Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont lokali mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont lokali mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
powiat: Warszawa
dzp.by@amw.com.pl
https://amw.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w rejonie działania AMW Bydgoszcz
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Leźnica Wielka blok nr 17 m 2 /lokal mieszkalny/
Leźnica Wielka blok nr 17 m 4 /lokal mieszkalny/
Leźnica Wielka blok nr 21 m 46 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Łódź Ul. 11 Listopada 43 m 28 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Kutno Ul. Podrzeczna 9 m 14 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Zgierz Ul. 1 Maja 30A m 21 /kwatera internatowa/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Łask Ul. Skłodowskiej 4 m 1 /kwatera internatowa/
Łask Ul. Skłodowskiej 4 m 1 /wywóz i utylizacja mebli/
Łask Ul. Jana Pawła II 21 m 12 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Grudziądz Ul. Hubala 1 m 58 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Grupa Ul. Libeckiego 6 m 10 /kwatera internatowa/
Grupa Ul. Libeckiego 6 m 13 /lokal mieszkalny/
Grupa Ul. Szarych Szeregów 3 m 4 / lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Toruń Ul. Podgórska 14G m 12 /lokal mieszkalny/
Toruń Ul. Rydygiera 19D m 2 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Świecie Ul. Sienkiewicza 8 m 4 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Chełmno Ul. Skłodowskiej 3 m 24 /kwatera internatowa/
Chełmno Ul. Skłodowskiej 3 m 24 /zabezpieczenie mebli/
Chełmno Ul. Kopernika 6 m 36 /lokal mieszkalny/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Bydgoszcz Ul. Dwernickiego 4 m 50 /kwatera internatowa/
Bydgoszcz Ul. Dwernickiego 4 m 50 /zabezpieczenie mebli/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Bydgoszcz Ul. Sułkowskiego 44 m 19 /kwatera internatowa/
Bydgoszcz Ul. Sułkowskiego 44 m 19 /wyposażenie/
Bydgoszcz Ul. Sułkowskiego 44 m 19 /prace remontowe pozostałe/
Bydgoszcz Ul. Sułkowskiego 44 m 40 /kwatera internatowa/
Bydgoszcz Ul. Sułkowskiego 44 m 40 /wyposażenie/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Bydgoszcz Ul. Szubińska 22 m 22 /kwatera internatowa/
Bydgoszcz Ul. Szubińska 22 m 22 /wyposażenie/
Bydgoszcz Ul. Ikara 16 m 2 /kwatera internatowa/
Bydgoszcz Ul. Ikara 16 m 2 /wyposażenie/
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy, przed ponownym zasiedleniem: Inowrocław Ul. Toruńska 76 m 21 /lokal mieszkalny/

CPV: 45453000-7, 45440000-3,45430000-0,45330000-9-,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00259887, DZP-OB.2616.89.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma") pod adresem
https://amw.ezamawiajacy.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://amw.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 15 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://amw.ezamawiajacy.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie ,,zarejestruj się".
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
o kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
o jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) Akcję ,,Zadaj pytanie" (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w
którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
2) Kafel ,,Wiadomości" (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję ,,Utwórz nową wiadomość" wypełnia temat oraz treść/przedmiot
pytania, a następnie klika akcję ,,Wyślij".
c.d w sekcji IX
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://amw.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AMW z siedzibą przy Ul. Nowowiejskiej 26
A, 00-911 Warszawa Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach
związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na
adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres AMW , Ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z
dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych"; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na
Zamawiającym; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pan/Pani:-na odstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;-na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje
Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art.
21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.
14ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://amw.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:00
Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.