łódzkie (Łódź)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków mieszkalnych wielorodzinnych, pawilonów wolnostojących, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi) |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa STOKŁOSY ul. Jastrzębowskiego 22 02-786 Warszawa powiat: Warszawa Tel. 22 545-30-20 Fax. 22 644-90-04 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 5 000,00 zł. |
Nr telefonu: | Tel. 22 545-30-20 Fa |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
8. Opis przedmiotu zamówienia. 8.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków mieszkalnych wielorodzinnych, pawilonów wolnostojących, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi) znajdujących się w zasobach SBM STOKŁOSY, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Zakres przeglądu obejmuje: branże budowlaną oraz instalacje sanitarne. Przedmiotowy zakres okresowego 5-cio letniego przeglądu nie obejmuje instalacji gazowej, przewodów kominowych oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej. 8.2. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany kompleksowo - wszystkie dwie branże. 8.3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należytą starannością i obowiązującymi normami i przepisami. 8.4. Wykaz budynków, pawilonów, garaży i garaży wielostanowiskowych (z boksami garażowymi) oraz oświetlenia zewnętrznego w których należy dokonać przeglądu stanu sprawności technicznej stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 8.5. Szczegółowy zakres rzeczowy zlecenia zawiera Załącznik numer 2 do wzoru umowy. 8.6. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić proponowany harmonogram okresowego przeglądu w rozbiciu na poszczególne budynki. 8.7. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem przedmiotu przetargu w trakcie wizji lokalnej. 8.8. Protokoły z okresowego przeglądu muszą zawierać informację, że spełniono obowiązek wynikający zarówno z pkt 1 jak i pkt 2 ust. 1 art. 62 Prawa Budowlanego. Protokoły powinny być wystawione osobno na poszczególne budynki mieszkalne oraz pawilony usługowe i inne oraz dostarczone do Zamawiającego w wersji papierowej oraz elektronicznej (.pdf). Otwarcie ofert: 22. Miejsce i termin otwarcia ofert. 22.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 121 (piętro I) w dniu 17.04.2024 r. o godz. 11:15 22.2. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 21. Miejsce i termin składania ofert. 21.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii piętro I do dnia 17.04.2024 r. do godz. 11:00 21.2. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: 9. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie musi zostać wykonane w całości terminie do 30.06.2024 r. Wymagania: 2. Podstawa prawna. Tryb udzjelenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,ZASAD UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI" zatwierdzonych Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 26/22, w dniu 25.07.2022 r. z późniejszymi zmianami zwanych dalej Zasadami. 3. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu. 3.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją. 3.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Zamówienia dodatkowe. Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień dodatkowych tylko w przypadkach określonych w SIWZ lub w umowie. 5. Oferty częściowe, oferty wariantowe. Poza przypadkami wyraźnie określonymi w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych. 7. Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Pisemność postępowania. 7.1. Obowiązuje pisemność postępowania. Oferty, oświadczenia, wnioski, oraz inne informacje Zamawiający i Oferenci przekazują w formie pisemnej. 7.2. Jeżeli w postępowaniu strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek, środa, czwartek 8.00 -16.00. 10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 10.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 45 Zasad oraz spełniają następujące warunki: a) wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali przynajmniej trzy zamówienia o charakterze tożsamym lub podobnym do opisanego w niniejszym postępowaniu i łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,-złotych, których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi referencjami, b) wykażą iż dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tych warunków Oferent wykaże, iż dysponuje następującymi pracownikami: 15. Wymagania dotyczące wadium. 15.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed przystąpieniem do przetargu w wysokości: 5 000,00 zł. 15.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu,* b) gwarancjach bankowych,* c) gwarancjach ubezpieczeniowych.* 15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank 30 1090 1056 0000 0001 4369 1134 Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 15.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt. 15.2. lit. b), c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.* 15.5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na bieżącym rachunku Zamawiającego. 15.6. Zwrot wadium zostanie dokonany nie później niż przed upływem 5-ciu dni roboczych: - Oferentowi, którego oferta została przyjęta - po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - pozostałym Oferentom - po zakończeniu postępowania albo niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą, - wszystkim Oferentom - po unieważnieniu postępowania. 15.7. Utrata wadium. Oferent utraci wadium, jeżeli a) mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie wskazanym w umowie. 16. Termin związania ofertą. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 17. Etapy oceny ofert. Oferty oceniane będą w dwóch etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty: Oferty niespełniające wymagań określonych w SIWZ zostaną odrzucone a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna: W II etapie wg kryteriów określonych w pkt 18, oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów niepodlegaiacych wykluczeniu. 18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria: - łączna cena ofertowa brutto robót opisanych w SIWZ - waga kryterium 85%, - Inne kryteria, indywidualna ocena członka komisji (wiarygodność techniczna, doświadczenie, opinie, referencje, okres realizacji zadania itp.) - waga kryterium 15%. 19. Sposób oceny ofert według ustalonych kryteriów. a) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla ceny): cena najniższa o Liczba pkt oferty ocenianej = ------------------- x max liczba pkt cena oferty ocenianej b) Indywidualna ocena członka komisji c) przyjmuje się, że 1% = 1 pkt, d) najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (ocena poszczególnych członków Komisji przetargowej, o ile została powołana, będzie sumowana), e) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, f) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, uwarunkowanych interesem Zamawiającego, możliwe będzie dokonanie dodatkowej oceny ofert poprzedzonej negocjacjami z firmami, których oferty posiadają zbliżoną ocenę punktową a z analizy rynku wynika, że można uzyskać korzystniejsze warunki wykonania przedmiotu zamówienia, niższą cenę lub wyższą jakość. 20. Koszt przygotowania oferty. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Kontakt: 6. Osoby uprawnione do udzielania informacji. Inspektorzy nadzoru robót budowlanych: Marek Oliwa tel. 22 545-30-27 Ewelina Grabowska tel. 22 545-30-62 Inspektor nadzoru robót sanitarnych : tel. 22 545-30-45 |
© eurobudowa.pl 2004-2024