Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO AGREGATÓW WODY LODOWEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO AGREGATÓW WODY LODOWEJ

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
22 694 61 18, tel. 22 694 61 64, 734 115 038,
aleksandra.wilk@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 22 694 61 18, tel. 2
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty
130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Centrum Obsługi Administracji Rządowej
z siedzibą w Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracamy się z prośbą o
przedstawienie oferty handlowej na realizację zamówienia obejmującego:
WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO AGREGATÓW WODY LODOWEJ
W BUDYNKU ZLOKALIZOWANYM W WARSZAWIE
A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowego okresowego przeglądu agregatów
chłodniczych, obejmującego konserwację, serwis oraz wpis do Centralnego Rejestru Operatorów
Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
Zakres prac przeglądu okresowego agregatów chłodniczych:
-kontrola ogólnego stanu zewnętrznego urządzenia w tym stanu powierzchni skraplaczy,
-kontrola czasu pracy i startów sprężarek,
-pomiar natężenia prądu pobieranego przez silniki wentylatorów,
-pomiar natężenia prądu pobieranego przez poszczególne sprężarki,
-kontrola parametrów temperatury wody i powietrza,
-sprawdzenie wartości natężenia prądu pobieranej podczas normalnej pracy urządzenia,
-kontrola szczelności układu freonowego oraz ciśnień czynnika chłodniczego (LP, HP),
-sprawdzenie elementów amortyzacyjnych,
-sprawdzenie elementów konstrukcyjnych i mocujących urządzenia,
-przegląd instalacji elektrycznych wchodzących w skład urządzeń klimatyzacyjnych m.in.
kontrola wartości napięcia zasilającego, sprawdzenie zabezpieczeń, stanu izolacji
przewodów elektrycznych i ich podłączenia, dokręcenie przewodów na stykach sprężarek,
zabezpieczeń termicznych czujników, styczników, przekaźników, układu sterowania i
blokady, termostatu,
-
przedstawienie protokołu z przeprowadzonej konserwacji.
1Wykaz urządzeń podlegających przeglądowi:
Urządzenie
marka
TRANE
Typ/model
Nr seryjny (S/N)
1RTAD100EKN2933
2CGAN925SS45712
3CGAN300PP55919
4CGAN600PA55893
5CGAN925SS457124
6CGAN900GQ858356

Składanie ofert:
C. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 05.04.2024 r. :
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii
Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie
elektronicznej
(z
kwalifikowanym
podpisem
elektronicznym)
na
adres
e-mail:
aleksandra.wilk@centrum.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji
papierowej na adres e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego
przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum
Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska
69/71, 02-903 Warszawa.
W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie
uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail
wskazany powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania usługi 30.04.2024 r.

Wymagania:
B. Wymagania Zamawiającego:
1. Należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty (termin i godzina
zostaną uzgodnione z Zamawiającym).
2. Przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz
PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do
weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie
muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren.
4. Prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w
soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń
finansowych. Prace mogą być przerwane na każdym etapie realizacji zadania na wniosek
Zamawiającego.
5. Wykonawca zgodnie z ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz
niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2018 r. poz.
2221 ze zm.) powinien posiadać certyfikat f-gaz dla przedsiębiorców i personelu.
6. Wykonawca skieruje do wykonania zadania osoby posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz
spełniające warunki, jakie wynikają z ustawy o charakterze energetycznym.
7. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania prac.
8. Materiały i elementy ulegające eksploatacyjnemu zużyciu i awarie, będą przedmiotem
osobnego zlecenia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ponoszenia pełnej
odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów.
210. Wykonawca przedstawi ważny certyfikat, bądź autoryzację producenta do realizowania
przeglądów technicznych agregatów wody lodowej TRANE.
11. W przypadku złożenia oświadczenia o spełnieniu aspektów społecznych, Wykonawca
przedstawi do wglądu dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów.
12. Wykonawca przedstawi protokół z przeglądu urządzeń klimatyzacji z opisem i wnioskami.
Wymaga się aby protokół z przeglądu został podpisany przez uprawnioną osobę posiadającą
odpowiednie uprawnienia o specjalności technicznej.
D. Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 80 (waga: 0,8), przy czym stosujemy następującą
metodologię przyznawania punktów:
C = wc ?
Cmin
Crozp
? 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako
kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT).
2) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
o
kryterium niespełnione = 0 pkt
3o
kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej
jeden z poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę,
lub
- skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała
status osoby bezrobotnej.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E.
pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności
gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno
być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty
oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę
upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1.
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez
skutków prawnych oraz finansowych.
4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku
Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego
względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji
przedmiotu zamówienia inne osoby.
5.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców,
wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia
Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1
4z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
6.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71,
02 -903 Warszawa (dalej: ,,COAR") przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące
się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i
Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia
postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Wśród
tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie"
lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych.
52.
W świetle powyższego COAR informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Centrum Obsługi
Administracji Rządowej Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Warszawie przy
ul. Powsińskiej 69/71, 02- 903 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000373135, REGON:
142746130, NIP: 5213590436.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Administratorem
danych lub z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty
tradycyjnej na adres: COAR lub IOD COAR, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa; e-mail:
sekretariat@centrum.gov.pl lub iod@centrum.gov.pl .
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO,
tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści
się w zakresie działalności statutowej COAR, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby COAR
mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki prawne.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy COAR a także
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art.18
oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
?
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,
?
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy
6) Posiada Pani/Pan:
?prawo dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);
?prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych (art. 16 RODO)
- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
?
prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO)
z zastrzeżeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania
6ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania, a także z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
?prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
?prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan
zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie
niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
10) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
11) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12) COAR dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem,
przypadkową
utratą,
zmianą,
nieuprawnionym
ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach technicznych i wizji lokalnej jest Pan
Jacek Szymański, tel. kom. 697 694 715 w godz. 900-1600, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest
Pani Aleksandra Wilk, tel. 22 694 61 64 lub 734 115 038, w godz. 830-1630,
e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.