Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego (portiernia)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego (portiernia)

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Morska Stocznia Remontowa ,,Gryfia" S.A
ul. Brdowska 12
71-700 Szczecin
powiat: Szczecin
+48 91 424 28 38 ,48 91 424 27 33, +48 660 777 220., +48 506 854 297, +48 668 324 292
przetargi@msrgryfia.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 91 424 28 38 ,48
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Regulamin Postępowania Przetargowego [Regulamin] określa zasady postępowania
prowadzonego w celu udzielenia zamówienia na świadczenie usług prac naprawczych obiektu
kontenerowego (portiernia) Punktu Kontroli Dostępu w ramach wykonawstwa zastępczego, którego
przedmiot został opisany w załączniku nr 1 do Ogłoszenia o przetargu pn. ,,Opis przedmiotu
zamówienia".

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.04.2024 r., o godz. 14.00 bez udziału Oferentów.
IV Etap - weryfikacja i ocena złożonych ofert oraz ewentualne wezwania do wyjaśnień
i uzupełnień. Przewidywany termin zakończenia etapu do dnia 10.04.2024 r.
V Etap - ewentualne ustne negocjacje w sprawie istotnych parametrów oferty, z Oferentem lub
Oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty oraz wybór wykonawcy - przewidywany
termin zakończenia do dnia 12.04.2024 r. Oferent, którego oferta została wybrana zostanie
powiadomiony pocztą elektroniczną o dokładnym terminie i miejscu podpisania umowy.

Składanie ofert:
III Etap - składanie ofert - oferty należy przesłać w formie elektronicznej na adres
przetargi@msrgryfia.pl lub złożyć w siedzibie MSR Gryfia, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Dział
kooperacji i zakupów- oferta na świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego
(portiernia) Punktu Kontroli Dostępu - przetarg nieograniczony. Nie otwierać przed 08.04.2024 r.,
godz. 14:00".
Oferta w formie elektronicznej powinna zostać przesłana w postaci pliku podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami
opisującymi przedmiot oferty. Jako temat wiadomości należy podać:
,,Oferta na świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego (portierni)".
Plik przesłany w formie elektronicznej należy zabezpieczyć hasłem. Oferty można składać
wyłącznie do dnia 08.04.2024 r., do godz.: 12:00. Hasło pozwalające na otwarcie pliku
z ofertą należy przesłać w czasie do 90 minut, po terminie składania ofert.
Dokumenty w formie elektronicznej oraz hasło należy przesłać na adres: przetargi@msrgryfia.pl
Dokumenty w formie papierowej należy złożyć w siedzibie MSR Gryfia pod adresem: Ul. Brdowska
12, 71-700 Szczecin (Biuro Zarządu Spółki - 2 piętro, pok. 210).

Miejsce i termin realizacji:
VI Etap - zawarcie umowy na świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego
(portierni) Punktu Kontroli Dostępu w Morskiej Stoczni Remontowej "GRYFIA" S.A.
w Szczecinie, w zakresie objętym postępowaniem, przewidywany termin - do 15.04.2024 r.

Wymagania:
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Regulamin jest zamieszczony na stronie internetowej Stoczni www.msrgryfia.pl/przetargi
5. Postępowanie zostanie przeprowadzone w siedzibie Spółki przy ul. Brdowskiej 12,
71-700 Szczecin
II. Warunki uczestnictwa w postępowaniu.
1. Warunki, które musi spełniać podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia [Oferent]:
1) prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem postępowania.
2) posiadać opłaconą polisę, potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000 zł.
3) posiadać udokumentowane doświadczenie dotyczące świadczenia podobnych usług na
kwotę nie niższą niż 150.000 zł netto.
4) terminowo złożyć Ofertę spełniającą warunki Regulaminu.
5) wadium nie jest wymagane
2. Wyklucza się z udziału w postępowaniu następujących Oferentów:
1) członków Zarządu, członków Rady Nadzorczej, pracowników Zamawiającego, osoby
wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem przetargu a także małżonków tych
osób oraz osoby pozostające z nimi w stałym pożyciu, jak również krewnych i powinowatych
tych osób do trzeciego stopnia pokrewieństwa lub powinowactwa włącznie - działających
osobiście jak również działające w imieniu osób prawnych lub innych jednostek
organizacyjnych
2) podmioty będące w sporze sądowym z Zamawiającym lub spółką dominującą, powiązaną
lub zależną Zamawiającego oraz podmioty, wobec których wydane zostało, choćby
nieprawomocne, orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu lub spółce dominującej,
powiązanej, zależnej Zamawiającego przysługują roszczenia w stosunku do tego podmiotu.
