łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana kotła gazowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słowackiego 118a 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 56 650 85 65, tel. 501-628-982 zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 650 85 65, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła gazowego przy Ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła gazowego przy Ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu, która obejmuje demontaż obecnego kotła Junkers Cerapurmidi, zakup nowego, nieużywanego, fabrycznie nowego kotła kondensacyjnego, montaż zakupionego kotła wraz z jego uruchomieniem przez autoryzowanego serwisanta producenta. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) demontażu obecnego kotła gazowego; b) utylizacji zdemontowanego kotła oraz przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przekazania kotła do utylizacji; c) wykonania robót towarzyszących oraz wywóz i utylizacja odpadów; d) utrzymania czystości w miejscu wykonywania prac; e) zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp, zapewnienie bezpieczeństwa i zorganizowanie prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców; f) zakupu, dostarczenia, wniesienia i montażu nowego kotła wraz z podłączeniem do instalacji gazowej oraz wodnej; g) dopasowania i montażu wkładu powietrzno-spalinowego w kanale kominowym, h) sprawdzenia komina na dachu i zamontowania lub wymiany zabezpieczenia przed spływaniem wody lub śniegu do pieca (tzw. daszka); i) zapewnienia do montażu nowego kotła instalatora posiadającego aktualne uprawnienia gazowe G3 lub autoryzowanego instalatora producenta; j) zapewnienia pierwszego uruchomienia kotła i potwierdzenia montażu przez autoryzowanego serwisanta producenta z wpisem do karty gwarancyjnej; k) wykonanie prób szczelności instalacji; l) zapewnienia minimum 24 miesięcznej gwarancji, m) zapewnienia corocznych nieodpłatnych przeglądów technicznych w okresie gwarancji, n) zapewnienia wszystkich niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi, materiałów niezbędnych do prawidłowego montażu nowego kotła oraz w razie koniczności dodatkowych elementów, o) udzjelenia mieszańcom lokalu instrukcji w zakresie prawidłowej obsługi kotła. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa w tym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 4. Minimalne wymagania techniczne nowego kotła kondensacyjnego (powierzchnia mieszkania 133,9m ) określone przez Zamawiającego: a) typ paliwa: gazowe z sieci, b) piec dwufunkcyjny: ogrzewanie mieszkania i przepływowe podgrzewanie wody, c) odprowadzenie skroplin pary wodnej d) znamionowa moc cieplna nie mniej niż 30 i nie więcej niż 35kW, e) poziom moc akustycznej w pomieszczeniu: maksymalnie 45dB, f) klasa efektywności energetycznej ogrzewania: minimum B, g) klasa efektywności energetycznej podgrzania wody: minimum B, h) sposób montażu: naścienny, wiszący. Dokument nr: OA.2610.6.2024 Składanie ofert: Miejsce złożenia oferty: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Toruniu Ul. Słowackiego 114 pok. 05 (kancelaria). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl Ofertę należy złożyć do dnia 9.04.2024 r. do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych prowadzone jest poza przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w budynku przy ul. Wola Zamkowa 17 przed terminem składnia ofert. 4. Kryterium wyboru ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów : o cena (C): waga 60 % tj. maks. 60 pkt. o termin gwarancji (T): waga 40% tj. maks. 40 pkt. 2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 3. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej: a) w kryterium cena liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru: Cena brutto oferty najtańszej C =----------------------------------------x 60 = ilość punktów Cena brutto oferty badanej Ocena punktowa wyrażona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych. b) w kryterium ,,termin gwarancji" liczba punktów zostanie przyznana w następujący sposób: 24 miesiące - 0 pkt. 36 miesięcy - 10 pkt 48 miesięcy - 25 pkt 60 miesięcy - 40 pkt: Zamawiający określa, że okres gwarancji podany w ofercie nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zadeklarowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego a w przypadku dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesięcy. 4. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać oferowaną cenę brutto, która musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności związane z: a) wykonaniem czynności, o których mowa w pkt 2.2 ppkt 2, b) pracą i eksploatacją narzędzi, c) robocizną; d) kosztami pośrednimi; e) zyskiem kalkulacyjnym zawierającym ewentualne ryzyko wykonawcy z tytułu wydatków, które mogą wystąpić w czasie realizacji robót. 5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 6. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą ilość punktów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia zamówienia bez podania przyczyny. 5. Inne istotne warunki zamówienia: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) prowadzą działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia; b) dysponują osobą posiadają aktualne uprawnienia gazowe G3 lub zapewnią autoryzowanego instalatora producenta, c) posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym; d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 50 000 zł. 2. W związku z powyższym, Wykonawca ma obowiązek oświadczyć, że wykonywana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł; 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia przed podpisaniem umowy: - kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobę, która dokona montażu nowego kotła uprawnień gazowych G3 lub, w przypadku autoryzowanego instalatora, dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień producenta, - kopii polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 1 lit d). 4. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl. 5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wszelkie zmiany wprowadzone do zapytania ofertowego są wiążące dla Wykonawców. 7. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie pisemna umowa na podstawie własnych wzorów umów stosowanych przez Zamawiającego zawierająca m.in. zapisy dot. kar umownych i rozwiązania umowy tj.: ,,1. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku: 1) odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w §.....umowy, 2) rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę - w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §.....umowy, 3) zwłoki w wykonaniu umowy lub zwłoki w usunięciu zareklamowanych wad -w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § .... ust......za każdy dzień zwłoki. 2. Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust. 1 nie wyklucza uprawnień Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych 3. Ewentualną karę umowną Zamawiający potrąci z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. oraz ,,Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę." 8. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego. 10. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez każdą ze stron. 11. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu nieudzjelenia zamówienia przez Zamawiającego. 12. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia. 6. Sposób przygotowania oferty. 1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1) w języku polskim. 2. Do oferty należy dołączyć opis techniczny proponowanego kotła kondensacyjnego, spełniającego minimalne wymagania Zamawiającego określone w pkt 2.2 ppkt 3. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy wymienioną w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika. 3. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. 4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 5. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte ani rozpatrzone. Ofert nie zwraca się Wykonawcy. 6. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą - na kopercie należy umieścić napis ,,Zapytanie ofertowe nr 6 /2024- wymiana kotła gazowego przy ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu". Ofertę w zamkniętej kopercie można złożyć osobiście u Zamawiającego lub drogą pocztową (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). 8. Okres związania ofertą Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert Uwagi: Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, ul. Słowackiego 118a, tel. 56 650 85 65; 56 650 85 62. 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacją Pani/Pana praw może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo: iodo@mopr.torun.pl, telefonicznie: 56 650 85 65 wew. 160 lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr OA.2610.6.2024 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty określone w ustawie o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie umówienia terminu wizji lokalnej: Pani Kazimiera Podgórska tel. 501-628-982 w godz.10:00-18:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024