kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa emulsji asfaltowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin powiat: strzeliński Tel./fax: 071 3921278, faks 071 7351124, 883-392-349 sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: 071 392127 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na realizację zadania p.n.: ,,DOSTAWA emulsji asfaltowej C 65 B3 PU do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienie jest sukcesywna dostawa (zakup wraz z transportem) emulsji asfaltowej C 65 B3 PU w ilości 56 ton do siedziby Zamawiającego. 2. Zamawiający każdorazowo wystawi zlecenie na dostawę emulsji asfaltowej wskazując ilość dostawy (nie mniej niż 6 t nie więcej niż 8 t). 3. DOSTAWA odbywać się będzie w ciągu maksymalnie trzech dni od dnia złożenia zlecenia drogą telefoniczna lub elektroniczną. 4. Każda dostawa potwierdzona zostanie prawidłowo wystawioną fakturą Vat oraz dokumentem WZ. 2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do każdej dostawy emulsji, deklaracji zgodności z zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że emulsja asfaltowa odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (aktualna aprobata techniczna, świadectwo zgodności). 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; 3) Transport emulsji odbywać się będzie samochodem umożliwiającym wjazd do siedziby Zamawiającego lecz nie większym niż 10 t (mały zestaw samochodowy ze względu na utrudniony wjazd ) Dokument nr: PZD.272.1.39.2024.JS Składanie ofert: 8. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie bądź przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 28.03.2024 r. do godz. 10:00 W tytule wiadomości należy umieścić treść: ,,DOSTAWA emulsji asfaltowej C 65 B3 PU do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie" Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - do 3 dni od dnia złożenia zlecenia 2) Zakończenie - wykonanie zamówienia do 31.10.2024 r. Wymagania: 2. Okres związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: ? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy, sporządzony wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1);4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Opis sposobu obliczania ceny 1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie; 3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9. Kryteria wyboru ofert Jedynym kryterium jest cena. 10. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno - prawnych 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający umieści na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Strzelinie protokół wyboru oferenta, nie później jednak niż do 03.04.2024 r do godziny 15:30. 2) przed wystawieniem zlecenia Zamawiający będzie żądał aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty; 3) zamawiający wystawi zlecenie wybranemu Wykonawcy po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; 4) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia zlecenia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; 5) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: 5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest: ? Robert Gaj, tel. nr: 883-392-349, e-mail: r.gaj@powiatstrzelinski.pl 2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024