Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu wykopów obiektowych i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu wykopów obiektowych i liniowych umożliwiających usuwanie awarii sieci wod.- kan. oraz dostawa materiału ziemnego niezbędnego przy usuwaniu awarii

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o
ul. Kolejowa 4
43-190 Mikołów
powiat: mikołowski
tel (32) 226 00 52
Województwo: śląskie
Miasto: Mikołów
Wadium: 7.000,00 zł
Nr telefonu: tel (32) 226 00 52
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY- PISEMNY NA ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWYCH PRZY WYKONANIU WYKOPÓW OBIEKTOWYCH I LINIOWYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH USUWANIE AWARII WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNYCH
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu wykopów obiektowych i liniowych umożliwiających usuwanie awarii sieci wod.- kan. oraz dostawa materiału ziemnego niezbędnego przy usuwaniu awarii.
I. Parametry koparko-ładowarki- 2 szt.:
- pojemność łyżki przedniej ładowarki 1,0 m3 dzielona 4x1 + widły,
- szerokość łyżki kopiącej w zakresie 30-60 cm
- łyżka tylna przesuwna,
- ramię kopiące- teleskop, głębokość kopania 5,90 m,
- napęd na 4 koła,
- wyposażenie w urządzenia współpracujące typu młot hydrauliczny (montowany do ramienia roboczego koparki), młot hydrauliczny (ręczny) przecinarka spalinowa do asfaltu, hydrauliczna przecinarka do stali, pompa do wody o wielkości przepływu oleju hydraulicznego 20-40 l/min.
II. Parametry koparki gąsienicowej (gąsienice gumowe) -1 szt. -głębokość kopania 2,0-2,5 m
- szerokość łyżki 20cm, 30cm, 60 cm
możliwość hydraulicznego napędu urządzeń współpracujących typu młot hydrauliczny, przecinarka, pompa do wody o wielkości przepływu oleju hydraulicznego 20-40 l/min
III. Parametry samochodu ciężarowego samowyładowczego od 5 do 10 ton - 2 szt.
- wywrót na 3 strony
- skrzynia wywrotu szczelna.
Planowany czas pracy sprzętu w okresie obowiązywania umowy wynosi:
I. koparko ładowarka- około 1000 godzin
II. mini-koparka- około 50 godzin
III. samochód ciężarowy- około 700 godzin
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę odszkodowania.
Do obowiązków Wykonawcy należy również dostawa w ilościach:
a) kamień (0,31 mm)- 200 Mg
b) piasek (kopany)- 400 Mg
c) ziemia przesiewna 100 Mg
d) wywóz gruntu z wykopów wraz z utylizacją 600 Mg
Wykonawca winien przystąpić do wykonania usługi każdorazowo na wezwanie Zamawiającego najpóźniej po 30 minutach od powiadomienia. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność sprzętu wraz z obsługą operatorską przez całą dobę również w dni ustawowo wolne od pracy.

Dokument nr: 2/U/2024, ZP.262. 6.2024

Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.04.2024 r. o godz. 10:15 i będzie transmitowane online na kanale: https://www.youtube.com/channel/UCzwoSCnjqRcle4pgPvTbCUQ7view as=subscriber
8. Prowadzone postępowanie jest jawne. Zamawiający bezpośrednio po czynności otwarcia ofert zamieści w BIP'ie informację z otwarcia ofert.

Składanie ofert:
6. Formularz oferty (wg załącznika nr 1) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5 niniejszego Ogłoszenia, w zamkniętej i opisanej kopercie OFERTA 2/U/2024 należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta pok. nr 1 w budynku Spółki przy Ul. Kolejowej 4 lub wysłać za pośrednictwem poczty lub kuriera, do dnia 05.04.2024 r. do godz. 10:00. Brak oznaczenia ,,OFERTA 2/U/2024" może spowodować otwarcie koperty przed upływem terminu otwarcia ofert (jak zwykłej korespondencji), czego konsekwencje obciążą Wykonawcę.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umownej.

