Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana kotła gazowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana kotła gazowego

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Słowackiego 118a
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 650 85 65, tel. 501-628-982
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 650 85 65, t
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła gazowego przy Ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła gazowego przy Ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu, która obejmuje demontaż obecnego kotła Junkers Cerapurmidi, zakup nowego, nieużywanego, fabrycznie nowego kotła kondensacyjnego, montaż zakupionego kotła wraz z jego uruchomieniem przez autoryzowanego serwisanta producenta.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) demontażu obecnego kotła gazowego;
b) utylizacji zdemontowanego kotła oraz przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przekazania kotła do utylizacji;
c) wykonania robót towarzyszących oraz wywóz i utylizacja odpadów;
d) utrzymania czystości w miejscu wykonywania prac;
e) zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp, zapewnienie bezpieczeństwa i zorganizowanie prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców;
f) zakupu, dostarczenia, wniesienia i montażu nowego kotła wraz z podłączeniem do instalacji gazowej oraz wodnej;
g) dopasowania i montażu wkładu powietrzno-spalinowego w kanale kominowym,
h) sprawdzenia komina na dachu i zamontowania lub wymiany zabezpieczenia przed spływaniem wody lub śniegu do pieca (tzw. daszka);
i) zapewnienia do montażu nowego kotła instalatora posiadającego aktualne uprawnienia gazowe G3 lub autoryzowanego instalatora producenta;
j) zapewnienia pierwszego uruchomienia kotła i potwierdzenia montażu przez autoryzowanego
serwisanta producenta z wpisem do karty gwarancyjnej; k) wykonanie prób szczelności instalacji; l) zapewnienia minimum 24 miesięcznej gwarancji,
m) zapewnienia corocznych nieodpłatnych przeglądów technicznych w okresie gwarancji,
n) zapewnienia wszystkich niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi,
materiałów niezbędnych do prawidłowego montażu nowego kotła oraz w razie koniczności
dodatkowych elementów, o) udzjelenia mieszańcom lokalu instrukcji w zakresie prawidłowej obsługi kotła.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa w tym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
4. Minimalne wymagania techniczne nowego kotła kondensacyjnego (powierzchnia mieszkania 133,9m ) określone przez Zamawiającego:
a) typ paliwa: gazowe z sieci,
b) piec dwufunkcyjny: ogrzewanie mieszkania i przepływowe podgrzewanie wody,
c) odprowadzenie skroplin pary wodnej
d) znamionowa moc cieplna nie mniej niż 30 i nie więcej niż 35kW,
e) poziom moc akustycznej w pomieszczeniu: maksymalnie 45dB,
f) klasa efektywności energetycznej ogrzewania: minimum B,
g) klasa efektywności energetycznej podgrzania wody: minimum B,
h) sposób montażu: naścienny, wiszący.

Dokument nr: OA.2610.6.2024

Składanie ofert:
Miejsce złożenia oferty:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Toruniu Ul. Słowackiego 114 pok. 05 (kancelaria).
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
Ofertę należy złożyć do dnia 9.04.2024 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych prowadzone jest poza przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
5. Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w budynku przy ul. Wola Zamkowa 17 przed terminem składnia ofert.
4. Kryterium wyboru ofert:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów :
o cena (C): waga 60 % tj. maks. 60 pkt.
o termin gwarancji (T): waga 40% tj. maks. 40 pkt.
2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej:
a) w kryterium cena liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C =----------------------------------------x 60 = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej
Ocena punktowa wyrażona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych.
b) w kryterium ,,termin gwarancji" liczba punktów zostanie przyznana w następujący sposób: 24 miesiące - 0 pkt. 36 miesięcy - 10 pkt 48 miesięcy - 25 pkt 60 miesięcy - 40 pkt:
Zamawiający określa, że okres gwarancji podany w ofercie nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy.
W przypadku zadeklarowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego a w przypadku dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesięcy.
4. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać oferowaną cenę brutto, która musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności związane z:
a) wykonaniem czynności, o których mowa w pkt 2.2 ppkt 2,
b) pracą i eksploatacją narzędzi,
c) robocizną;
d) kosztami pośrednimi;
e) zyskiem kalkulacyjnym zawierającym ewentualne ryzyko wykonawcy z tytułu wydatków, które mogą wystąpić w czasie realizacji robót.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega

sobie prawo do zawarcia umowy z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą ilość punktów.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia zamówienia bez podania przyczyny. 5. Inne istotne warunki zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) prowadzą działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia;
b) dysponują osobą posiadają aktualne uprawnienia gazowe G3 lub zapewnią autoryzowanego instalatora producenta,
c) posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 50 000 zł.
2. W związku z powyższym, Wykonawca ma obowiązek oświadczyć, że wykonywana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł;
3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia przed podpisaniem umowy:
- kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobę, która dokona montażu nowego kotła uprawnień gazowych G3 lub, w przypadku autoryzowanego instalatora, dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień producenta,
- kopii polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 1 lit d).
4. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl.
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
6. Wszelkie zmiany wprowadzone do zapytania ofertowego są wiążące dla Wykonawców.
7. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie pisemna umowa na podstawie własnych wzorów umów stosowanych przez Zamawiającego zawierająca m.in. zapisy dot. kar umownych i rozwiązania umowy tj.:
,,1. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku:
1) odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w §.....umowy,
2) rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę - w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §.....umowy,
3) zwłoki w wykonaniu umowy lub zwłoki w usunięciu zareklamowanych wad -w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § .... ust......za każdy dzień zwłoki.
2. Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust. 1 nie wyklucza uprawnień Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych
3. Ewentualną karę umowną Zamawiający potrąci z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.
oraz
,,Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę."
8. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.

10. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez każdą ze stron.
11. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu nieudzjelenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia.
6. Sposób przygotowania oferty.
1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1) w języku polskim.
2. Do oferty należy dołączyć opis techniczny proponowanego kotła kondensacyjnego, spełniającego minimalne wymagania Zamawiającego określone w pkt 2.2 ppkt 3.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy wymienioną w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.
3. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
5. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte ani rozpatrzone. Ofert nie zwraca się Wykonawcy.
6. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą - na kopercie należy umieścić napis ,,Zapytanie ofertowe nr 6 /2024- wymiana kotła gazowego przy ul. Wola Zamkowa 17 w Toruniu".
Ofertę w zamkniętej kopercie można złożyć osobiście u Zamawiającego lub drogą pocztową
(decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
8. Okres związania ofertą
Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert

Uwagi:
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, ul. Słowackiego 118a, tel. 56 650 85 65; 56 650 85 62.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacją Pani/Pana praw może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo: iodo@mopr.torun.pl, telefonicznie: 56 650 85 65 wew. 160 lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem nr OA.2610.6.2024 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty określone w ustawie o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie umówienia terminu wizji lokalnej: Pani Kazimiera Podgórska tel. 501-628-982 w godz.10:00-18:00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.