3) podmioty, które naruszyły obowiązki płatności podatków, opłat, a także składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że uzyskały przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
4) podmioty w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, albo które zawiesiły prowadzenie
działalności gospodarczej.
5) podmioty które nie wykazały spełnienia warunków udziału w postępowaniu, albo które złożyły
nieprawdziwe informacje mające lub mogące mieć wpływ na wynik postępowania.
III. Etapy postępowania i miejsce ich przeprowadzenia.
I Etap - dodanie informacji i dokumentów postępowania przetargowego na stronie internetowej
Zamawiającego www.msrgryfia.pl/przetargi.
II Etap - spotkanie informacyjne połączone z wizją lokalną z każdym potencjalnym Oferentem
INDYWIDUALNIE, jest obowiązkowym etapem, bez spełnienia którego złożone oferty nie będą
rozpatrywane. W spotkaniu oraz wizji lokalnej mogą uczestniczyć osoby zgłoszone przez
Oferentów pocztą elektroniczną na adres ilona.urbanczyk@msrgryfia.pl, lub telefonicznie
+48 660 777 220.
Do dnia 29.03.2024 r. Oferenci mają możliwość przesyłania pytań w zakresie dotyczącym
postępowania - pytania należy wysłać na adres przetargi@msrgryfia.pl
Do dnia 04.04.2024 r. MSRG udzieli odpowiedzi na pytania Oferentów. Na pytania przesłane
po 29.03.2024 r. MSRG może, lecz nie musi udzielić odpowiedzi.
IV. Sposób przygotowania Oferty.
1. Oferta powinna zawierać:
1) imię, nazwisko lub nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Oferenta;
2) datę sporządzenia oferty;
3) ofertę cenową netto ze wskazaniem:
a) cena całkowita oferty netto (ryczałtowa) w ujęciu pełnych kosztów wykonania usługi
praz naprawczych obiektu kontenerowego (portierni) ze wskazaniem kosztów nowych
materiałów oraz robocizny;
b) czas trwania prac naprawczych obiektu kontenerowego, nie dłuższy niż 45 dni od dnia
podpisania umowy i przekazania frontu robót
c) data zakończenia zadania
d) okres gwarancji minimum 24 miesiące
4) listy referencyjne będące poświadczeniem realizacji prac podobnych do zakresu objętego
przedmiotem zamówienia
5) oświadczenie o akceptacji warunków płatności przewidzianych w Umowie tj. jedna faktura
końcowa płatna przelewem w terminie 30 dni od daty zakończenia prac potwierdzonych
obustronnie podpisanym protokołem odbioru końcowego. Jednocześnie Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia, płatnej
po podpisaniu Umowy, na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 7 dni od daty jej
dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
6) oświadczenie czy firma korzysta i w jakim procencie z ulg we wpłatach na PFRON;
7) oświadczenie Oferenta, że wyraża zgodę na kontakt drogą elektroniczną na adres email
podany w ofercie;
2. Do Oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z Regulaminem i przyjmuje Regulamin bez
zastrzeżeń;
2) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z dokumentacją związaną z przedmiotem
postępowania oraz że opis przedmiotu postępowania jest Oferentowi znany i nie zgłasza
On z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego ani nie będzie ich
zgłaszał w przyszłości;
3) oświadczenie, że Oferent wziął udział w wizji lokalnej i spotkaniu informacyjnym
w umówionym terminie
4) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z wzorem umowy stanowiącym integralną część
Regulaminu, a w przypadku wygrania postępowania przetargowego, podpisze umowę
wg tego wzoru.
5) oświadczenie, że Oferent zobowiązuje się do zachowania poufności wszelkich danych
dotyczących postępowania oraz wszelkich danych dotyczących Zamawiającego
uzyskanych w związku z postępowaniem;
6) oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia oferty;
7) w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika - dokument potwierdzający umocowanie
osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu Oferenta;
8) w przypadku, gdy Oferentem jest osoba fizyczna - oświadczenie o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych Oferenta w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia
postępowania;
9) w przypadku, gdy Oferentem jest spółka cywilna - umowę spółki;
10) w przypadku podmiotów zarejestrowanych w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego - aktualny odpis z tego Rejestru;
11) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - odpis
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
12) polisa potwierdzająca, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia (wraz
z informacją o włączeniach) na kwotę nie niższą niż 50 000 zł;
13) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w rozdz. II ust. 2.
3. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny zostać podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną
i należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta, tj. do podpisania i złożenia oferty,
prowadzenia negocjacji ceny i innych warunków umowy w zakresie objętym postępowaniem
oraz do podpisania tej umowy.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i zgodnie z polskim prawem. Jeżeli Oferent
przedłoży dokument sporządzony w języku innym niż polski, zobowiązany będzie dołączyć do
takiego dokumentu jego tłumaczenie na język polski wykonane przez tłumacza przysięgłego
5. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
6. Niedołączenie do oferty dokumentów wskazanych w Regulaminie może skutkować
pozostawieniem oferty bez rozpatrzenia.
7. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana, chyba, że będzie to jedyna oferta,
wówczas Zamawiający ma prawo ją rozpatrzyć ze skutkiem dla Oferenta.
8. Przed upływem terminu składania ofert, każdy z Oferentów uprawniony jest do wycofania Oferty
oraz do jej zmiany. Do zmiany lub wycofania Oferty stosuje się odpowiednio zasady dotyczące
składania Oferty z tym zastrzeżeniem, że w tytule e-maila z oświadczeniem należy dołączyć
informację ,,Wycofanie oferty na świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego
(portierni) Punktu Kontroli Dostępu" albo ,,Zmiana oferty na świadczenie usług prac
naprawczych obiektu kontenerowego (portierni) Punktu Kontroli Dostępu".
9. W przypadku złożenia wspólnej Oferty, Oferenci zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz dołączenia do oferty dokumentu
pełnomocnictwa, a także wskazać jeden adres do korespondencji.
V. Związanie Ofertą.
Oferent jest związany Ofertą w terminie 30 dni od dnia otwarcia Oferty.
VI. Kryteria oceny Ofert.
W postępowaniu zastosowane są kryteria:
a) cena całkowita (ryczałtowa) oferty netto na wykonanie całego zadania objętego
postępowaniem (80%) - waga 80 punktów.
Ocena oferty w ramach tego kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C = (n/b) x 80%
gdzie:
C- liczba punktów przyznana za kryterium cena dla badanej oferty (w zaokrągleniu
do dwóch miejsc po przecinku);
n - najniższa cena netto spośród ocenianych ofert;
b - cena całkowita netto oferty badanej.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma oferta tego Oferenta,
który zaproponuje najniższą cenę całkowitą oferty netto (ryczałtową) za cały przedmiot
zamówienia.
b) udokumentowane doświadczenie w wykonaniu, remontowaniu lub naprawianiu obiektów
kontenerowych (20%) - waga 20 pkt.
Najwyższą maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (20 pkt) otrzyma oferta tego
Oferenta, który wykaże się minimum dwiema realizacjami podobnymi do zakresu
zadania. Jedna udokumentowana realizacja - 10 pkt., brak udokumentowanych
realizacji - 0 pkt.
VII. Przebieg IV Etapu.
1. Po otwarciu Ofert Zamawiający dokona ich weryfikacji pod kątem zgodności z wymogami
Regulaminu.
2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały
złożone o takiej samej cenie całkowitej oferty, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
3. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych
ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości zamawiającego, co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu
ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy
złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia
ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić
tę ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej
ceny lub kosztu w tej ofercie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Oferentów celem udzielenia dodatkowych
informacji, wyjaśnienia wątpliwości, czy też uzupełnienia brakującej dokumentacji. Odmowa
Oferenta może skutkować pozostawieniem złożonej przez niego Oferty bez rozpoznania.
5. Kryteriami oceny ofert są kryteria wskazane w części Regulaminu pn. ,,Kryteria oceny Ofert."
VIII. Przebieg V Etapu postępowania.
1. Po zakończeniu IV Etapu, Zamawiający może przeprowadzić ustne negocjacje w sprawie
istotnych parametrów oferty, z dwoma Oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
W takim przypadku Zamawiający zawiadomi Oferentów, których oferty zostały zakwalifikowane
do wzięcia udziału w V Etapie, przesyłając do tych Oferentów informację za pośrednictwem
poczty elektronicznej, w którym poda miejsce i termin oraz godzinę rozpoczęcia negocjacji
warunków umowy.
