Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łaźni pawilonu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łaźni pawilonu

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu
ul. 17-go Stycznia 28
63-900 Rawicz
powiat: rawicki
065 546 85 00, Fax: 065 545 42 66
zk_rawicz@sw.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rawicz
Wadium: ---
Nr telefonu: 065 546 85 00, Fax:
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu, Ul. 17-go Stycznia, 63-900 Rawicz, położonej na działce 446/3.
2. W zakres remontu prac w/w łaźni wchodzi:
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania;
- wymiana instalacji wodociągowej;
- wymiana automatyki sterowania łaźnią;
- wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z pionami przechodzącymi
przez remontowane pomieszczenia;
- wymiana mechanicznej instalacji wentylacyjnej;
- wykonanie przekuć w ścianach działowych;
- wymiana stolarki drzwiowej;
- odtworzenie okładzin podłogowo - ściennych.
Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w załączonym przedmiarze robót (kosztorys zerowy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia, natomiast przedmiary robót (kosztorysy zerowe - 3 szt.) stanowią załącznik nr 4.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy wgląd w siedzibie Zamawiającego do projektów technicznych:
- branża elektryczna;
- branża architektura + konstrukcja;
- branża sanitarna.

Dokument nr: D/P.2233.4.2024.SW

Otwarcie ofert: ROZDZIAŁ X. TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 10 kwietnia 2024 r. o godz. 0945.

Składanie ofert:
ROZDZIAŁ IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres: zk_rawicz@sw.gov.pl do dnia 10 kwietnia 2024 r., do godz. 09:30.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia - do 30 listopada 2024r., licząc od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) o wartości niższej niż progi unijne
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 15:00
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą dokumenty związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia, odpowiedzi na zapytania, wyjaśnienia: https://ssdip.bip.gov.pl;

ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm. - zwaną dalej ,,ustawą pzp"), na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 8 ustawy tj.: ,,Przepisów ustawy nie stosuje się do zamówień o wartości mniejszej niż progi unijne udzielanych przez Ministra Sprawiedliwości - Prokuratora Generalnego albo jednostki organizacyjne mu podległe lub przez niego nadzorowane przywięziennym zakładom pracy, prowadzonym jako przedsiębiorstwa państwowe albo instytucje gospodarki budżetowej, związanych z zatrudnieniem osób pozbawionych wolności, jeżeli zasadnicza część działalności przywięziennego zakładu pracy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Ministra Sprawiedliwości - Prokuratora Generalnego lub jednostki organizacyjne mu podległe lub przez niego nadzorowane, realizowanych samodzielnie lub przy udziale podwykonawców, pod warunkiem, że co najmniej część zamówienia jest realizowana przez osoby pozbawione wolności".
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają statut przywięziennego zakładu pracy, prowadzonego m.in. jako przedsiębiorstwo państwowe, związane z zatrudnieniem osób pozbawionych wolności, jeżeli zasadnicza część działalności przywięziennego zakładu pracy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Ministra Sprawiedliwości - Prokuratora Generalnego lub jednostki organizacyjne mu podległe lub przez niego nadzorowane
WIZJA LOKALNA
1. Wizja lokalna może być przeprowadzana w dni robocze, w godzinach 9:00 - 13:00, nie później niż na dzień przed dniem składania ofert, pod warunkiem wcześniejszego przesłania Zamawiającemu wniosku o przeprowadzenie wizji lokalnej. Wniosek należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
Zamawiający informuje, iż nie będzie udzielał żadnych informacji dot. przedmiotu zamówienia telefonicznie.
ROZDZIAŁ V. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
Warunki umowy zawarte są we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
ROZDZIAŁ VI. INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl. Oferta winna być opatrzona podpisem kwalifikowanym.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej prowadzonego postępowania - https://ssdip.bip.gov.pl;
ROZDZIAŁ VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta oraz Dokumenty, o których mowa w niniejszym zaproszeniu muszą zostać złożone elektronicznie oraz muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej niezbędne jest złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym (781 §2 KC). W myśl art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego ,,Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej".
3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Oferta powinna być:
4.1. złożona w języku polskim, za pośrednictwem poczty elektronicznej zk_rawicz@sw.gov.pl
4.2. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
7. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Ofertę należy sporządzić w formacie danych pdf., doc., docx., rtf.,odt., xlsx., ods, ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip , .7Z
10. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
10.1. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
10.2. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w zaproszeniu dokumenty.
3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej(CEIDG);
3) Kopia Statutu Przedsiębiorstwa Państwowego lub innej instytucji,
4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł;
5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem Pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty;
Jeżeli wykonawca, nie złoży wszystkich dokumentów o których mowa powyżej, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące warunki: Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
5. Wymagana forma pełnomocnictwa:
1) oryginał w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej,
lub
2) elektroniczna kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
6. Podwykonawstwo
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, jeśli są już mu znane.
ROZDZIAŁ XI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Lp.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Znaczenie procentowe kryterium
Maksymalna ilość
punktów, jakie może
otrzymać oferta za dane kryterium
1
Cena oferty brutto ( C )
60%
60 pkt.
2
Okres gwarancji i rękojmi (G)
40 %
40 pkt.
ŁĄCZNIE
100%
100 pkt.

Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium ,,Cena"
G - Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium ,, Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane"
KRYTERIUM 1.
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
CN
C = ----- x Zc
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
C - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 60 pkt.

KRYTERIUM 2.
Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" (G) będzie liczony w następujący sposób:
1) za okres 24 miesięcy - 0 punktów;
2) za okres 36 miesięcy - 20 punktów;
3) za okres 48 miesięcy - 40 punktów;
Okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona. W przypadku nie wpisania na druku oferty terminu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca oświadcza, że termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w powyższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację.
Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi
100 pkt.
3. Wynik - oferta, która ma najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

ROZDZIAŁ XII. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę i siedzibę wykonawcy, którego ofertę wybrano, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Informację tą Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz prześle Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kontakt:
ROZDZIAŁ VII. OSOBY UPRAWNIONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Marek Kasprzak, e-mail: marek.kasprzak@sw.gov.pl
Przemysław Rado, e-mail: przemyslaw.rado@sw.gov.pl
b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalnych:
Sebastian Warczewski, e-mail: sebastian.warczewski@sw.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.