Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krośnicach
ul. Kwiatowa 9
56-320 Krośnice
powiat: milicki
Tel. 71 38 46 105, 71 38 46 638 faks: 71 38 46 105
sekretariat@dpskrosnice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Krośnice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel. 71 38 46 105, 7
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót pod nazwą ,,Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach. Projektuje się wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru na bazie systemu POLON 4200. W tym celu należy istniejącą instalację zdemontować, naprawić uszkodzenia podłoża i zamontować nową sieć. Ilość czujek dymu należy zwiększyć do 110 szt. oraz zwiększyć ilość sygnalizatorów dźwięku do 5. Nową centralę zamontować w miejsce starej zgodnie z wytycznymi w DTR. Zdemontowane czujki dymu należy poddać utylizacji w specjalistycznym zakładzie unieszkodliwiania odpadów. Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru polegać będzie na jej dostosowaniu do specyfiki obiektu tj. domu pomocy społecznej dla osób z chorobami psychicznymi a dodatkowo osób z dysfunkcją ruchu.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo doprecyzowany w następujących dokumentach, które to stanowią załącznik do niniejszego zapytania ofertowego:
1. Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego - na którą składają się: mapa ewidencyjna, projekt budowlany, przedmiar robót, rzut 1-go piętra, rzut parteru, rzut piwnic, rzut poddasza, rzut strychu, schemat ideowy, STWiOR.

Dokument nr: DPS/AG-230/02/2024, 02/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8.04.2024 r. o godz. 13:00.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 8.04.2024 r. do godz. 12:00.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@dpskrosnice.pl, w formie zaszyfrowanej.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Krośnicach Ul. Kwiatowa 9 56-320 Krośnice. Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
Oferta złożona po terminie bez względu na przyczynę, będzie odrzucona.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 20 dni od podpisania Umowy.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 15.06. 2024 roku.
3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach, na zgodny wniosek stron.

Wymagania:
II. INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejsze zapytanie ofertowe, zwane również ,,Postępowaniem'7 prowadzi się pisemnie.
2. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub częściowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom, na warunkach i w zakresie określonym we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
7. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w m. Krośnice przy ul. Kwiatowej 9 56-320 Krośnice. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. W tym celu należy bezpośrednio kontaktować się z osobą do kontaktu w sprawie niniejszego zapytania ofertowego.
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
4. Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o ,,zamówieniu" należy przez to rozumieć zamówienie opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji jakości oraz rękojmi za wady ujęte są we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. dokonał wizji lokalnej obiektu przed terminem złożenia ofert (wymagane potwierdzenie tego warunku w siedzibie Zamawiającego - możliwe wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-15 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z osobą do kontaktu);
2. spełniał warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym, w szczególności:
2.1. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
a) wykonał minimum 1 (jedno) zamówienie o wartości całkowitej nie mniejszej niż 50.000,00 zł w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dowodami, tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane.
Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające że wykonał minimum 1 (jedno) zamówienie o wartości całkowitej nie mniejszej niż 50.000.00 zł w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
VII. WADIUM - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a. formularz ofertowy którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c. w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć oryginał albo skan oryginału stosownego pełnomocnictwa,
d. parafowany projekt umowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
e. klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych zgodnie z RODO stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
f. dokumenty potwierdzające że wykonał minimum 1 (jedno) zamówienie o wartości całkowitej nie mniejszej niż 50.000,00 zł w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. Termin o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać przedłużony.
10. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w zapytaniu ofertowym, np. do podpisania oferty.
11. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, w którego ofercie dokonano poprawy o tym fakcie. Wykonawca w którego ofercie dokonana zostanie poprawa oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej może nie wyrazić zgody na poprawę dokonaną przez Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia dokonania poprawy.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZAŃ IA CENY
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
2. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cyfry podane powyżej dwóch miejsc po przecinku zostaną pominięte.
3. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Cena oferty za realizację robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego, jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty związane z ich kompleksową realizacją. Wynagrodzenie Wykonawcy wyczerpuje wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawcy nie przysługuje zwrot od Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją Umowy, w
szczególności zwrot kosztów transportu, podróży lub jakichkolwiek innych, dodatkowych kosztów czy nakładów ponoszonych przez Wykonawcę związanych z realizacją Umowy. Wykonawca ma pełną świadomość, że koszty ujęte w Ofercie Wykonawcy obejmują wszelkie koszty niezbędne do osiągnięcia wyznaczonego celu.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, za wartość właściwą zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
6. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną
(e-mail: sekretariat@dpskrosnice.pl faks: 71 3846105 )
XI. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w następujących przypadkach:
1) Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu,
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
2. Wykonawcy uczestniczącemu w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania lub odrzucenia jego oferty.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Zamawiającego lub stronie internetowej na której opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe.
4. Zamawiający może żądać od oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z
prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest:
a) niekompletna, lub
b) nie spełnia warunków udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym, lub
c) nie spełnia wymogów formalnych niniejszego zapytania ofertowego lub
d) zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
9. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
10. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
11. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
12. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do starannego zapoznania się z niniejszym zapytaniem ofertowym, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
13. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz przedstawia najniższą cenę.
14. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
15. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
17. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
18. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
Katarzyna Stolarek - Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Tel. 71 38 46 105 71 38 46 638 faks: 71 38 46 105 email: sekretariat@dpskrosnice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.