łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Osiek Główna 125 32-608 Osiek powiat: oświęcimski przetargi@osiek.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Osiek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę bieżni lekkoatletycznej zlokalizowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o parametrach: o 6 torowa bieżnia prosta o długości 128,2 m składająca się z 1,0 m odcinka przed linią startu, 110,0 m dystans biegu oraz min. 17,0 m odcinek wybiegu (strefa wyhamowania), bieżnia prosta stanowi przedłużenie odcinka bieżni okrężnej; o 4 torowa bieżnia okrężna o długości 200 m, złożona z łuków o promieniu R=19,00 m, promieniu pomiarowym R=19,30 m i długości wirażu 60,633 m; Wewnątrz bieżni zlokalizowane jest boisko trawiaste o parametrach 59,0 m x 30,0 m. b) Modernizację istniejącego placu zabaw poprzez wymianę urządzeń i nawierzchni przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o w granicach modernizowanego placu zabaw usytuowane zostanie 13 urządzeń: 1) Huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,35 m i wysokości 0,8 m; 2) Karuzela talerzowa z ławeczkami o wymiarach średnica 1,5 m i wysokości 0,7 m; 3) Zestaw rekreacyjno-sportowy o wymiarach 7,6 m x 5,85 m i wysokości 3,4 m; 4) Zestaw zabawowy o wymiarach 1,8 m x 5,8 m i wysokości 4,0 m; 5) Piaskownica o wymiarach 3,0 m x 3,0 m i wysokości 0,35 m; 6) Altana - metalowy plac zabaw dla małych dzieci o wymiarach 1,9 m x 1,9 m i wysokości 2,2 m; 7) Ławka parkowa bez oparcia o wymiarach 1,65 m x 0,65 m i wysokości 0,6 m - sztuk 4; 8) Ławka parkowa z oparciem o wymiarach 1,6 m x 0,65 m o wysokości 0,8m; 9) Kosz metalowy z daszkiem; 10) Tablica informacyjna mała o wymiarach 1,7 m x 0,25 m. Każde urządzenie placu zabaw zostało rozlokowane tak, aby zapewnić zalecaną strefę bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów placu zabaw. o Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze czerwonym, zapewniającej HIC=1,6 m. o Zabezpieczenie istniejących obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 m warstwą ścieralną natryskową o grubości 10 mm. CPV: 45212221-1, 45111300-1,45111200-0,77314100-5,37535200-9,45112723-9,45236290-9 Dokument nr: 2024/BZP 00259741, ZP.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15889368-e761-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-15889368-e761-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przede wszystkim za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji w postępowaniu zawiera SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą Pzp w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek". Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO informujemy, że: a) Urząd Gminy w Osieku reprezentowany przez Wójta Gminy Osiek, Ul. Główna 125, 32-608 Osiek, tel. +48 33 8458 125, adres e-mail: gmina@osiek.pl , b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez pocztę elektroniczną: iod@osiek.pl lub pisząc na adres Urzędu wskazany powyżej z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych Osobowych"., c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, tj. przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na podstawie ustawy Pzp. Szczegóły RODO zostały określone w części 38 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d), e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Szczegóły RODO zostały określone w części 38 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 08:30 Miejsce składania ofert: eZamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie miejscowości Osiek w gminie Osiek". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę bieżni lekkoatletycznej zlokalizowanej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o parametrach: o 6 torowa bieżnia prosta o długości 128,2 m składająca się z 1,0 m odcinka przed linią startu, 110,0 m dystans biegu oraz min. 17,0 m odcinek wybiegu (strefa wyhamowania), bieżnia prosta stanowi przedłużenie odcinka bieżni okrężnej; o 4 torowa bieżnia okrężna o długości 200 m, złożona z łuków o promieniu R=19,00 m, promieniu pomiarowym R=19,30 m i długości wirażu 60,633 m; Wewnątrz bieżni zlokalizowane jest boisko trawiaste o parametrach 59,0 m x 30,0 m. b) Modernizację istniejącego placu zabaw poprzez wymianę urządzeń i nawierzchni przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Osieku o w granicach modernizowanego placu zabaw usytuowane zostanie 13 urządzeń: 1) Huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,35 m i wysokości 0,8 m; 2) Karuzela talerzowa z ławeczkami o wymiarach średnica 1,5 m i wysokości 0,7 m; 3) Zestaw rekreacyjno-sportowy o wymiarach 7,6 m x 5,85 m i wysokości 3,4 m; 4) Zestaw zabawowy o wymiarach 1,8 m x 5,8 m i wysokości 4,0 m; 5) Piaskownica o wymiarach 3,0 m x 3,0 m i wysokości 0,35 m; 6) Altana - metalowy plac zabaw dla małych dzieci o wymiarach 1,9 m x 1,9 m i wysokości 2,2 m; 7) Ławka parkowa bez oparcia o wymiarach 1,65 m x 0,65 m i wysokości 0,6 m - sztuk 4; 8) Ławka parkowa z oparciem o wymiarach 1,6 m x 0,65 m o wysokości 0,8m; 9) Kosz metalowy z daszkiem; 10) Tablica informacyjna mała o wymiarach 1,7 m x 0,25 m. Każde urządzenie placu zabaw zostało rozlokowane tak, aby zapewnić zalecaną strefę bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów placu zabaw. o Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze czerwonym, zapewniającej HIC=1,6 m. o Zabezpieczenie istniejących obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 m warstwą ścieralną natryskową o grubości 10 mm. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana na podstawie kryteriów jakościowych oraz ceny 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, w odniesieniu do polskich wykonawców będą to w szczególności: Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) i Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG). b) Zamawiający żąda takiego wpisu wyłącznie od osoby prawnej lub fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą. 2) w odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa ww. warunku. 3) w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 4) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze doświadczenia zawodowego: tj.: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę bieżni lekkoatletycznej okrężnej. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze kwalifikacji zawodowych: skierował do realizacji zamówienia osobę / osoby posiadające: Zamawiający nie określa ww. warunku. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w części 15 SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaświadczenie CEiDG / KRS, 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, 3) Wykaz robót budowlanych / dostaw/ usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju / przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty / dostawy / usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane / dostawy / usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Kosztorys ofertowy, sporządzony wg wytycznych określonych w części 16 SWZ; Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ); a)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie; b)w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia załącznik nr 2 do SWZ wypełniony i podpisany przez podmiot udostępniającego zasoby, potwierdzający brak podstaw tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Pozostałe dokumenty: a)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) - jeżeli dotyczy; b)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy; Zamawiający nie określa wzoru tego zobowiązania pozostawiając swobodę Wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z regulacjami zawartymi w załączniku do SWZ: projektowanymi postanowieniami umowy 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z regulacjami zawartymi w załączniku do SWZ: projektowanymi postanowieniami umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana na podstawie kryteriów jakościowych oraz ceny 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024