Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kostomłotach Sp. z o.o
ul. Średzka 10
55-311 Kostomłoty
powiat: średzki (śląski)
tel: 71 317 01 01 wew. 21, 600 372 643, tel. 662-291-359
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 71 317 01 01 we
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
roboty budowlane pn.:
,,Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Jakubkowice"
dla operacji typu ,,Gospodarka wodno-ściekowa", tytuł operacji ,,Uporządkowanie gospodarki wodno-
ściekowej w Gminie Kostomłoty"
III.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w
następującym zakresie:
a)
budowę sieci kanalizacji sanitarnej ( obręb Jakubkowice ), w zakresie:
o wpięcie do istniejącej studni kanalizacyjnej, zaznaczonej na planie zagospodarowania, o
rzędnych: 156,2 / 153,9,
o zaprojektowanie i budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej De200, PCV , SN8 o
długości L= 109m
o zaprojektowanie i budowę odgałęzienia kanalizacji sanitarnej De160mm, PCV, SN8 o
długości L= 4m / 1 szt - do granicy działki nr 126/6,
o łączna długość kanalizacji sanitarnej Lc = 113 m
o zakończenie ciągu studnią betonową litą fi wewnętrzne 1200mm .
Wykonanie kompletnej dokumentacji do rozpoczęcia robót budowlanych (z decyzją
pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót) musi uwzględniać obowiązującą od 19
września 2020 roku ustawę z dnia 13 lutego 2020 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane
oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 471) wraz z nadzorem autorskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr III ZO.

CPV: 45.20.00.00-9, 71.00.00.00 - 8

Składanie ofert:
VII.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę, wraz z proponowaną ceną, należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, do siedziby
Zamawiającego: ZGK w Kostomłotach Sp. z o.o., Ul. Średzka 10, 5-311 Kostomłoty, do
dnia 5 kwiecień 2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV.
Przewidywany okres realizacji robót budowlanych:
Data zakończenia:
I etap (opracowanie dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji
administracyjnych - 30 październik 2024 r.

II etap (zakończenie robót budowlanych) - 30 maj 2025 r.

Wymagania:
II.
Tryb udzielania zamówienia.
1.
Postępowanie prowadzone jest Regulaminem udzielania zamówień, związanych z
działalnością Spółki, które nie podlegają przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.
Prowadzone postępowanie uwzględnienia Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - zwane dalej ,,RODO".
V.
1.
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie
został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie
wykazał braku podstaw wykluczenia;
2)
wykonawcę
będącego
osobą
fizyczną,
którego
prawomocnie
skazano
za
przestępstwo:
a)
o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-
230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. -
Kodeks karny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1950 z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48
ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133),
b)
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia
6 czerwca 1997 r. -- Kodeks karny,
c)skarbowe,
d)o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o
skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym
wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3)
wykonawcę,
nadzorczego,
jeżeli
urzędującego
wspólnika
komplementariusza
w
spółki
spółce
członka
w
jego
spółce
komandytowej
organu
jawnej
lub
lub
zarządzającegolub
partnerskiejalbo
komandytowo-akcyjnej
lub
prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4)
wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności;
5)
wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa
wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega
wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje
lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6)
wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje
wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje
podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7)
wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności
zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8)
wykonawcę,
który
brał
udział
w
przygotowaniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie
umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał
udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym
zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie
wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9)
wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu
zakłócenie
konkurencji
między
wykonawcami
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków
dowodowych;
10)
wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz
ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października
2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą
kary (Dz. U. z 2020 r. poz. 358);
11)
wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz
ubiegania się o zamówienia publiczne;
12)
wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.
1076 i 1086), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału
dotyczące:
1)
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli
a)
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których:
?
każda polegała na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy
sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości(*1) (bez podatku VAT)
każdej z robót co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy złotych),
lub
?
każda polegała na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych
dotyczących budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości (*1)

(bez podatku VAT) każdej z robót co najmniej 10 000 zł (dziesięć tysięcy
złotych),
oraz
b)
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
?
Projektanta w zakresie instalacji sanitarnych - posiadającego uprawnienia
budowlane(*3) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,
wentylacyjnych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na
podstawie obowiązujących przepisów,
oraz
?
Kierownika Budowy - posiadającego doświadczenie zawodowe(*2) co
najmniej 3 lata, w tym kierowanie, jako Kierownik Budowy, co najmniej
dwoma budowami oraz posiadającego uprawnienia budowlane(*3) do
kierowania robotami budowlanymi lub inne odpowiadające im uprawnienia
wydane na podstawie obowiązujących przepisów,
(*1)
Ilekroć jest mowa o wykonaniu robót budowlanych, należy przez to rozumieć
wystawienie
co
najmniej
Świadectwa
Przejęcia
(dla
kontraktów
realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru
robót lub innego równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w
których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Wartości potwierdzające spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane
przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień
wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z
Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru lub innego
równoważnego
dokumentu.
Kursy
walut
dostępne

