Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Generalny remont dachu budynku wielorodzinnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Generalny remont dachu budynku wielorodzinnego

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa STOKŁOSY
ul. Jastrzębowskiego 22
02-786 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel. 22 545-30-20 Fax. 22 644-90-04
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 5 000,00 zł.
Nr telefonu: Tel. 22 545-30-20 Fa
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
8. Opis przedmiotu zamówienia.
8.1. Przedmiotem zamówienia jest generalny remont dachu budynku wielorodzinnego przy Ul. Koncertowej 3/5, znajdującego się w zasobach SBM STOKŁOSY.
8.2. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany kompleksowo, łącznie z przywróceniem do stanu pierwotnego miejsca budowy - niezwłocznie po zakończeniu prac (w tym również rekultywacja terenu i odtworzenie zniszczonych w trakcie robót terenów zielonych bądź utwardzonych).
8.3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należytą starannością i obowiązującymi normami i przepisami.
8.4. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja wynosząca minimum 36 miesięcy.
8.5. Szczegółowy zakres robót określający remont dachu ww. budynku określa przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

Składanie ofert:
21. Miejsce i termin składania ofert.
21.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii piętro I do dnia 23.04.2024 r. do godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30.09.2024 r.

Wymagania:
2. Podstawa prawna. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,ZASAD UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI" zatwierdzonych Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 26/22, w dniu 25.07.2022 r., zwanych dalej Zasadami.
3. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu.
3.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej oraz wskazane podmioty występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją.
3.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamówienia dodatkowe.
Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień dodatkowych, tylko w przypadkach określonych w SIWZ lub w umowie.
5. Oferty częściowe, oferty wariantowe.
Poza przypadkami wyraźnie określonymi w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
7. Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Pisemność postępowania.
7.1. Obowiązuje pisemność postępowania. Oferty, oświadczenia, wnioski, oraz inne informacje Zamawiający i Oferenci przekazują w formie pisemnej.
7.2, Jeżeli w postępowaniu strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
10.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 45 Zasad oraz spełniają następujące warunki:
a) wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat, zrealizowali przynajmniej trzy zamówienia o charakterze tożsamym lub podobnym do opisanego w niniejszym postępowaniu i łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych, których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi referencjami,
b) wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi do kierowania i nadzoru nad prowadzonymi pracami, stosownymi uprawnieniami oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego (Izba Inżynierów Budownictwa itp.), posiadających stosowne, aktualne zaświadczenie wydane przez tę izbę*.
c) wykażą, iż dysponują odpowiednią liczbą pracowników, z którymi wykonawca ma zawarte stosowne umowy, umożliwiające wykonanie zamówienia w zakreślonym przez zamawiającego terminie.
d) Wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnęli łączny obrót w wysokości nie mniej niż 200.000,00 zł.*
10.2. Złożenie wraz z ofertą wymaganych w SIWZ dokumentów będzie podstawą do dokonania oceny spełniania przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu.
11. Zawartość oferty - wymagane dokumenty, jakie winni dostarczyć Oferenci w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
11.1. Ofertę na formularzu ofertowym - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
11.2. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis/informację z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego albo wydruk zCEIDG.
11.3. Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego naczelnika Urzędu
c) w przypadku oferty wspólnej należy wymienić z nazwy określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera.
15. Wymagania dotyczące wadium.
15.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed przystąpieniem do przetargu w wysokości: 5 000,00 zł.
15.2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,*
b) gwarancjach bankowych,*
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.*
15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank
30 1090 1056 0000 0001 4369 1134
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
15.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt. 15.2. lit. b), c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.*
15.5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na bieżącym rachunku Zamawiającego.
15.6. Zwrot wadium zostanie dokonany nie później niż przed upływem 5-ciu dni roboczych:
- Oferentowi, którego oferta została przyjęta - po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- pozostałym Oferentom - po zakończeniu postępowania albo niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą,
- wszystkim Oferentom -po unieważnieniu postępowania.
15.7. Utrata wadium. Oferent utraci wadium, jeżeli
a) mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie wskazanym w umowie.
16. Termin związania ofertą.
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Etapy oceny ofert.
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty:
Oferty niespełniające wymagań określonych w SIWZ zostaną odrzucone a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania.
II etap: ocena merytoryczna:
W II etapie, wg kryteriów określonych w pkt 18, oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów niepodlegaiacych wykluczeniu.
18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
- łączna cena ofertowa brutto robót opisanych w SIWZ - waga kryterium 80%,
- okres gwarancji - waga kryterium 10%.
- Inne kryteria, indywidualna ocena członka komisji ( wiarygodność techniczna, opinie, referencje, zaplecze techniczne , itp.)-waga kryterium 10%
19. Sposób oceny ofert według ustalonych kryteriów.
a) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla ceny):
cena najniższa
o Liczba pkt oferty ocenianej = --------------------- x max liczba pkt
cena oferty ocenianej
b) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla gwarancji):
c) przyjmuje się, że 1% = 1 pkt,
#
d) najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (ocena poszczególnych członków Komisji przetargowej, o ile została powołana, będzie sumowana),
e) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
f) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, uwarunkowanych interesem Zamawiającego, możliwe będzie dokonanie dodatkowej oceny ofert poprzedzonej negocjacjami z firmami, których oferty posiadają zbliżoną ocenę punktową a z analizy rynku wynika, że można uzyskać korzystniejsze warunki wykonania przedmiotu zamówienia, niższą cenę lub wyższą jakość.
20. Koszt przygotowania oferty.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.

Kontakt:
6. Osoba(y) uprawniona(e) do udzielania informacji.
Marek Oliwa tel. 22 545-30-27.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.