Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont stolarki drzwiowej w kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont stolarki drzwiowej w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Narodzenia NMP w Imielnie
Imielno 6
62-261 Lednogóra
powiat: gnieźnieński
tomek@lubowo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Lednogóra
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie zakupowe dot. Remont stolarki drzwiowej w kościele Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Imielnie.
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Remont stolarki drzwiowej w kościele Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Imielnie. ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ".
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Zadanie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stolarki drzwiowej w zabytkowym kościele w Imielnie wpisanym do gminnej ewidencji zabytków pod nazwą: zespół kościoła par. p.w. Narodzenia NMP w Imielnie. W skład zadania wchodzi m.in.: odnowienie lub całkowite odtworzenie drzwi oraz odrzwi wg potrzeby.
Wymienione wyżej prace określono szczegółowo w dokumentacji technicznej w postaci Programu Funkcjonalno Użytkowego, który posłuży uzyskaniu właściwych pozwoleń konserwatorskich i budowlanych. Formuła ,,Zaprojektuj i wybuduj".

Dokument nr: RPOZ/2022/9361/PolskiLad

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej (jeśli dotyczy):
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.04.2024r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Łubowo
- sala sesyjna. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku -,,Formularz ofertowy",
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 22.04.2024r., do godz. 10.00 w Urzędzie Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo, w biurze podawczym osobiście lub pocztą na adres Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1 (decyduje data wpływu oferty)
- oferta otrzymana po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania, (przesłana pocztą mailową nie będzie brana pod uwagę)
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - 31 października 2024r.

Wymagania:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja techniczna w formie PFU stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych zadań - wymagane jest przedstawienie:
o co najmniej dwóch referencji na roboty restauratorsko - konserwatorskie, wykonane w ostatnich 3 latach, polegające na remoncie obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków w zakresie odnoszącym się do elementów budynku, wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto każda;
o oraz co najmniej jednej referencji na roboty restauratorsko - konserwatorskie, wykonane w ostatnich 3 latach, polegające na remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto, obejmującej
dodatkowo opracowanie dokumentacji projektowej dla tego zadania. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent dysponuje:
o osobą posiadającą kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37 a ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840 ze zm.);
o osobą posiadającą odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe i kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent dysponuje osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje wskazane w pkt. w/w oraz, że osoba ta, wykaże się znaczącym dorobkiem zawodowym, tzn. pełniła obowiązki kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy robotach budowlano -konserwatorskich, polegających na remoncie co najmniej 5 obiektów sakralnych, wpisanych do rejestru zabytków.
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- podpisany formularz ofertowy,
- poświadczone za zgodność kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków ( w tym kwalifikacji), określonych w pkt 4, oraz zobowiązanie osób do dysponowania nimi przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia (np. oświadczenie, umowa)
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny - Cena-100%.
Brak dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału z pkt4 spowoduje odrzucenie oferty. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom , którzy złożyli oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.