pod
adresem
internetowym:
https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/kursy.html
Jeśli w dniu wystawienia dokumentu nie była opublikowana tabela średnich
kursów NBP, zastosować należy kurs z ostatniej tabeli kursów średnich
opublikowanej bezpośrednio przed dniem wystawienia dokumentu.
(*2)
Ilekroć jest mowa o doświadczeniu zawodowym (w przypadku osób od
których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie
liczy się w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty
składania ofert), uzyskane w trakcie:
-zatrudnienia,
-wykonywania innej pracy zarobkowej,
lub prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 6
miesięcy.
Warunek doświadczenia zawodowego zawiera doświadczenie praktyczne tj.
wymóg nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych
umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań
o określonym stopniu złożoności.
(*3)
Ilekroć jest mowa o uprawnieniach budowlanych lub innych odpowiadających
im uprawnieniach wydanych na podstawie obowiązujących przepisów
w określonej specjalności, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn.
zm. - dalej ,,ustawa PB"), rozumie się przez to również odpowiadające im
ważne
uprawnienia
budowlane,
wydane
na
podstawie
uprzednio
obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron
umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do
wykonywania
określonych
zawodów
regulowanych
lub
określonych
działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.
z 2020 r., poz. 220 - dalej ,,ustawa o uznawaniu kwalifikacji").
5.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wskazanych w ust. 4 pkt 2 lit. b.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez
podmiot trzeci wyłącznie w przypadku, gdy podmiot trzeci będzie realizował co najmniej
zakres odpowiadający warunkom udziału w postępowaniu, zobowiązując się jednocześnie
w pisemnej umowie do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie całego zakresu umowy.
Informacja ta musi być znana Zamawiającemu na etapie składania ofert.
7.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, wykluczyć wykonawcę lub uznać, że
wykonawca
nie
posiada
wymaganych
zdolności,
jeżeli
zaangażowanie
zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
VI.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.
Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1)
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez
zamawiającego.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
wynikających z RODO.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.
4.
Procedura odwrócona:
1)
Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje procedurę odwróconą, co oznacza,
że w toku czynności oceny ofert, nie dokonuje podmiotowej oceny wszystkich
wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw
do wykluczenia), nie bada wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców, lecz w
pierwszej kolejności dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty
oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w
odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza
(uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej
wykonawcy.
2)
Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt 1, uchyla się od zawarcia umowy,
zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki
udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród
pozostałych ofert.
5.
Zamawiający dopuszcza procedurę negocjacyjną:
1)
Zamawiający w niniejszym postępowaniu wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród
złożonych ofert - kończąc tym samym postępowanie - lub zaprasza do negocjacji
tych spośród wykonawców, którzy złożyli ofertę i najbardziej spełniają wymagania
Zamawiającego.
2)Wszczynając negocjacje, złożone oferty traktowane są jako oferty wstępne.
3)Po zakończeniu negocjacji, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert,
które traktowane są jako oferty ostateczne. Oferta ostateczna nie może być mniej
korzystna od oferty wstępnej pod rygorem odrzucenia.
VIII.
Ocena ofert
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA - 100%
X.
Zastrzeżenie:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wybranymi przez siebie
wykonawcami lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
XI.
1.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO") informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej
w Kostomłotach Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa, z siedzibą przy ul.
Średzka 10, 55-311 Kostomłoty.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą
się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych
poprzez adres email: biuro@rodostar.pl
3)
Pani/Pana
dane
osobowe
będą
przetwarzane
w
celu
zawarcia
umowy
o
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Budowa sieci kanalizacyjnej
oraz sieci wodociągowej w miejscowości Jakubkowice" oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4)
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywanie innym podmiotom, z wyjątkiem
podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub
stosownych umów podpisanych z Administratorem.
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania
dokumentacji postępowania, ustalany zgodnie z odrębnymi przepisami, między
innymi niezbędny dla realizacji celu, zwłaszcza przez okres przygotowania i
realizacji umowy oraz do zakończenia umowy, w tym także przez czas, w którym
Wykonawca
może
ponieść
konsekwencje
prawne
niewykonania
obowiązku
wynikającego z zawartej umowy, jak również do końca okresu przedawnienia
ewentualnych roszczeń.
6)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z zawarta umową oraz nie może naruszać
integralności dokumentów postępowania oraz jego załączników.
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy
uzna
Pani/Pan,
że
przetwarzanie
danych
osobowych
Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
8)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,
gdyż
podstawą
prawną
przetwarzania
Pani/Pana
danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
IX.
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Prezes Zarządu: Bogdan Wilczak, tel. 662-291-359.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.