odzwierciedlenia w dokumentach zamówienia, bądź jej odzwierciedlenie w pisemnie
sporządzanym Zapytaniu jest utrudnione, doboru technologii, materiałów i sprzętu
niezbędnych do prawidłowego wykonywania prac.
Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego
rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na
etapie oferowania, na podstawie treści Zapytania oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie
dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności
wynikających
z
ujawnienia
niezinwentaryzowanej
lub
błędnie
zinwentaryzowanej
infrastruktury podziemnej i pozostałych okoliczności które zostały przywołane w treści
zapytania.
7. Gwarancja
7.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone materiały i roboty
stanowiące przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące.
7.2 Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru bez uwag końcowego przedmiotu
zamówienia.
8.4
Hasło do oferty prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy:
haslo@tfsilesia.pl w tym samym terminie.
8.5
Oferta powinna zostać opatrzona tytułem: " Remont cząstkowy nawierzchni dróg
wewnętrznych stanowiących dojazd do kompleksu budynków zlokalizowanych przy
ulicy Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie ".
9. Oferta powinna zawierać:
? proponowaną ryczałtową cenę netto i brutto za wykonanie całego przedmiotu
zamówienia,
? proponowaną cenę jednostkową za wykonanie remontu 1m2 nawierzchni,
? termin wykonania przedmiotu zamówienia, nie dłuższy niż 30 dni od daty podpisania
umowy,
? termin płatności,
? gwarancję na wykonane prace nie krócej niż 24 miesiące,
? wykaz wykonywanych usług (potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub
inne dokumenty wystawione przez urzędy / podmioty / kontrahentów potwierdzające
realizację wymaganego zakresu prac typu jak protokół odbioru robót),
? skan polisy ubezpieczeniowej
? wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami.
dodatkowo oferta powinna:
? być podpisana zgodnie z reprezentacją lub udzielonym pełnomocnictwem (prosimy
o dołączenie skanu pełnomocnictwa),
? posiadać datę sporządzenia,
? zawierać adres oraz dane kontaktowe oferenta,
? zawierać termin obowiązywania przedstawionej oferty - termin związania ofertą
powinien wynosić co najmniej 3 miesiące.
10. Pozostałe informacje:
TFS zastrzega sobie prawo do swobodnego:
a. przedłużenia terminu składania ofert, swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od
wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych,
b. zmiany zakresu oferowanego zadania bez podania przyczyn i ponoszenia
jakichkolwiek skutków finansowych i prawnych,
c. przeprowadzenia negocjacji cenowych i pozostałych parametrów oferty z Oferentami,
którzy złożą ważne oferty.
O wyborze lub odrzuceniu oferty oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
Oferenci mają prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego postępowania
ofertowego.
Pytania można kierować w formie pisemnej (e-mail) na adres:
(przetargwawkor@tfsilesia.pl nie później niż do dnia 11.04.2024r. )
Odpowiedzi na pytania Oferentów publikowane są na stronie internetowej TFS,
w zakładce ogłoszenia pod danym ogłoszeniem, bez ujawniania źródła zapytania.
Umowa z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza, będzie zawierała zapis
o zabezpieczeniu na okres gwarancji poprzez zatrzymanie kaucji bądź też gwarancję
bankową/ubezpieczeniową na kwotę 2% wartości kontraktu brutto.

Kontakt:
Jednocześnie informujemy, iż osobą merytorycznie odpowiedzialną za realizację tematu jest
Pan Tomasz Kozłowski. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wizji
lokalnej należy kierować:
- numer telefonu 691 911 171
- email tkozlowski@tfsilesia.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.