Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja drzwi wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja drzwi wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228, tel. 17 86 04 246, tel. 17 86 04 110
zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 017 86 04 100 f
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dla zadania pn.: ,,Modernizacja drzwi wewnętrznych
w pomieszczeniu serwerowni w budynku siedziby Narodowego Funduszu Zdrowia
Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego"
3.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drzwi wewnętrznych
w pomieszczeniu serwerowni na parterze w skrzydle B budynku siedziby
Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy
ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
? Dostawę i montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych aluminiowych z
wypełnieniem szkłem klejonym 44.2 ( dwie szyby klejone ze sobą z dwoma
foliami, ramka i szkło klasy ogniowej EI 30 ) z progiem opadającym. Klasa
ogniowa EI30 przezierne (P2/16Ar), kolor profili to lakierowanie proszkowo
proszkiem producenta IGB w wykończeniu matowym RAL Mahoń 8016 w ilości
1 sztuki.
? Demontaż starych drzwi i framug oraz obróbkę szpalet po demontażu wraz z
pomalowaniem części ścian po demontażu starej konstrukcji ( wraz z kosztem
materiałów ).
? Utylizację starych drzwi po demontażu ( wraz z framugami ).
3.4. Przedmiot zamówienia ma spełniać następujące wymogi:
? Akustyka dla wypełnienia ma być większa lub równa 40 dB.
? Światło przejścia 900 mmx 2000 mm.
? Wyposażenie drzwi w jednostronną kontrolę dostępu wraz z podłączeniem do
systemu oraz wyposażenie w kontrakton.
? Wyposażenie drzwi w dwa zamki niezależne z wkładką antywłamaniową oraz
samozamykacz szynowy.
? Należy przewidzieć wzmocnione kotwienie drzwi ( zagrożenie wybuchem ).

CPV: 45421100-5

Dokument nr: NFZ09-WAG.2151.1.2024

Składanie ofert:
9.1. Ofertę należy złożyć:
? za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamówienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl
(wersja elektroniczna)
? w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego
przy Ul. Zamkowej 8 , pok. 1-kancelaria ogólna - przyjmowanie dokumentów (wersja
papierowa)
9.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 5 kwietnia 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
3.5. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Podkarpackiego Oddziału
Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy
ul. Zamkowej 8.
5. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa z załączniku nr
1 do zapytania ofertowego, w terminie do ........2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie publiczne poniżej 130 000 złotych netto, do którego nie znajdują zastosowania
przepisy art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r (t.j.:
Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
4. Oferty częściowe i wariantowe oraz zamówienia uzupełniające
4.1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Pozostałe wymagane dokumenty
6.1. Formularz ofertowy ,, OFERTA"- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6.2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
7. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Wymagania ogólne
8.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, w języku polskim. Oznacza to, że oferta oraz dokumenty
potwierdzające umocowanie do reprezentowania oraz każdy dokument złożony wraz z
ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język
polski. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
8.4.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8.5.Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami muszą być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji
wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od
wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8.6. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
8.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty.
8.8. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji
nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby
Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo. Wszystkie załączniki do oferty muszą
być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8.9. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy - musi być przedłożone, jako oryginał w takiej samej formie
jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego
stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie (t.j. Dz.U.
2022, poz. 1799 z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie
może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Pełnomocnictwo do podpisania oferty
winno być dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania
oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem
ewentualnych kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
8.10. W przypadku, gdy dokumenty zostały sporządzone, jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
8.11. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z
przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8.12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w wersji papierowej. Oferta musi być podpisana
przez osobę/osoby upoważnioną/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
- zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku
gdy, ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z
dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby Wykonawca dołączył
do oferty pełnomocnictwo. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane
przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8.13. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za
zgodność kopii z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone
do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych
do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii
dokumentów składanych wraz z ofertą.
8.14. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez
danego Wykonawcę.
8.14. Oferta składa się z :
8.14.1. Formularz ofertowego ,,Oferta" ( wzór formularza oferty określony został w załączniku
nr 1 do zapytania ofertowego);
8.14.2. Stosowne pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do
reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu
rejestrowego lub pełnomocnictw załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu;
9.3. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy.
9.4. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami.
10.1. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej.
10.2. Przy przekazywaniu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
Zamawiającego i Wykonawcę obowiązuje forma pisemna.
10.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści
zapytania.
Zamawiający może udzielić odpowiedzi albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. Treść
zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.nfzrzeszow.
pl, na której zamieścił zapytanie ofertowe oraz przekaże Wykonawcom, którym
przekazał zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania.
10.5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja
zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe
oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli modyfikacja treści
zapytania ofertowego powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian oferty,
Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
10.6. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych
faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza
fakt jej otrzymania.
10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie bez podania przyczyny. Koszt przygotowania oferty nie będzie obciążał
Zamawiającego.
10.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji z wybranym
Wykonawcą.
11. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
11.1. Wykonawca podaje w ofercie cenę brutto.
11.2. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć
obowiązującą stawkę podatku VAT.
11.3. Cenę ofertową Wykonawca przedstawia w złotych polskich z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku ( zł/gr ).
11.4. Cena podana w ofercie jest niezmienna w całym okresie realizacji przedmiotu
zamówienia.
11.5. W niniejszym postępowaniu przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe. Obowiązkiem
Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do
wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3 zapytania ofertowego.
12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
12.1. W niniejszym zapytaniu ofertowym wybór oferty dokonany zostanie na podstawie
kryterium:
cena brutto przedmiotu zamówienia - o wadze 100 %. Oferta z najniższą ceną brutto, nie
podlegająca odrzuceniu otrzyma 70 pkt; pozostałe oferty otrzymają punkty wyliczone
według wzoru:
x pkt
Cofb
C ? Cmin 100
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min - cena oferty z najniższą ceną
C ofb - cena ofert badanej
12.3. Zamawiający przy porównywaniu ofert będzie brał pod uwagę ceny brutto.
12.4. Zaokrąglenia w końcowym obliczeniu punktacji - do dwóch miejsc po przecinku.
12.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
13. Formalności, jakie należy dopełnić po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego
13.1. Zamawiający po wyborze oferty przekaże wszystkim Wykonawcom pisemną informację o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
13.2. Z Wykonawcą, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta
umowa zgodnie ze wzorem umowy załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.
14. Wzór umowy
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego. Umowa zostanie sporządzona na piśmie pod rygorem nieważności.