2. Negocjacje prowadzone będą osobno z każdym z Oferentów zakwalifikowanych do V Etapu,
z osobami należycie umocowanymi do reprezentacji Oferenta. Zamawiający zastrzega prawo
weryfikacji ważności i skuteczności prawa do reprezentowania Oferenta.
3. Podstawą do prowadzenia negocjacji będzie oferta. W toku V Etapu Oferent nie może oferować
Zamawiającemu warunków gorszych niż te, które zaproponował w ofercie,
w szczególności (ale nie wyłącznie) w zakresie ceny.
4. Prowadzone negocjacje traktowane będą jako informacje poufne Zamawiającego. Oferenci
zobowiązani są do zachowania w tajemnicy w szczególności przebiegu rozmów, ich treści oraz
oferowanych w trakcie negocjacji warunków wykonywania usługi będących przedmiotem
postępowania.
5. Zakończenie V Etapu lub złożenie najkorzystniejszej w V Etapie oferty nie będzie podstawą do
formułowania i dochodzenia jakichkolwiek roszczeń ze strony Oferentów, w szczególności
kierowania wobec Zamawiającego żądania zawarcia umowy.
X. Zastrzeżenia Zamawiającego.
1. Zamawiający zastrzega prawo do podpisania umowy z Oferentem, którego oferta została
uznana przez Komisję Przetargową za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, dopiero po dokonaniu wyboru i akceptacji wyboru przez Zarząd
Spółki.
2. Zamawiający zastrzega prawo do odwołania Postępowania lub zmiany jego zasad,
w szczególności Regulaminu oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia, w każdym czasie i na
każdym etapie bez podania przyczyn, o czym poinformuje na stronie internetowej Stoczni
www.msrgryfia.pl. Z tytułu odwołania Postępowania lub zmiany jego zasad Oferentom nie będą
przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega prawo do swobodnego wyboru oferty, a także do niedokonania wyboru
żadnej oferty bez podania przyczyny. Z tytułu wykonania przez Zamawiającego uprawnień,
o których mowa w zdaniu pierwszym, Oferentom nie będą przysługiwały żadne roszczenia
wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, do zaproszenia do dalszych negocjacji, każdego
z Oferentów, których oferty niezakwalifikowane zostały do V etapu.
5. W przypadku przesunięcia terminów postępowania terminy, o których mowa w Regulaminie,
ulegają odpowiedniemu wydłużeniu.
6. Całkowity koszt przygotowania i złożenia oferty, w tym uzyskania dokumentów wymaganych
Regulaminem oraz całkowity koszt uczestnictwa w postępowaniu, obciąża wyłącznie
Oferentów i w żadnym przypadku nie będzie podlegał zwrotowi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega prawo do żądania innych dokumentów i oświadczeń
charakterystycznych dla danego typu zamówienia, pierwotnie nieprzewidzianych
w Regulaminie Postępowania Przetargowego.
XI. Etap VI - zawarcie Umowy.
1. Zamawiający zawiadomi pocztą elektroniczną Oferenta, którego Oferta została uznana przez
Zamawiającego za najkorzystniejszą o rozstrzygnięciu Postępowania i ustali datę podpisania
umowy na świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego (portierni) Punktu
Kontroli Dostępu dla Morskiej Stoczni Remontowej "GRYFIA" S.A. w Szczecinie, w zakresie
objętym postępowaniem.
2. Wszelkie koszty związane z zawarciem Umowy na świadczenie usług prac naprawczych
obiektu kontenerowego (portierni) Punktu Kontroli Dostępu dla Morskiej Stoczni Remontowej
"GRYFIA" S.A. w Szczecinie w zakresie objętym postępowaniem ponosi Oferent.

Kontakt:
IX. Osoba uprawniona do kontaktu.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie przedmiotowego postępowania jest
sprawy handlowe:
Arkadiusz Andrelczyk, tel.: +48 506 854 297, e-mail: arkadiusz.andrelczyk@msrgryfia.pl
Barbara Pogodzińska, tel.: +48 668 324 292, e-mail: barbara.pogodzinska@msrgryfia.pl
sprawy związane z zakresem technicznym świadczonych usług:
Ilona Urbańczyk, tel.: +48 660 777 220, e-mail: ilona.urbanczyk@msrgryfia.pl
Lech Lechmański, tel.: +48 509 917 731 e-mail: lech.lechmanski@msrgryfia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.