Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa uszkodzonej nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych i chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa uszkodzonej nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych i chodników

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa STOKŁOSY
ul. Jastrzębowskiego 22
02-786 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel. 22 545-30-20, Fax. 22 644-90-04, tel. 22 545-30-27, tel. 22 545-30-62
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: Tel. 22 545-30-20, F
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
8. Opis przedmiotu zamówienia.
8.1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa uszkodzonej nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych i chodników, na terenie znajdującym się w zasobach SBM STOKŁOSY.
8.2. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany kompleksowo, łącznie z przywróceniem do stanu pierwotnego miejsca budowy - niezwłocznie po zakończeniu prac (w tym również rekultywacja terenu i odtworzenie zniszczonych w trakcie robót terenów zielonych bądź utwardzonych).
8.3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należytą starannością i obowiązującymi normami i przepisami.
8.5. Szczegółowy zakres robót określający remont uszkodzonych nawierzchni ciągów pieszo jezdnych został opisany w załączniku numer 1 do wzoru umowy.

Otwarcie ofert: 22. Miejsce i termin otwarcia ofert.
22.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 121 (piętro I) w dniu 16.04.2024 r. o godz. 11:15
22.2. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
21. Miejsce i termin składania ofert.
21.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii piętro I do dnia 16.04.2024 r. do godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
8.6. Lokalizacje w których należy dokonać naprawy uszkodzonej nawierzchni ciągów pieszo - jezdnych przedstawione zostały w załączniku numer 2 do wzoru umowy.
9. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30.06.2024 r.

Wymagania:
2. Podstawa prawna. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,ZASAD UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI" zatwierdzonych Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 26/22, w dniu 25.07.2022 r., zwanych dalej Zasadami.
3. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu.
3.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej oraz wskazane podmioty występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją.
3.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamówienia dodatkowe.
Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień dodatkowych, tylko w przypadkach określonych w SIWZ lub w umowie.
5. Oferty częściowe, oferty wariantowe.
Poza przypadkami wyraźnie określonymi w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
7. Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Pisemność postępowania.
7.1. Obowiązuje pisemność postępowania. Oferty, oświadczenia, wnioski, oraz inne informacje Zamawiający i Oferenci przekazują w formie pisemnej.
7.2. Jeżeli w postępowaniu strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
8.4. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja wynosząca minimum 36 miesięcy.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
10.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 45 Zasad oraz spełniają następujące warunki:
a) wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat, zrealizowali przynajmniej trzy zamówienia o charakterze tożsamym lub podobnym do opisanego w niniejszym postępowaniu i łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych, których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi referencjami,
b) wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi do kierowania i nadzoru nad prowadzonymi pracami, stosownymi uprawnieniami oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) wykażą, iż dysponują odpowiednią liczbą pracowników, z którymi wykonawca ma zawarte stosowne umowy, umożliwiające wykonanie zamówienia w zakreślonym przez zamawiającego terminie.
d) Wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnęli łączny obrót w wysokości nie mniej niż 300.000,00 zł.*
10.2. Złożenie wraz z ofertą wymaganych w SIWZ dokumentów będzie podstawą do dokonania oceny spełniania przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu.
11. Zawartość oferty - wymagane dokumenty, jakie winni dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
11.1. Ofertę na formularzu ofertowym - wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ.
11.2. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis/informację z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego albo wydruk zCEIDG.
b) opakowanie musi zostać opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Oferenta wraz z adresem.
c) w przypadku oferty wspólnej należy wymienić z nazwy określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera.
15. Wymagania dotyczące wadium.
15.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed przystąpieniem do przetargu w wysokości: 5.000,00 zł.
15.2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,*
b) gwarancjach bankowych,*
c) gwarancjach ubezpieczeniowych*
15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank
30 1090 1056 0000 0001 4369 1134
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
15.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt. 15.2. lit. b), c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty*
15.5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na bieżącym rachunku Zamawiającego.
15.6. Zwrot wadium zostanie dokonany nie później niż przed upływem 5-ciu dni roboczych:
- Oferentowi, którego oferta została przyjęta - po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- pozostałym Oferentom - po zakończeniu postępowania albo niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą,
- wszystkim Oferentom -po unieważnieniu postępowania.
15.7. Utrata wadium. Oferent utraci wadium, jeżeli
a) mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie wskazanym w umowie.
16. Termin związania ofertą.
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Etapy oceny ofert.
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty:
21.2. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
23. Zmiana i wycofanie oferty.
Oferent może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie ,,ZMIANA/WYCOFANIE".
24. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Oferent przez podpisaniem umowy wniósł zabezpieczenie należytego jej wykonania.
25. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
25.1. Zamawiający wymaga wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego jej wykonania w wysokości do 10% wartości netto zamówienia, wynikającej z oferty.
25.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następującej formie:
a. pieniądzu,*
b. gwarancjach bankowych,*
c. gwarancjach ubezpieczeniowych.*
25.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego podane w pkt. 15.3. SIWZ.
25.4. Zasady zwrotu zabezpieczenia określa umowa.
25.5. Dopuszcza się zatrzymanie wadium wniesionego przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły określa umowa.
25.6. Dodatkową formę zabezpieczenia stanowi kaucja gwarancyjna uzyskana z potrąceń z faktur VAT (5% netto wynagrodzenia należnego wykonawcy).
26. Umowa. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
26.1. Zamawiający podpisze umowę po zatwierdzeniu wyników postępowania złym Oferentem, który złożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium(ów) przyjętych w postępowaniu.

Kontakt:
6. Osoba(y) uprawniona(e) do udzielania informacji.
Marek Oliwa tel. 22 545-30-27, Ewelina Grabowska tel. 22 545-30-62.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.