Uwagi:
15. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
dla oferentów/kontrahentów w związku ze złożoną ofertą, zleceniem usług
lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), podajemy
następujące informacje:
? ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa
Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pani/Pan kontaktować
w następujący sposób:
? listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
? za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
? e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl
? INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panią/Panem
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw
związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący
sposób:
? listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
? za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
? e-mailem: iod@nfz.gov.pl
? CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
? w związku ze złożoną ofertą;
? w celu zlecenia usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności:
? Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE, w tym:
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO /w przypadku zawarcia i realizacji umowy/zlecenia
usług/zamówienie dostaw/;
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO /gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze/;
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO /w celu właściwej realizacji usługi/dostawy, ochrony zasobów
NFZ, ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz obrony przez roszczeniami/;
? ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
? ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
? ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
? ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
? ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
? ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
? ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
? ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty posiadające upoważnienie
do pozyskiwania danych osobowych na postawie przepisów prawa powszechnie
obowiązującego (w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej). Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, z którymi
Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych
osobowych m. in. podmiotom świadczącym usługi w zakresie systemów
informatycznych/oprogramowania oraz operatorom pocztowym. Pani/Pana dane
osobowe mogą być również przekazywane do państwa trzeciego na podstawie
obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
? OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby
realizacji ustawowych zadań, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia
roszczeń, obrony przez roszczeniami oraz zadań wynikających z ustaw szczególnych,
w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
? PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
W odniesieniu do danych przetwarzanych we wskazanych powyżej celach, Pani/Panu
jako Wnioskodawcy przysługuje prawo do:
? dostępu do treści swoich danych osobowych;
? sprostowania danych osobowych;
? ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (o ile w danym
przypadku przysługuje);
? wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Każdy wniosek dotyczący realizacji z w/w praw zostanie rozpatrzony zgodnie z RODO.
? INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale może wynikać
z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a ich nie podanie uniemożliwi
uczestnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie
oferty, zawarcie umowy lub/i jej realizację, zlecenie usług lub zamówienie dostaw
oraz ich realizację.
? INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA
DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA
Pani/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również
profilowania.

Kontakt:
10.4. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawnieni są:
a) Bartłomiej Kapica tel. 17 86 04 246
bartlomiej.kapica@nfz-rzeszow.pl
b) Marcin Paluch tel. 17 86 04 110
marcin.paluch@nfz-rzeszow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.