Wymagania:
3. Zamawiający pod rygorem nie dopuszczenia do przetargu żąda wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium należy wpłacić przelewem, ze wskazaniem numeru i nazwy postępowania, na rachunek Zakładu Inżynierii Miejskiej Sp. z o. o.: ING Bank Śląski o/Mikołów Nr 69 1050 1634 1000 0022 0678 0153. Środki będą ulokowane na rachunku nieoprocentowanym. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. Dopuszcza się wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej i w formie gwarancji ubezpieczeniowej. Oryginał wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przy czym okres ważności tych gwarancji winien wynosić min. 30 dni od upływu terminu składania ofert (włącznie). Oryginał wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej jest w postaci elektronicznej Wykonawca ma obowiązek przesłać w tejże formie Zamawiającemu na adres mailowy: zamowienia@zim.com.pl następnie kopie dołączyć do oferty.
4. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca powinien podać ceny jednostkowe brutto oraz wymnożyćje przez przewidywane ilości odpowiednio roboczogodzin/ ton.
5. Wraz z formularzem oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć:
5.1. Wykaz (wg załącznika nr 2) wykonanej 1 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegającej na prowadzeniu wykopów w ulicach, chodnikach przy dużym zagęszczeniu uzbrojenia podziemnego o wartości co najmniej 2000.000,00 zł brutto.
Należy podać wartość, przedmiot świadczonych usług, datę wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane usługi. Do wykazu należy także dołączyć dowód czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.2. Wykaz osób (wg załącznika nr 3), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami tj.:
- minimum 2 osoby posiadające uprawnienia operatora koparko- ładowarki wraz z odpisem wymaganych uprawnień, minimum 2 osoby posiadające prawo jazdy kat. C,
5.3. Wykaz (wg załącznika nr 4) niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.:
a) koparko-ładowarka-2 szt:
- pojemność łyżki przedniej ładowarki 1,0 m3 dzielona 4x1 + widły,
- szerokość łyżki kopiącej w zakresie 30-60 cm
- łyżka tylna przesuwna,
- ramię kopiące- teleskop, głębokość kopania 5,90 m,
- napęd na 4 koła,
- wyposażenie w urządzenia współpracujące typu młot hydrauliczny (montowany do ramienia roboczego koparki, młot hydrauliczny (ręczny) przecinarka do asfaltu, przecinarka do stali, pompa do wody o wielkości przepływu oleju hydraulicznego 20-40 l/min.
b) koparka gąsienicowa (gąsienice gumowe)-1 szt. -głębokość kopania 2,0-2,5 m
- szerokość łyżki 20cm, 30cm, 60 cm
możliwość hydraulicznego napędu urządzeń współpracujących typu młot hydrauliczny, przecinarka, pompa do wody o wielkości przepływu oleju hydraulicznego 20-40 l/min
c) samochód ciężarowy od 5 do 10 ton- 2 szt.
- wywrót na 3 strony
- skrzynia wywrotu szczelna;
5.4. polisę lub inny dokument potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.5. oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5), że względem Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z przetargu wskazane w art. 7 ust. 1 ust. 1- 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835; dalej: ustawa).
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest: cena 100%.
10. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, a także informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną: zamowienia@zim.com.pl Zamawiający nie dopuszcza kierowania korespondencji elektronicznej na inny adres e-mail. pod rygorem uznania jej za niedoręczoną.
11. Na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) Zamawiający wyklucza możliwość udziału w postępowaniu podmiotów, o których mowa w art. 7 ust. 1 tej ustawy. W przypadku złożenia oferty w postępowaniu przez ww. podmioty, oferta podlega odrzuceniu.
12. Przetarg prowadzony jest w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie postępowania przez co należy rozumieć odwołanie przetargu na każdym jego etapie bez podania przyczyny lub zamknięcie przetargu bez wyboru oferty oraz zastrzeżenie prawa do zmiany lub odwołania warunków przetargu.
13. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której warunki zawarte są w załączniku do niniejszego ogłoszenia.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
15.Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

16. Zamawiający oświadcza, iż:
a) nie wykorzystuje powierzonych danych osobowych w celach innych niż przewidziane przepisami prawa;
b) przetwarza powierzone dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne, w ramach przedmiotowego postępowania i dba o ich bezpieczeństwa.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.