Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Osiek
Główna 125
32-608 Osiek
powiat: oświęcimski
przetargi@osiek.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Osiek
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Budowę bieżni lekkoatletycznej zlokalizowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o parametrach:
o 6 torowa bieżnia prosta o długości 128,2 m składająca się z 1,0 m odcinka przed linią startu, 110,0 m dystans biegu oraz min. 17,0 m odcinek wybiegu (strefa wyhamowania), bieżnia prosta stanowi przedłużenie odcinka bieżni okrężnej;
o 4 torowa bieżnia okrężna o długości 200 m, złożona z łuków o promieniu R=19,00 m, promieniu pomiarowym R=19,30 m i długości wirażu 60,633 m;
Wewnątrz bieżni zlokalizowane jest boisko trawiaste o parametrach 59,0 m x 30,0 m.
b) Modernizację istniejącego placu zabaw poprzez wymianę urządzeń i nawierzchni przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku
o w granicach modernizowanego placu zabaw usytuowane zostanie 13 urządzeń:
1) Huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,35 m i wysokości 0,8 m;
2) Karuzela talerzowa z ławeczkami o wymiarach średnica 1,5 m i wysokości 0,7 m;
3) Zestaw rekreacyjno-sportowy o wymiarach 7,6 m x 5,85 m i wysokości 3,4 m;
4) Zestaw zabawowy o wymiarach 1,8 m x 5,8 m i wysokości 4,0 m;
5) Piaskownica o wymiarach 3,0 m x 3,0 m i wysokości 0,35 m;
6) Altana - metalowy plac zabaw dla małych dzieci o wymiarach 1,9 m x 1,9 m i wysokości 2,2 m;
7) Ławka parkowa bez oparcia o wymiarach 1,65 m x 0,65 m i wysokości 0,6 m - sztuk 4;
8) Ławka parkowa z oparciem o wymiarach 1,6 m x 0,65 m o wysokości 0,8m;
9) Kosz metalowy z daszkiem;
10) Tablica informacyjna mała o wymiarach 1,7 m x 0,25 m.
Każde urządzenie placu zabaw zostało rozlokowane tak, aby zapewnić zalecaną strefę bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów placu zabaw.
o Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze czerwonym, zapewniającej HIC=1,6 m.
o Zabezpieczenie istniejących obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 m warstwą ścieralną natryskową o grubości 10 mm.

CPV: 45212221-1, 45111300-1,45111200-0,77314100-5,37535200-9,45112723-9,45236290-9

Dokument nr: 2024/BZP 00259741, ZP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15889368-e761-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15889368-e761-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przede wszystkim za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji w postępowaniu zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą Pzp w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek".
Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO informujemy, że:
a) Urząd Gminy w Osieku reprezentowany przez Wójta Gminy Osiek, Ul. Główna 125, 32-608 Osiek, tel. +48 33 8458 125, adres e-mail: gmina@osiek.pl ,
b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną: iod@osiek.pl lub pisząc na adres Urzędu wskazany powyżej z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych Osobowych".,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, tj. przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na podstawie ustawy Pzp.
Szczegóły RODO zostały określone w części 38 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d), e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Szczegóły RODO zostały określone w części 38 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 08:30
Miejsce składania ofert: eZamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Budowę bieżni lekkoatletycznej zlokalizowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o parametrach:
o 6 torowa bieżnia prosta o długości 128,2 m składająca się z 1,0 m odcinka przed linią startu, 110,0 m dystans biegu oraz min. 17,0 m odcinek wybiegu (strefa wyhamowania), bieżnia prosta stanowi przedłużenie odcinka bieżni okrężnej;
o 4 torowa bieżnia okrężna o długości 200 m, złożona z łuków o promieniu R=19,00 m, promieniu pomiarowym R=19,30 m i długości wirażu 60,633 m;
Wewnątrz bieżni zlokalizowane jest boisko trawiaste o parametrach 59,0 m x 30,0 m.
b) Modernizację istniejącego placu zabaw poprzez wymianę urządzeń i nawierzchni przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku
o w granicach modernizowanego placu zabaw usytuowane zostanie 13 urządzeń:
1) Huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,35 m i wysokości 0,8 m;
2) Karuzela talerzowa z ławeczkami o wymiarach średnica 1,5 m i wysokości 0,7 m;
3) Zestaw rekreacyjno-sportowy o wymiarach 7,6 m x 5,85 m i wysokości 3,4 m;
4) Zestaw zabawowy o wymiarach 1,8 m x 5,8 m i wysokości 4,0 m;
5) Piaskownica o wymiarach 3,0 m x 3,0 m i wysokości 0,35 m;
6) Altana - metalowy plac zabaw dla małych dzieci o wymiarach 1,9 m x 1,9 m i wysokości 2,2 m;
7) Ławka parkowa bez oparcia o wymiarach 1,65 m x 0,65 m i wysokości 0,6 m - sztuk 4;
8) Ławka parkowa z oparciem o wymiarach 1,6 m x 0,65 m o wysokości 0,8m;
9) Kosz metalowy z daszkiem;
10) Tablica informacyjna mała o wymiarach 1,7 m x 0,25 m.
Każde urządzenie placu zabaw zostało rozlokowane tak, aby zapewnić zalecaną strefę bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów placu zabaw.
o Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze czerwonym, zapewniającej HIC=1,6 m.
o Zabezpieczenie istniejących obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 m warstwą ścieralną natryskową o grubości 10 mm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana na podstawie kryteriów jakościowych oraz ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, w odniesieniu do polskich wykonawców będą to w szczególności: Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) i Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
b) Zamawiający żąda takiego wpisu wyłącznie od osoby prawnej lub fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
2) w odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
3) w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze doświadczenia zawodowego:
tj.: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę bieżni lekkoatletycznej okrężnej.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze kwalifikacji zawodowych: skierował do realizacji zamówienia osobę / osoby posiadające: Zamawiający nie określa ww. warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w części 15 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaświadczenie CEiDG / KRS,
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
3) Wykaz robót budowlanych / dostaw/ usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju / przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty / dostawy / usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane / dostawy / usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kosztorys ofertowy, sporządzony wg wytycznych określonych w części 16 SWZ;
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ);
a)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie;
b)w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia załącznik nr 2 do SWZ wypełniony i podpisany przez podmiot udostępniającego zasoby, potwierdzający brak podstaw tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Pozostałe dokumenty:
a)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) - jeżeli dotyczy;
b)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy; Zamawiający nie określa wzoru tego zobowiązania pozostawiając swobodę Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z regulacjami zawartymi w załączniku do SWZ: projektowanymi postanowieniami umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z regulacjami zawartymi w załączniku do SWZ: projektowanymi postanowieniami umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana na podstawie kryteriów jakościowych oraz ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.