Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków mieszkalnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków mieszkalnych wielorodzinnych, pawilonów wolnostojących, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi)

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa STOKŁOSY
ul. Jastrzębowskiego 22
02-786 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel. 22 545-30-20 Fax. 22 644-90-04
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 5 000,00 zł.
Nr telefonu: Tel. 22 545-30-20 Fa
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
8. Opis przedmiotu zamówienia.
8.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków mieszkalnych wielorodzinnych,
pawilonów wolnostojących, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi) znajdujących się w zasobach SBM STOKŁOSY, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Zakres przeglądu obejmuje: branże budowlaną oraz instalacje sanitarne. Przedmiotowy zakres okresowego 5-cio letniego przeglądu nie obejmuje instalacji gazowej, przewodów kominowych oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
8.2. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany kompleksowo - wszystkie dwie branże.
8.3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi
przepisami Prawa budowlanego oraz należytą starannością
i obowiązującymi normami i przepisami.
8.4. Wykaz budynków, pawilonów, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi) oraz oświetlenia zewnętrznego w których należy dokonać przeglądu stanu sprawności technicznej stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
8.5. Szczegółowy zakres rzeczowy zlecenia zawiera Załącznik numer 2 do wzoru umowy.
8.6. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić proponowany harmonogram
okresowego przeglądu w rozbiciu na poszczególne budynki.
8.7. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem przedmiotu przetargu w trakcie wizji lokalnej.
8.8. Protokoły z okresowego przeglądu muszą zawierać informację, że spełniono obowiązek wynikający zarówno z pkt 1 jak i pkt 2 ust. 1 art. 62 Prawa Budowlanego. Protokoły powinny być wystawione osobno na poszczególne budynki mieszkalne oraz pawilony usługowe i inne oraz dostarczone do Zamawiającego w wersji papierowej oraz elektronicznej (.pdf).

Otwarcie ofert: 22. Miejsce i termin otwarcia ofert.
22.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 121 (piętro I) w dniu 17.04.2024 r. o godz. 11:15
22.2. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
21. Miejsce i termin składania ofert.
21.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii piętro I do dnia 17.04.2024 r. do godz. 11:00
21.2. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie musi zostać wykonane w całości terminie do 30.06.2024 r.

Wymagania:
2. Podstawa prawna. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,ZASAD UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI" zatwierdzonych Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 26/22, w dniu 25.07.2022 r. z późniejszymi zmianami zwanych dalej Zasadami.
3. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu.
3.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją.
3.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamówienia dodatkowe.
Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień dodatkowych tylko w przypadkach określonych w SIWZ lub w umowie.
5. Oferty częściowe, oferty wariantowe.
Poza przypadkami wyraźnie określonymi w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
7. Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Pisemność postępowania.
7.1. Obowiązuje pisemność postępowania. Oferty, oświadczenia, wnioski, oraz inne informacje Zamawiający i Oferenci przekazują w formie pisemnej.
7.2. Jeżeli w postępowaniu strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek, środa, czwartek 8.00 -16.00.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
10.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają
wykluczeniu na podstawie § 45 Zasad oraz spełniają następujące warunki:
a) wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali przynajmniej trzy zamówienia o charakterze tożsamym lub podobnym do opisanego w niniejszym postępowaniu i łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,-złotych, których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi referencjami,
b) wykażą iż dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie tych warunków Oferent wykaże, iż dysponuje następującymi pracownikami:
15. Wymagania dotyczące wadium.
15.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed przystąpieniem do przetargu w wysokości: 5 000,00 zł.
15.2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,*
b) gwarancjach bankowych,*
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.*
15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank
30 1090 1056 0000 0001 4369 1134
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
15.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt. 15.2. lit. b),
c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.*
15.5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na bieżącym rachunku Zamawiającego.
15.6. Zwrot wadium zostanie dokonany nie później niż przed upływem 5-ciu dni roboczych:
- Oferentowi, którego oferta została przyjęta - po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- pozostałym Oferentom - po zakończeniu postępowania albo niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą,
- wszystkim Oferentom - po unieważnieniu postępowania.
15.7. Utrata wadium. Oferent utraci wadium, jeżeli
a) mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie wskazanym w umowie.
16. Termin związania ofertą.
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Etapy oceny ofert.
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty:
Oferty niespełniające wymagań określonych w SIWZ zostaną odrzucone a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania.
II etap: ocena merytoryczna:
W II etapie wg kryteriów określonych w pkt 18, oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów niepodlegaiacych wykluczeniu.
18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
- łączna cena ofertowa brutto robót opisanych w SIWZ - waga kryterium 85%,
- Inne kryteria, indywidualna ocena członka komisji (wiarygodność techniczna, doświadczenie, opinie, referencje, okres realizacji zadania itp.) - waga kryterium 15%.
19. Sposób oceny ofert według ustalonych kryteriów.
a) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla ceny):
cena najniższa
o Liczba pkt oferty ocenianej = ------------------- x max liczba pkt
cena oferty ocenianej
b) Indywidualna ocena członka komisji
c) przyjmuje się, że 1% = 1 pkt,
d) najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (ocena poszczególnych członków Komisji przetargowej, o ile została powołana, będzie sumowana),
e) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
f) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, uwarunkowanych interesem Zamawiającego, możliwe będzie dokonanie dodatkowej oceny ofert poprzedzonej negocjacjami z firmami, których oferty posiadają zbliżoną ocenę punktową a z analizy rynku wynika, że można uzyskać korzystniejsze warunki wykonania przedmiotu zamówienia, niższą cenę lub wyższą jakość.
20. Koszt przygotowania oferty.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.

Kontakt:
6. Osoby uprawnione do udzielania informacji.
Inspektorzy nadzoru robót budowlanych:
Marek Oliwa tel. 22 545-30-27 Ewelina Grabowska tel. 22 545-30-62 Inspektor nadzoru robót sanitarnych : tel. 22 545-30-45

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.